Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 10:13


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 07 stycznia 2011, 23:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Jest problem spory.
Prędkośc maksymalna to 65 km/h, a na górce wzniesienia nawet już 45....
Wpieprza litr oleju na 1000 km
Spore ilości płynu w chłodnicy pozerane są, ale nie tworzy się "masełko".
Uszczelka pod głowicą, może pierścienie... Jak to sprawdzić???

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 stycznia 2011, 23:48 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jak pożera wodę i olej bierze to uszczelka pod głowicą na 100%.
Jeśli tylko by brał olej (A plyn chodniczy uciekal inna drogą) to mogą być pierścienie - sprawdź kompresję.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 stycznia 2011, 23:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
jakis dymek spod glowicy ?

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2011, 09:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
wywal ten silnik , on katowany byl juz w Policji , kazdy jezdzil to wiesz , i nie moje to co tam gaz do dechy.Tam jak zdejmiesz glowice to i zawory do roboty beda napewno masz wypalone i ma przedmuchy do tego gniazda odksztalcone wypalone :!: wydechowe najczesciej po dupie dostaja, do tego ten olej spalnie , potem jak zejdziesz bardziej w dol silnika to i panewki beda , jednym zdaniem jest zuzyty kompletnie jedno zrobisz drugie sie zacznie

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2011, 19:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Ile u was kasują za takie coś? Za uszczelkę lub remont motoru?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 stycznia 2011, 19:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
a skad ja wiem , sam robie , czy to nysa ,bmw czy motury :o ale nominalny nowy S21 to ze 3 tysiace zl , naprawa twojego kompletna taka solidna tez mi sie wydaje ze taniej niebedzie , sprawdz pw

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 stycznia 2011, 02:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Uczciwy remont kapitalny S21, ale ze spokojnym szukanime części w dobrych cenach, to i w 2 tysiakach się może zmieścić. Tak "normalnie" to ok 3 tyś.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 stycznia 2011, 20:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
pw poszedł Przemek.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 stycznia 2011, 16:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Jaka komresja powinna być w s-21? U mnie jest 10 atm. Czy to znaczy że jest ok? Wiem, że pewnie jest w książce, ale jestem w pracy i nie noszę jej ze sobą :wink:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 stycznia 2011, 17:06 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
na każdym cylindrze masz 10? Jeśli na każdym to ok, w książce podają 1 - 1,1MPa czyli tak ok 10 atm

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 stycznia 2011, 17:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
to ja nie wiem o co chodzi wcale. Może to gaźnik? Ale co z tą wodą... Ponoć litr oleju na 1000 km to pikuś.. :?:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 stycznia 2011, 19:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
no ten litr to może sobie wziąć też tak słyszałem. Ale woda nie ma prawa jakoś mocno ubywać... Może nie masz mocy bo hamulce trzymają? Tylko pewnie byś poczuł smród, i bębny by się grzały. Ale kolega tak miał właśnie w maluchu. No nie Wiem, to chyba Tomek ma racje, ze silnik jest skatowany.... Próbuj wszystko wyregulować, luzy zaworów, odstep styków przerywacza i elektrod świec, gaźnik, zapłon... Jak się nie poprawi to ja bym szukaj nowego silnika, albo jakiegoś dobrego do remontu

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 20:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Z normalnego płynu robi się takie coś? To uszczelka walnięta?

Obrazek

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 21:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
wskazuje nato :? chyba ze blok silnika ma tyle syfu i rdzy , ale spusc to z chlodnicy czym predzej. Umnie jak byla uszczelka walnieta to dmuchal kompresje do ukladu chlodniczego jak wylaczylem silnik bulgotalo w chlodnicy a plyn niebyl taki jak u ciebie tylko z lekkim nalotem oleju znaczy plywal olej w plynie na górze, i odrazu w ten sam dzien to rozebralem wszystko .

moze to jednak syf z bloku silnika w chlodnicy , ale jak pisales ze silnik nierownomiernie chodzi, to mozesz miec wygieta tez laske popychaczy dla ktoregos z cylindrów przez to praca zaworowa jest ograniczona , i bedzie silnikiem tez szarpac.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 stycznia 2011, 21:25 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
no olej to to nie jest, ale taki płyn też nie powinien być. Sprawdź to, co Tomek mówi :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net