Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 14:30


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 20 sierpnia 2016, 07:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Jeszcze raz wymienię uszczelkę bo mi cieknie. Mam również niedokręcony bagnet. Tym razem założę uszczelkę cienki pasek Dirko. Ale od razu chcę wymienić uszczelkę na wale z przodu. Kilka pytań:

1. Potrzeba mi komplet do miski - czy sa różne różne materiały uszczelek czy tylko jeden typ?
2. Ten korek co się go wygina do miski poprzednio docinałem na długość - czy to dobrze?
3. Czy da sie wyciągnąć tłok do dołu czy tylko po zdjęciu głowicy? Chciałem pierwszy obejrzeć ale nie jest to bardzo konieczne.
4. Uszczelki z przodu silnika to tylko ta jajowata nr. 36 i simmering 55/80/12 - czy są lepsze-gorsze? Czy coś jeszcze trzeba do przodu?
5. Rozumiem że więcej nie da się zrobić bez wyjmowania silnika z ramy? Z tyłu się trochę leje też ale to chyba nic nie poradze bez wyjecia silnika wiec może kiedyś zimową porą :)
6. Jak już będę robił pożyczę klucz, jeśli sobie swoim nie poradzę, ok? Strucelserw?
Załącznik:
IMG_0605-2400.jpg
IMG_0605-2400.jpg [ 302.97 KiB | Przeglądany 4632 razy ]


Załączniki:
IMG_0606-2400.jpg
IMG_0606-2400.jpg [ 289.03 KiB | Przeglądany 4632 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 sierpnia 2016, 19:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
1 jest guma i korkoguma
2 tak. korki trzeba wygotować w wodzie 15 min
3 trzzeba by wał wyjąć. łatwiej chyba głowicę zdjąć
4 simmeringi dobre robi simbo z vitonu. chyba w raszynie działają
5 można smok wymyć, zmienić panewki na korbach
6 jasne, zapraszam. najlepiej koło 13, to się na grilla załapiesz

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2016, 17:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Ok. Dzięki.
- Z przodu po wnikliwej analizie sucho. Zresztą obudowe rozrządu chyba można niezależnie od miski później zrobić.
- Teraz uszczelka miski. Ten korek to 15 minut gotować czy w goracej wodzie wymoczyć. I co? Taki wyjęty gorący smaruje uszczelniaczem i wkladam wyginam na miejsce? Czy wyginam, czekam aż ostygnie i dopiero smaruje i montuje. Ja bardziej tak bym zrobił. Rozumiem że tylko korek co sie wygina. Reszta jest z korkogumy. Poprzednia co cieknie była chyba z korka ale sklądałem tylko na sucho...
Tych czwórek i sznura łojowego tylko przy demontażu miski nie użyję. Tak?
Wprowadzam plan minimum przy przygotowaniu Żuka do Złombola :) mało czasu juz...
Bogdan


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2016, 18:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
wyginasz tylko korek i nie smarujesz, jedynie naroża, gdzie się uszczelki stykają.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2016, 18:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
normalnie odtluszczasz i czyscisz powierzchnie miski olejowej tam gdzie ma kontakt uszczelka z miska , oraz czyscisz i odtluszczasz blok silnika powierzchnie stykowa uszczelki , nastepnie smarujesz silikon na cala powierzchnie miski tam gdzie przychodzi uszczelka , potem smarujesz uszczelke silikonem i montujesz , wszystko nawet te male elementy uszczelki , dokrecasz sruby tak zeby w miejscu docisku sruby niebylo wybrzuszenia uszczelki to znak ze za mocno i peknie po jakims czasie uszczelka , tak ja zawsze robie i jakos do tej pory nigdy niemialem problemów , a tego silnika nieuszczelnisz na 100 % , starzy mechanicy mówili zeby poziom oleju na bagnecie utzymywac w polowie , jak zalejesz do max to beda wycieki.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2016, 19:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
prawda, najgorzej przeciągnąć te usczelki

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net