Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 19:03


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 21:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
na sam poczatek zdejm pokrywe zaworowa , sprawdz wszystkie zawory kazdy jeden dokladnie , czy maja wymagany luz , normalnie jak jest cos nietak to albo za duzy luz albo za maly ,w wypadku jezeli gniazdo zaworowe jest wybite to zawor pójdzie w gore przez co luzu niebedzie , jak laska popychacza wygieta to masz wiekszy nawet bardzo duzy luz i na tym zaworze niema pracy, napewno niemiales tych zaworow ustawionych wszystkich na 0,20 szczelinomierzem tylko wedlug ksiazki wydech 0,35 a ssacy 0,25 to za duzo , wszystkie na 0,20 ustaw , pokrywe przykrec , odpal silnik zrob jazde pobna.Pisales ze kompresja jest ok , to jak wiesz na 100% ze gaznik i aparat zaplonowy tez ok , to bym sprawdzil zawory.

to w chlodnicy to kurcze cos jak by miedziane cos tam zostalo zmielone czy co , albo rdza z bloku tylko jak tak twoj blok i caly uklad w srodku wyglada to wymaga to dokladnego plukania

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 22:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
No chwilkę po zgaszeniu motoru słychać bulgotanie.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 22:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to sciagaj glowice ! , Jezeli po wylaczeniu silnika slychac bulgot w chlodnicy to uszczelka pod glowica do wymiany a z tym moze nawet wiecej byc zawory do wymiany i gniazda zaworowe, regeneracja glowicy kpl.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 stycznia 2011, 09:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
teraz mi sie przypomnialo jaki ty tam plyn do chlodnic wlales wogole ? Lej zwykly plyn borygo zielony czy niebieski , nie jakies inne do nowoczesnych dupowozow .Teraz z tymi plynami tez trzeba uwazac maja rozne chemiczne dodatki , moga nieraz zaszkodzic cos rozpuscic zaatakowac inne metale.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 21:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Uszczelka wymieniona, ale napisze może ktoś mijak sobie poradzić z ciągle wypadającymi lskami popychaczy? Kilka obrotów korbą podczas regulacji luzów zaworowych i przy próbie oczywiście nieudanej, odpalenia z kluczyka i zawsze któraś laska wypada. A czasem to nzawet i 3 wypadną, a włożyć ja to prawdziwa sztuka.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 21:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Aha - mam czarne zawory po zdjęciu głowicy widziałem okopcone. Co to może znaczyć? Pierścienie zjebane?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 21:43 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zawsze jeden zawór będzie czarny, a drugi brązowawy, białawy. Jak to wypadają? A te kulki z końcówek nie powypadały? Jak dobrze je ustawisz w popychaczu (poświeć latarką) w tej dziurce i poprawnie ustawisz luz zaworów to nie mają prawa wypadać laski popychaczy. Nie były pogięte? Sprawdzałeś?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 stycznia 2011, 22:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
nie no proste. Te gniazda są kur.... za płytkie jakoś. Kulki - nawet nie wiedziałem,że mogą wypaść. :shock: wszystko z nimi ok. ma ktos może silnik na wierzch wyjęty?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net