Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28 kwietnia 2010, 12:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Wiem że temat spalanie był poruszany ale nieznalazłem w nim nic na temat LPG, wiec pytam:
Jakie spalanie gazu macie w swoich nysach i żukach, przy okazji prosze o podanie typu gażnika i specyfikacji tras miasto/trasa

moja pali 18LPG w mieście (Łódź korki i te sprawy)
a na trasie nie miałem jeszcze okazji spreawdzić
Co prawda jak ją do łódzi przywożiłem t6o spaliła mi 29LPG autostrada spokojnie jadąc alo to zupełnie inna historia. Ale tera przywróciłem ją do porządku i nie wiem czy z takim spalaniem mam walczyć dalej czy osiągnołem już norme.

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 kwietnia 2010, 23:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 10 września 2008, 22:46
Posty: 32
Lokalizacja: Przemyśl
moja palila 13-15 litrow w trasie

_________________
Jeżeli większość uważa Cię za głupca lub szaleńca nie wierz w to. Po prostu jesteś oryginalny.
Poznawanie kraju to nie zobaczenie najciekawszych miejsc lecz poznawanie ludzi żyjących w tym kraju!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 kwietnia 2010, 22:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
15 litrów na mieście powinna palic max gazu. Trasa - nawet 12,6 mi wzięła kiedyś.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 września 2010, 00:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
jak CI za dużo pali wymień Parownik. Ważne żeby membrana była miekka, pod nią też musi być czysto. Membrana nie moze być dziurawa, w sumie to najważniejsza rzecz w tym całym parowniku. Warto też wymienić filtr gazu, oraz pilnować stan fitra powietrza, bo to też ma wpływ na spalanie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 października 2010, 23:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Przed parownikiem musisz mieć zawór dodatkowy, jeśli maszz oszroniony parownik lub b. zimny to znaczy, że gaz nim ucieka - może tego zaworu nie masz bo kiedyś nie zakładali i spieprza nawet podczas postoju.
Ile ci pali?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 października 2010, 23:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
jak jest za mało płynu w układzie cgłodzenia i parownik nie odparowuje gazu to tez bedzie duzo paliła nysa, bo gaz zamiast sie spalac to przez rure bedzie uciekac. i wtedy tez parownik bedzie oszroniony bo ja tak miałem


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwietnia 2012, 08:18 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2012, 12:04
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk
Mi żuczek pali między 10-13 LPG na trasie w mieście max 15l. Ale najwazniejsze to kable WN i świece co się przekonałem przed wymiana kabli na których widać było przebicie iskry spalił mi 40 L na 100 km ! ! ! a teraz max 15L

_________________
Pozdrawiam

Sebastian Osowski
Rzecznik Prasowy III Zlotu Pojazdów Socjalistycznych
w Leśnicach 25-27.05.2012 r.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 kwietnia 2012, 16:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Mokry,gdzie się bujasz tą Swoja Nyską?
Nigdy cię jeszcze nie widziałem na ulicach Łodzi :lol:

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 lipca 2012, 12:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Wiem, że troche póżno na odpowiedź na pytanie zadane w zeszłym roku, ale dawno nie zaglądałem na forum.
Odowiedź na pytanie: Tu i tam a najczęściej dąbeowa bo tam mieszkam. Teraz na wrzesień wybieram się nysą wraz z żoną na objazd po Polsce, to już 3-ci rok z rzędu.
pozdrowienia

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 sierpnia 2012, 14:30 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 02 kwietnia 2012, 16:55
Posty: 3
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moj Żuk pali 10-13 l w trasie, w mieście nigdy nie spawadzałem


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lutego 2013, 18:01 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:22
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław-Sobótka
spawacz pisze:
Moj Żuk pali 10-13 l w trasie, w mieście nigdy nie spawadzałem


żuk strażak 1976 - lpg nowa instalacja.nowy gażnik weber, rozdzielacz ,kable,świece,klawiatura po regulacjach....regulacje lpg nic nie pomagają..jak dokręcę gaz na parowniku to słaby - jak odkręce to mocniejszy..a spalanie zawsze takie samo ok 17,5 - 18 l. na trasie wrocław -lwów-wrocław bez przystanków przy 80km też 18 l.rok 2012 przebieg 14 000 tys średnia 18,15 l. ok 10% miasta,90% trasa..ważna też waga- mój zawsze ma min 2200kg w trasie..
w młodości żuki -nysy służbowe -jak dysze wstawiło się poniżej 100 to spalanie zchodziło nawet do 10l..,,po roku głowica do wymiany, wypalona doszczętnie a panewki nadpalone...ciekawostką było że większość żuków jakimi jeżdziłem paliły zawsze mniej gdy były przeładowane/1500kg ładunków/ a na pusto-przepał???..nie widzę też różnicy w lpg kupowanym w różnych miejscach..

_________________
widzę, czuję,słyszę, starą maszynę nawet jak śpię....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 lutego 2013, 19:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
te silniki z końca produkcji żuka z elektronicznym zapłonem palą mniej. Miałem przyjemność jechać żukiem z 1980 i 1997 czy tam 98 i róznica była spora. Oczywiście były w podobnym stanie i z podobnymi przebiegami

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net