Jeszcze raz wymienię uszczelkę bo mi cieknie. Mam również niedokręcony bagnet. Tym razem założę uszczelkę cienki pasek Dirko. Ale od razu chcę wymienić uszczelkę na wale z przodu. Kilka pytań:
1. Potrzeba mi komplet do miski - czy sa różne różne materiały uszczelek czy tylko jeden typ?
2. Ten korek co się go wygina do miski poprzednio docinałem na długość - czy to dobrze?
3. Czy da sie wyciągnąć tłok do dołu czy tylko po zdjęciu głowicy? Chciałem pierwszy obejrzeć ale nie jest to bardzo konieczne.
4. Uszczelki z przodu silnika to tylko ta jajowata nr. 36 i simmering 55/80/12 - czy są lepsze-gorsze? Czy coś jeszcze trzeba do przodu?
5. Rozumiem że więcej nie da się zrobić bez wyjmowania silnika z ramy? Z tyłu się trochę leje też ale to chyba nic nie poradze bez wyjecia silnika wiec może kiedyś zimową porą
6. Jak już będę robił pożyczę klucz, jeśli sobie swoim nie poradzę, ok? Strucelserw?
Załącznik:
IMG_0605-2400.jpg [ 302.97 KiB | Przeglądany 4632 razy ]