Dzisiaj jest 04 maja 2024, 03:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2010, 17:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 819
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
< nysa - service > pisze:
khanie trzynasty :) ja niemam diesla , moze to pytanie do kolegi co temat zaczol to ok :wink:

przpraszam :oops: to przez nauke "podstaw konstrukcji maszyn" :lol:

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2010, 19:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
nie wiem nic, nie przeczytałem tematu... ale silnik słabnie i jest to diesel ? sprawdź filtr powietrza a, najlepiej wyjmij wkład i spróbuj bez miałem to samo.

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2010, 21:51 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Filtr powietrza jutro zmienie, bo jest na wierzchu. Filtrow paliwa ani oleju nie zmianie na razie, bo mi rece grabieja na tym mrozie - musze podjechac do jakiegos warsztatu (a w Krakowie na haslo
"Żuk" wszyscy sie chowaja).


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 grudnia 2010, 00:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
wyciąg wkład i spróbuj bez niczego.

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 grudnia 2010, 17:33 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Przewiozlem dzisiaj na pace 800 kilo drewna przez 20 kilometrow i bylo OK, zadnego dlawienia, utraty mocy na podjazdach (a byly i to spore) itp.
Czyli na razie jest OK. Pewnie poszedl jakis paproch i/lub filtr sie przytkal parafina.

Nie rozumiem tylko tego kopcenia - jak odpalam na zimno, to idzie chmura niebieskawego dymu, a jak jade, nawet z duzym obciazeniem, to nic. Nawet czarnego pufff! nie puszcza. i Jak odpalam na cieplo, to idzie troche dymu i tylko przez moment.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 grudnia 2010, 18:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
też mi tak zakopci przy odpalaniu to jest normalka (mam silnik po remoncie 14 tysięcy przebiegu)

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 stycznia 2011, 11:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
maqsz pisze:
Nie rozumiem tylko tego kopcenia - jak odpalam na zimno, to idzie chmura niebieskawego dymu...


Niebieskawego, czyli rurką ci HC ucieka :D

To jest skutek niepełnego spalania ze względu na niską temperaturę procesu.. a ściślej na zimne ścianki cylindra.. po rozgrzaniu ustępuje to znaczy, że jest OK.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 18:06 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Kurka wodna, no.

Mam ogromna prosbe do wszystkich posiadaczy Zuka i Lublina z 4c90 - mozecie opisac, jakie podjazdy i na ktorym biegu potraficie pokonac? Np. pustym autem albo w 2,3 osoby? Tak, zebym mogl jakos porownac.

Bo znowu mi sie dzisiaj przydusil na podjezdzie. Wiozlem tylko siebie i 300 kilo na pace i na malej gorce na 3. biegu nie chcial mi juz isc... Brak mi porownania!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 20:52 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
a kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 21:12 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Dopiero co, miesiac temu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 22:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Najgorsze jest to, cholera, ze moze ja przesadzam, ale po prostu nie mam z czym porownac. Moze tak ma byc, a ja za wiele wymagam. Dlatego tak bym chcial, zeby ktos z Andoria opisal jak pokonuje podjazdy i kiedy musi np. zrzucic na 3 i na 2 bieg, a co da rade zrobic na czworce...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 23:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja niemam andorii ale moje 2 grosze tutaj dodam , to zalezy pod jaka górke podjezdzasz musial bys podac w % jaki podjazd 7% , 12% to znacznie ulatwi twoje pytanie :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 23:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
a może masz syf w baku i zatkało filtr jak tak miałem po do daniu gazu auto coraz więcej słabło ale może też pompa ci się sypie mozliwości jest mnóstwo np uszczelka pod głowicą


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lutego 2011, 23:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
< nysa - service > pisze:
ja niemam andorii ale moje 2 grosze tutaj dodam , to zalezy pod jaka górke podjezdzasz musial bys podac w % jaki podjazd 7% , 12% to znacznie ulatwi twoje pytanie :wink:


No racja :) Dzisiaj to bylo ok. 8-10%. Jechalem 60 km/h na trojce i auto zaczelo slabnac. MUsialem w koncu zrzucic na 2 bieg. Obciazenie, tak jak pisalem - ja plus ok. 250-300 kilo. Paliwo Shell V-Power (tak, tak :)).

Uszczelka raczej nie - w oleju nie ma plynu, w plynie nie ma oleju, nie dmucha na bialo, na silniku nie ma sladow.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2011, 00:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
60 na trójce.. powinien podjechać... Przynajmniej Lublin I daje radę.

Choć raz miałem akcje z redukowaniem do 2, ale wówczas to była górka ok. 15%, 1680 na pace i 3 osoby w szoferce...

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net