Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=542 |
Strona 23 z 28 |
Autor: | warszawa [ 08 maja 2016, 21:08 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
nysanek pisze: oplacalne jest wszystko wymienic cylinderki , pompe oraz rurki hamulcowe na miedziane wymienic , zalac DOT 4 i po zabawie weź znajdź teraz na to czas |
Autor: | nysanek [ 09 maja 2016, 04:27 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
na plukanie starego ukladu tez potrzebny czas. |
Autor: | Wydra [ 09 maja 2016, 05:10 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Po doświadczeniach z DA1 z innych aut jestem zdania, ze im wiecej wymienisz na nowe tym lepiej. W trabancie zalanym tym rodzajem płynu pompa hamulcowa pociekla zaraz po plukaniu. Jesli juz płukanie po da1 to najlepiej zrobicpo kawalku. Lac denaturat do zatkanego przewodu sztywnego, zostawic a potem dmuchac kompresorem. Cylinderki rozłożyć, umyc i poskladac z nowym smarem. Przewody elastyczne wymienić. Dużo pracy, ale hamulce to podstawa. |
Autor: | warszawa [ 09 maja 2016, 10:48 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
nysanek pisze: na plukanie starego ukladu tez potrzebny czas. Tak, Tak ale szukanie, orientowanie się, zamawianie-CZEKANIE. W przypadku nowych przewodów tak będzie. Wiadomo oczywiste jest to ze zakupienie nowych przewodów jest o WIELE lepszym wyjściem, ale w tej chwili żuk jest samochodem firmowym a wiadomo firmowy musi szybko wrócic do pracy I musze iść po małej lini oporu( zachowując zdrowy rozsądek, po prostu co trzeba to trzeba a czego na daną chwile niepotrzeba to niepotrzeba) dlatego też że chodzę do szkoły I niemam za dużo czasu. |
Autor: | warszawa [ 09 maja 2016, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
I zaczynam myśleć o DA 1 |
Autor: | Strucelsw [ 09 maja 2016, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
nieraz było tak że przelałem da dotem i po tygodniu znów płukanie, bo trochę rosołu wyszło. raz czy dwa pociekł cylinderek, widac lichy był. więcej negatywnych efektów nie było |
Autor: | Marian [ 09 maja 2016, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Lepiej, prościej, szbciej i TANIEJ wymienić WSZSTKO na nowe i zalać DOT 4 niż płukać i testować lub nie daj Boże lać DA1, który jest żrący dla wszystkiego... |
Autor: | warszawa [ 09 maja 2016, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
jeden przewód ukręcił się, jak się zarabia przewody to skąd się bierze te główki dociskające z gwintem? są uniwersalne? w sensie podajesz rozmiar gwintu i masz? |
Autor: | Drewniany [ 10 maja 2016, 07:06 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Poszukaj tutaj: http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=pro&f=del czy są uniwersalne to nie wiem, ale wszystkie wyglądają podobnie (poza gwintem który może być różny). |
Autor: | warszawa [ 10 maja 2016, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
A tak bardziej przyziemnie? W motoryzacyjnym niebędzie? |
Autor: | Drewniany [ 10 maja 2016, 09:16 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Kiedyś kupowałem w motoryzacyjnym, weź na wzór i śmigaj sprawdzić. |
Autor: | Marian [ 10 maja 2016, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
W dobrych motoryzacyjnych mają. Razem z wężykami miedzianymi z metra ciętymi. Gwinty mogą się różnić. Sprawdź wcześniej i nie wkręcaj na siłę, jak nie wchodzi.. |
Autor: | zokolic [ 10 maja 2016, 23:55 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
jeśli wkręcasz palcami - bez przewodu na sucho, to trafiłeś, jeśli nie inny skok. |
Autor: | Drewniany [ 11 maja 2016, 07:23 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
najlepiej wziąć ze sobą kostkę trójnika, czy przewód gumowy... czy jakiś inny element w który ma końcówka być wkręcona i na miejscu upewnić się sposobem podanym przez zokolic |
Autor: | zokolic [ 11 maja 2016, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Żuk ma te same gwinty co np Opel Kadett, Fiat Brava BMW e46, podejrzewam, że to wszystko na przysłowiowe "jedno kopyto" Pamiętaj, wkręć paluchem, dociągnij kluczem. Miękko wchodzi kluczem a później cuda wychodzą. |
Strona 23 z 28 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |