Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=542
Strona 23 z 28

Autor:  warszawa [ 08 maja 2016, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

nysanek pisze:
oplacalne jest wszystko wymienic cylinderki , pompe oraz rurki hamulcowe na miedziane wymienic , zalac DOT 4 i po zabawie :wink:

weź znajdź teraz na to czas :-|

Autor:  nysanek [ 09 maja 2016, 04:27 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

na plukanie starego ukladu tez potrzebny czas.

Autor:  Wydra [ 09 maja 2016, 05:10 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

Po doświadczeniach z DA1 z innych aut jestem zdania, ze im wiecej wymienisz na nowe tym lepiej. W trabancie zalanym tym rodzajem płynu pompa hamulcowa pociekla zaraz po plukaniu. Jesli juz płukanie po da1 to najlepiej zrobicpo kawalku. Lac denaturat do zatkanego przewodu sztywnego, zostawic a potem dmuchac kompresorem. Cylinderki rozłożyć, umyc i poskladac z nowym smarem. Przewody elastyczne wymienić.
Dużo pracy, ale hamulce to podstawa.

Autor:  warszawa [ 09 maja 2016, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

nysanek pisze:
na plukanie starego ukladu tez potrzebny czas.

Tak, Tak ale szukanie, orientowanie się, zamawianie-CZEKANIE.
W przypadku nowych przewodów tak będzie. Wiadomo oczywiste jest to ze zakupienie nowych przewodów jest o WIELE lepszym wyjściem, ale w tej chwili żuk jest samochodem firmowym a wiadomo firmowy musi szybko wrócic do pracy I musze iść po małej lini oporu( zachowując zdrowy rozsądek, po prostu co trzeba to trzeba a czego na daną chwile niepotrzeba to niepotrzeba) dlatego też że chodzę do szkoły I niemam za dużo czasu. :?

Autor:  warszawa [ 09 maja 2016, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

I zaczynam myśleć o DA 1

Autor:  Strucelsw [ 09 maja 2016, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

nieraz było tak że przelałem da dotem i po tygodniu znów płukanie, bo trochę rosołu wyszło. raz czy dwa pociekł cylinderek, widac lichy był. więcej negatywnych efektów nie było

Autor:  Marian [ 09 maja 2016, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

Lepiej, prościej, szbciej i TANIEJ wymienić WSZSTKO na nowe i zalać DOT 4 niż płukać i testować lub nie daj Boże lać DA1, który jest żrący dla wszystkiego...

Autor:  warszawa [ 09 maja 2016, 21:40 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

jeden przewód ukręcił się, jak się zarabia przewody to skąd się bierze te główki dociskające z gwintem? są uniwersalne? w sensie podajesz rozmiar gwintu i masz?

Autor:  Drewniany [ 10 maja 2016, 07:06 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

Poszukaj tutaj:

http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=pro&f=del

czy są uniwersalne to nie wiem, ale wszystkie wyglądają podobnie (poza gwintem który może być różny).

Autor:  warszawa [ 10 maja 2016, 08:35 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

A tak bardziej przyziemnie? W motoryzacyjnym niebędzie?

Autor:  Drewniany [ 10 maja 2016, 09:16 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

Kiedyś kupowałem w motoryzacyjnym, weź na wzór i śmigaj sprawdzić.

Autor:  Marian [ 10 maja 2016, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

W dobrych motoryzacyjnych mają. Razem z wężykami miedzianymi z metra ciętymi. Gwinty mogą się różnić. Sprawdź wcześniej i nie wkręcaj na siłę, jak nie wchodzi..

Autor:  zokolic [ 10 maja 2016, 23:55 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

jeśli wkręcasz palcami - bez przewodu na sucho, to trafiłeś, jeśli nie inny skok.

Autor:  Drewniany [ 11 maja 2016, 07:23 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

najlepiej wziąć ze sobą kostkę trójnika, czy przewód gumowy... czy jakiś inny element w który ma końcówka być wkręcona i na miejscu upewnić się sposobem podanym przez zokolic

Autor:  zokolic [ 11 maja 2016, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja

Żuk ma te same gwinty co np Opel Kadett, Fiat Brava BMW e46, podejrzewam, że to wszystko na przysłowiowe "jedno kopyto"

Pamiętaj, wkręć paluchem, dociągnij kluczem. Miękko wchodzi kluczem a później cuda wychodzą.

Strona 23 z 28 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/