Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 19:48


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Spalanie S21
Post: 07 stycznia 2011, 21:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Ile może spalać S-21 na godzine przy obrotach dajmy na to 2000RPM lub na biegu jałowym.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 stycznia 2011, 22:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
a co kompresor ze silnika robisz ? auto tak naprawdę na wolnych obrotach pali więcej niż jakby jechało normalnie...

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 stycznia 2011, 23:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
No co Ty - więcej :?: Bez jaj.....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 stycznia 2011, 23:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
tak mówi doświadczony stary mechanik... kiu

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 stycznia 2011, 23:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
To zależy co to znaczy "jechało normalnie" ;)
Generalnie popatrzcie sobie w instrukcji obsługi jak przebiega krzywa spalania, dosyć wysoko na niskich obrotach, potem spada i przy predkosci 50-55 km/h na czwartym biegu jest najmniejsze i wynosi ok 9,8l/100km a potem znów wzrasta i idzie wysoko.
Trudno powiedzieć ile bedzie palić, to chyba zależy od obiążenia, do czego ma być zastosowany ten silnik?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2011, 09:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
miszczu , musial bys temat bardziej rozwinac , do czego ci ten silnik potrzebny :roll: np. wez agregat pradotwórczy z silnikiem ohv honda 4 suw , silnik gaznikowy , to sa silniki stacjonarne przystosowane do obrotow stalych , samochodowy silnik gaznikowy ma zadanie byc uzywany do jazdy , 2000 obr/min tak jak napisales to S21 daje prawie cala swoja moc wiec tu bedzie na godzine spalanie dosyc duze.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2011, 19:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2010, 20:24
Posty: 40
Lokalizacja: pogranicze Galicji/Królestwa
Robo: nie bez jaj, a serio. Każde auto z komputerem Ci to pokaże - mój SUV (2 l) w cyklu mieszanym bierze 10,9 - 11 l/100 km, a jak naprawiałem instalację w przyczepie - auto na chodzie przez 2-3 godziny w celu wielokrotnej kontroli poczynionych "postępów" z podłączonym kablem - komputerek pokazał prawie 18 l . :shock: A on nawet z załączonymi oboma mostami nie weźmie więcej niż 13 l :?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 stycznia 2011, 22:32 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Wit pisze:
auto na chodzie przez 2-3 godziny w celu wielokrotnej kontroli poczynionych "postępów" z podłączonym kablem - komputerek pokazał prawie 18 l


18L w jednostce czego? czasu? odległości? bo się pogubiłem ;-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 stycznia 2011, 19:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2010, 20:24
Posty: 40
Lokalizacja: pogranicze Galicji/Królestwa
patron to dobre pytanie! Może jak moja łódka - spalanie mt/h? Fakt pozostaje faktem - auto na tzw. wolnych obrotach żre paliwsko jak fix!!! Myślę, że w takiej pracy (bez jazdy) to w przeliczeniu na czas (jestem humanistą - nie inżynierem :D )


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2011, 10:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
no ale chwila, jak na wolnych obrotach, przy zamkniętej przepustnicy może spalać więcej niż przy otwartej?

Czy przy zamkniętej przepustnicy dostaje się do cylindrów więcej mieszanki?

mógłbym się zgodzić, że zaraz po odpaleniu to tak może być, bo silnik zimny i działa ssanie

z reszta ciężko o jakiś stały punkt odniesienia dla spalania w czasie jazdy i na postoju, może w jednostce czasu, albo na 1000 obrotów wału

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2011, 10:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
nieszkodzi ze przepustnica bedzie prawie zamknieta , chodzi oto ze np. S21 na wolnych obr. chodzi 550 -800 obr/min w zaleznosci od gaznika na weberze chodzi ciut szybciej na wolnych tak do 800 obr/min , paliwo ktore gaznik miesza na wolnych obr. przechodzi innymi kanalami w gazniku oraz dysza wolnych obrotow stalego wymagajacego rozmiaru do tego powietrze wchodzi w sklad mieszanki , niemoze byc za duze powietrze i tez nie za male , :arrow: wiec to jest staly przeplyw danej ilosci paliwa + powietrze do tej ilosci paliwa dostosowane, inaczej silnik by niechodzil na wolnych obrotach , podczas jazdy gaznik miesza przez dysze glówna paliwo to sa inne kanaliki przeplywowe , gdzie do tej mieszanki paliwowej pod czas jazdy dochodzi wiecej powietrza , przez co wyrownuje sie to bardziej i jest spalanie unormowane, moja nysa na autostradzie jak jade majac nowego webera wszystko ustawione jak nalezy zawory , spala na 100 km 9 litrow paliwa jadac 80 km/h

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2011, 11:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
co do przepustnicy i mieszanki to mnie przekonałeś
ale nadal interesuje mnie mierzalność tego spalania na wolnych
bo w jednostce czasu może być mniejsze a na liczbę obrotów wału większe

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 stycznia 2011, 11:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
sa instrukcje obslugi silnikow stacjonarnych tam przeplyw paliwa podany jest przy danych obr/min i na godzine ilosc paliwa jaka zostanie spalona, zdaje mi sie ze sam.ciezarowy STAR 28 /29 mial to podane bo jak uzywal zurawia (dzwigu) chodzil na danych obrotach stalych silnik , ale wiekszosc tych aut podlanaczana byla do sieci 230V i silnik spalinowy niechodzil , no wiadomo na polu gdzie niebylo pradu to musial chodzic i agregat napedzac .

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net