Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 07:24


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 05 grudnia 2010, 09:21 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 listopada 2010, 20:52
Posty: 13
Lokalizacja: Pansin
Mój Lublin to prawie Żuk dlatego pozwalam sobie na pytanie w tym dziale.

Mój wynalazek jeździ na kołach 15. Chciałbym założyć niższe opony, ale konsekwencją będzie zmniejszenie szybkości auta, które i tak do szybkich nie należy. Czy istnieje możliwość wymiany dyfra na szybszy?

_________________
Niby Lublin, a bardziej Żuk


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 grudnia 2010, 10:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
idzie wszystko zrobic , to pytanie jest bardziej dla tuningowców , pytaj sie na takich forach typu tuning.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 grudnia 2010, 13:46 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 listopada 2010, 20:52
Posty: 13
Lokalizacja: Pansin
Na tuning forach, które znalazłem podniecają się plastikowymi jeździdełkami. Lublin dla nich to wiocha. Jeżeli masz jakieś forum na myśli, to proszę o info.

Dzięki za cofnięcie tematu ze śmietnika!

_________________
Niby Lublin, a bardziej Żuk


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 grudnia 2010, 19:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Leprosus pisze:
Na tuning forach, które znalazłem podniecają się plastikowymi jeździdełkami. Lublin dla nich to wiocha. Jeżeli masz jakieś forum na myśli, to proszę o info.

Dzięki za cofnięcie tematu ze śmietnika!

zapytam sie Panow fabryce ktorzy montuja mosty z tego co rozmawalem to w dyfrach tylko wałek łączasy wał napedowy z mechanizmem różnicowym miał różna liczbę zebów 11 i 12 chyba. a reszte w skrzynia biegow sie cos zmienialo..

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 stycznia 2011, 16:38 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 listopada 2010, 20:52
Posty: 13
Lokalizacja: Pansin
Czy pytałeś może "Panów w fabryce"? Jeżeli nie, to polecam się pamięci.

_________________
Niby Lublin, a bardziej Żuk


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 stycznia 2011, 21:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
przepraszam ale ostatnio za czesto tam nie bywam a jak juz jestem bo mam duzo na glowie.
z tego co pamietam pytajac sie o przelozenia mostow hipoidalnych byly dwa to roznily sie tylko liczba zembów na wałku napędzającym koło tależowe mechanizmu różnicowego... liczy zebów techy wałków nie pamietam.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2013, 20:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
Czy most nowy typ z żuka i lublina 1 pasuje do NYSY?
Mile widziane opinie kogoś kto już to robił.
Wiem że trzeba skracać wał.

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 lutego 2013, 20:19 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
To przy skracaniu wału ewentualna zmiana flanszy na inną ilość otworów nie będzie problemem. Pytanie tylko, czy mocowania amortyzatorów są w tych samych miejscach... To może być jedyny "problem" :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 lutego 2013, 20:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
w miejsce mostu starego typu mostu wstawilismy hipoidalny wszystko pasowalo tylko wał łamany musi być ;) a z Lublina II bede niedlugo zakladal do skrzyniowego żuka bo szerszy jest tam jest miejsce na rozstaw resorow do żuka

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 października 2013, 19:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Witam, mam pytanie, bylem dzisiaj na szrocie i widzialem żuka z silnikiem andoria, mial most identyczny jak lublin lecz z lublina jest szerszy, pozatym mial delikatnie inna rame przy mocowaniu resorów były dodatkowo podparte u góry wzmocnieniem metalowym na takich gumach i wyglądało to na orginalne spawy, i do tego ze to jest orginalny żuk diesel a chyba wszystkie żuki szły jako benzynowe? Jak to rozumieć czy dyfer z liblina 1 mozna bez skracania założyc do żuka?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 października 2013, 19:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
mała poprawka wzmocnienia metalowe były przyspawane do ramy a na nich były gumy:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 października 2013, 20:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Żuki z silnikiem Andoria wychodziły chyba gdzieś od 88-89 roku,na początku ze zwykłym mostem,a dopiero chyba gdzieś od 93-94 wychodziły na hipoidalnych,zarówno benzynowe,jaki diesle.Dostały wtedy podwieszane pedały i inna pompę hamulcową,z pierwszych lublinów.Innymi słowy oba samochody zostały troszkę zunifikowane,choć nie do końca.Rozstaw tylnych kół w żuku wynosi 1375 mm we wszystkich wersjach furgon,a w wersjach skrzyniowych (izotermy,podwozia itd) 1530,wiec mosty były szersze.W lublinach z kolei jest 1650,wiec dużo szerszy.W jedynkach zapewne były takie same.Pewnie po zaprojektowaniu tego mostu do lublina postanowili też zaadaptować go do żuka,po skróceniu.Poza tym,stare mosty podobno strasznie się sypały przy Andorii,a hipoidalne są troszkę mocniejsze.
Może wpadnie tu kolega Kahn,to coś dopowie,bo on raczej więcej wie na ten temat.
Tu masz zdjęcia mostu z mojego żuka,orginalny Andoria.Tak to wyglądało?
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 października 2013, 21:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
mam w domu most z lublina II który ma również wspawane fabrycznie mocowania w miejscu roztawu resorów żuka tylko chyba trzeba mocowania amortyzatorów przespawać.( lublin był z 97 roku wiec wtedy jeszcze żuki produkowano a w odmiachach z kontenerem były te szersze mosty hipoidalne montowane które były we wszystkich lublinach)
wał pedny jest oczywiście skrócony bo mają różne długości "gruszki" (nie chce mi sie szukac poprawnej nazwy) :P

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 października 2013, 23:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ja tam nie wiem,instrukcja mi podaje tylko 2 rozstawy tylnego mostu (kół) a lublinowske są niby jeszcze szersze.No,ale może w 97 już pakowali jeszcze szersze do wersji kontenerowych/skrzyniowych w żukach?Instrukcja jest z 94 roku.A wał napędowy od starego mostu jest 4,5 cm dłuższy,niż ten od hipo.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 października 2013, 18:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
wal wyglądał identycznie jak w lublinie, nie wyglądał na skracany, a do tego na pake był wrzucony drugi taki jak miał zamontowany tez wygladał jak z lublina i jego szerokosc byla taka sama jak tego zamontowanego:) wiec juz sam nie wiem, a jezeli moge zapytac jaki najlepiej most zastosowac bez wiekszych przerobek do andori? Samochod służy jako PRACUS:) wiec przydalo by sie troche zwiekszyc moc pierwszego biegu a wydłuzyc predkosc biegu 3


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net