Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

Tylny most - inne przełożenia
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1752
Strona 1 z 8

Autor:  nysanek [ 30 października 2011, 18:17 ]
Tytuł:  Tylny most - inne przełożenia

no jazda jest nieziemska mowie wam :D , przyspieszenie na 4 biegu zajebioza , normalnie power full , jak jade 70 kmh wedlug licznika to tak naprawde 80 lece sobie spokojnie a obroty silnika tak jak w przelozeniu orginalnym 8/41 przy pred. 60 , cos niesamowitego kurcze normalnie jezeli ktos ma luzy w kierze to moze zaliczyc czyszczenie rowu :D normalnie nysan wchodzi w zakrety jak turbo maszyna :D , polecam zamontowac takie przelozenie naprawde na daleki wyjazd to jest super :!:

Autor:  AdamM [ 30 października 2011, 18:51 ]
Tytuł: 

Ale o co w tym chodzi, bo nie rozumiem?

Autor:  Enerde [ 30 października 2011, 18:52 ]
Tytuł: 

no to super :) Żeś się Tomek narobił co? ale grunt że jesteś zadowolony
Daj jakieś foto ;)

Autor:  nysanek [ 30 października 2011, 19:08 ]
Tytuł: 

o dyfer w tylnym moscie chodzi.

niemam fotek :twisted: no roboty z tym jest , ale nietrzeba zadnych podkladek zmieniac bo kolo talerzowe co jest razem z tym walkiem 10 zebow , jest ciensze , i odstep zazebiania sie niezmienia , natomiast w przelozeniu orginalnym 8/41 jest kolo talerzowe grubsze , zato walek mniejszy , jezeli bylo wszystko dobrze wyregulowane na przelozeniu 8/41 to wystarczy tylko zastapic to 10/41 i smiga :wink: teraz musi sie to dopracowac wszystko , moze byc na poczatku taki jak by szum czy nawet lekki pisk , kola talerzowego i walka bo w tym momencie jak sie zejdzie z gazu to naciag na walku jest mniejszy i mechanizm roznicowy wyrownuje , dlatego tez dzisiaj po przejechaniu 1 km nagle sie taki jak by szum odezwal po zejsciu z gazu ale jak przejechalem wiecej km to coraz ciszej jest , jest ok bo niegrzeje sie tylko jest taki letni jak sie reke przystawi wiec to kwestia czasu i sie dopracuje :wink: , ale ta robota oplaca sie , bo do tej pory myslalem ze bede musial mieszac wiecej biegami bo byc moze na tym 10/41 bedzie slaba na 4 biegu a tu mocy ma full :D tak wlasnie na 4 biegu jak jedzie sie 50 kmh i da sie lekko gazu odrazu szybko sie wkreca i to nie takimi szybkimi obrotami tylko tak rowniej i predkosci przybywa , ma sie rezerwe w obrotach

Autor:  buźka [ 30 października 2011, 23:53 ]
Tytuł: 

Czyli to jest para kół do mostów starego typu,nie hipoidalnych?Nie dało by rady jeszcze dokupić do tego wałka napędu licznika,żeby dobrze pokazywało?Zawsze myślałem o zwiększeniu przełożeń w żuku,bo silnik mało z ramy nie wyleci,a prędkości nie ma. :evil:

Autor:  kaczka [ 31 października 2011, 18:06 ]
Tytuł: 

liczyłem ze tak będzie :twisted:
czekam jeszcze na info jak ze spalaniem czy będzie mniejsze

Autor:  nysanek [ 31 października 2011, 20:49 ]
Tytuł: 

to czy bedzie mniejsze czy wieksze dlamnie niema znaczenia poprostu daje to frajde z jazdy :) i nawet z laduniem da sobie rade spokojnie bo rezerwa jest w mocy jeszcze

odp. tak do starych mostow

Autor:  monterr07 [ 31 października 2011, 21:26 ]
Tytuł: 

Ja w Tarpanie mam chyba to samo przełożenie, 10/41

Autor:  nysanek [ 01 listopada 2011, 15:24 ]
Tytuł: 

zalezy byly tez co mialy 7 / 41 tylko pewny niejestem

Autor:  marcinliput [ 28 stycznia 2012, 23:04 ]
Tytuł:  koło talerzowe i wałek od wołgi??

witam czy koło talerzowe i wałek atakujacy z wołgi pasuje do zuka?? most starego typu:)

Obrazek

Autor:  nysanek [ 29 stycznia 2012, 08:59 ]
Tytuł: 

poczekaj troche z tym !!! , jak ci juz nieraz pisalem i tu napisze to tez , ze nieoplaca sie wstawiac 9/41 , wstaw 10/41 , te obecnie dostepne 10/41 sa z produkcji dzisiejszych czasow i dokladniej wykonane bo technika obróbki metalów jest tez bardziej doskonala , i na 10/41 twoj zuk da zawsze rade !!! , z uaza wiem ze pasuje walek i kolo takerzowe do zuka ale wolga to ma napewno calkiem inne.

Autor:  Vein [ 17 marca 2012, 05:00 ]
Tytuł: 

szkoda tylko, że cena odstraszająca (400zł z przesyłką)

Autor:  nysanek [ 17 marca 2012, 07:05 ]
Tytuł: 

no i musisz miec fachowca co ci to zamontuje

Autor:  Vein [ 18 marca 2012, 02:15 ]
Tytuł: 

na całe szczęści jak się ma kilka mądrych książek i fach w ręku to nie widzę problemu w zdystansowaniu dyferencjału

Autor:  nysanek [ 18 marca 2012, 09:00 ]
Tytuł: 

Vein pisze:
na całe szczęści jak się ma kilka mądrych książek i fach w ręku to nie widzę problemu w zdystansowaniu dyferencjału


no no nietak hej do przodu :lol: tego niezlozy sie z ksiazek , ksiazka opisuje , ale nauka to przekaz w praktyce jak to sie ustawia , stary mechanik co to umie robi to na wyczucie , ale rób wedlug ksiazki powodzenia :wink:

Strona 1 z 8 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/