Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:52


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 14 grudnia 2007, 20:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
czy w żukach i nysach była stosowana blokada tylnego mostu , czyli dyfra?

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 grudnia 2007, 20:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 20:03
Posty: 26
Lokalizacja: Gliwice
nie dyfra a szpera:) i niebyło,przynajmniej ja sie nie spotkałem ale podobno były w tarpanach ale to niesprawdzona informacja

_________________
Tuning i ślusarstwo-
WWW.MONTER-GARAZ.PL


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 grudnia 2007, 21:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
szkoda bo jak jest ślisko to by się przydało 8)

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 grudnia 2007, 12:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
z tego co ja wiem to też nie było 8)

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 stycznia 2008, 23:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
ostatnio przeglądałem tą stronkę o tym żuku 4x4 z silnikiem od mercedesa . Dokonali tam modyfikacji robiąc blokadę tylnego mostu , czy ktoś wie jak to zrobić w żuku ?

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 stycznia 2008, 00:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
A nie wzięli po prostu mostu z blokadą od Tarpana? W tym ostatnim były i zwykłe mosty, i z blokadą.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 stycznia 2008, 12:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
parzuś powinien coś bliżej wiedzieć na ten temat

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 stycznia 2008, 20:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
Tego Parzus akurat nie wie ale przypuszczam tak jak Przemek pisze, że poprostu wzieli z jakiegoś
Tarpana nowszego typu, albo z żuka hipoidalny bo on też ma blokade :wink:

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 czerwca 2012, 20:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lutego 2012, 12:58
Posty: 23
Lokalizacja: Janów Lubelski
nie koniecznie są na allegro czasami spotykane blokady do żuka , a co do Tarpanów to były tarpany z blokadą tylnego mostu ale tylko wyłącznie te na silniku Perkinsa 3P , a mosty hipoidalne to już tez były jakieś doróbki do nich bo firmowo były tylko na zamówienie robione w nich blokady


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 czerwca 2012, 19:01 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
PARZUŚ pisze:
żuka hipoidalny bo on też ma blokade :wink:


E, no co Ty opowiadasz...?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 czerwca 2012, 08:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
moglo sie to zamówic w fabryce napewno , np. dla zakladów energetyki jak musieli nieraz po lace czy polu dojechac do jakiegos slupa ktory wymagal naprawy , ale tak to na 100% niebylo tej blokady dlawszystkich wypuszczonych z fabryki , chociaz tez co do tych zakladów energetyki to tak strzelilem ale pewnosci niemam , w zasadzie to auta bazujace na czesciach auta osobowego jakim byla warszawa , wiadomo modernizacje minimalne byly do 1998 r

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 czerwca 2012, 12:47 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No już nie takie znów minimalne, tzn może stopniowe, ale jeśli porównać Żuka smutka z żukiem z 98 z dieslem i mostem hipoidalnym, to tak naprawdę ten ostatni nie ma już tak wiele wspólnego z Warszawą :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 czerwca 2012, 14:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Bo żuki z 98 roku to już prawie lubliny.Wcześniej przecież zaczęli montować mosty hipoidalne i pedały podwieszane,zunifikowali go trochę z lublinem.Co do blokad,to pobrałem skądś jakąś książkę o tarpanach i tam to było szczegółowo opisane.Blokady były stosowane różnie,a w którymś modelu to już seryjnie.Nowsze modele z mostami hipo też miały blokady,chyba już w serii,a obecnie produkowane to już napewno.Mają to załączane elektro hydraulicznie,czy tam jak,bo jest przełącznik.Taki most by był idealny do żuka,ale nie wiem jakie tam jest przełożenie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 czerwca 2012, 19:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lutego 2012, 12:58
Posty: 23
Lokalizacja: Janów Lubelski
w mostach hipoidalnych sa blokady owszem teraz są montowane w Honkerach 2000 , 2424 , i w Passagonach i w ostatnich seriach Lublina III są załączane elektromagnesem jest w nich przełożenie 9/41 a w honkerach to tez w zależności od przeznaczenia 11/41 oczywiście można sobie zamówić u nich most hipoidalny ale tylko i wyłącznie model do Honkera a trzeba pamiętać , że jest on szerszy od żukowskiego z tego co wiem jest firma w Lubinie która ma mosty bo Tarpana na silniku 3P własnie z Blokadą tylko sobie licza troszku za to ja Ci kolego proponuje zakupić most z uaza z automatyczna blokadą tylnego mostu i będziesz miał z bani temat załączania sama sie odpali jak będzie potrzebna


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 czerwca 2012, 23:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
bardzo proszę 8)

http://allegro.pl/blokada-mostu-zuk-nys ... 75555.html

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net