Strucelsw pisze:
generalnie nie powinno mocno w dół lecieć po takiej trasie. to świadczy o słabej klasie oleju. Nawet jak wskaźnik pokazuje wartość nieco różną od faktycznej, to przecież nie "psuje" sie po 80km tylko olej rzednie.
znajomy miał taką akcję w W123 200D na shellu 15w/40. po 100km ciśnienie spadało z 3 do 2 at. zmieniliśmy na organikę i problem ustąpił, niestety tego oleju już nie robią:(
wlej motula i będzie po kłopocie.tylko pamietaj że motul 4000 jest też 15w/40, a 15w/50 jest 5 albo 6 rodzajów, w tym do motocykli i estrowe syntetyki. Ma być Motul 4000 Motion 15w/50 (minerał)
Dziękować za wsparcie.
Motul 4000 Motion 15w/50 -Jak to bywa z wymianą, co 10 tysięcy/ co roku? Częściej?
Silnik ma już trochę przejechane, myślę że nie zaszkodzi mu wlać Motula. Pytano tylko, czy na upały da radę? w Końcu 50-ka. Trochę biegam po omacku w tym "olejowym labiryncie' i raczej zdaje się na waszą opinię, forumowicze.
Czy taki olej można nalać do Turbodiesla (oczywiście, że można, pytanie czy spełni swoją funkcję)- mam jeszcze starego Golfa, którego przywracam do stanu używalności, bardziej z zamiłowania do tego konkretnego auta, niz do marki. Tak czy siak, wydaje mi się, że 460 tysięcy na liczniku + 200 tysięcy robi swoje, czy taki olej poprawi kulturę pracy?
Silnik nie jest zażygany - słyszę jednak - po zimnym odpaleniu że hydraulika napełnia się ze 2-3 sekundy, może potraktować tego Nazistę II generacji 1.6TD 60km Motul 4000 Motion 15w/50 ?