Dzisiaj jest 24 lipca 2019, 10:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 23 czerwca 2015, 07:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 grudnia 2011, 18:23
Posty: 23
Lokalizacja: Będzin
Most Wołgi xD to mnie zaciekawiło zaraz postaram się zgłębić temat.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 czerwca 2015, 07:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Czuję, że to będzie żuk z NASCAR

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 czerwca 2015, 10:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 grudnia 2011, 18:23
Posty: 23
Lokalizacja: Będzin
Strucelsw pisze:
sprawdź wytrzymałe mosty hipo od wołgi gaz 24. tam jest 10/41.


Jesteś pewien ze to most hipoidalny ? O ich wytrzymałości słyszałem co nieco i jestem zainteresowany zakupem xD mam już nawet coś na oku xD


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 09:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 749
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
most z mojego żuka już się wzbogacił o przełożenie 9:41 jak go zamontuje to coś się pochwale co i jak.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 10:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
a żuki nie miału 9/43 ? to który jest szybszy 9/41 ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 11:33 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 749
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
jak w skrzyni biegów jedynka ma największe przełożenie a piątka najmniejsze także jak mój most ma teraz 4,55 a wcześniej miał 4,77 to teraz jest szybszy

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 11:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
W załączniku tabelki jakby ktoś miał wątpliwości


Załączniki:
Komentarz: tabela prędkości dla mostu 4,55 dla standardowego ogumienia i przełożeń skrzyni I 3,753, II 2,372, III 1,482, IV 4,55
prze.pdf [94.44 KiB]
Pobrany 57 razy
Komentarz: tabela prędkości dla mostu 4,77 dla standardowego ogumienia i przełożeń skrzyni I 3,753, II 2,372, III 1,482, IV 4,55
przełożenia.pdf [94.45 KiB]
Pobrany 41 razy
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 13:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 749
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
przy skrzyni V będzie jeszcze lepiej

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 14:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1060
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Kahn,licz się z tym,że na oginalnych gumach i na moście 9/41 silnik dostanie po dupeczce,bo to jednak jest już niezła różnica prędkości.Do tych mostów w lublinach było niższe opony 15' a do 9/43 16' ale też troszeczkę niższe i dlatego u mnie teraz licznik lublinowski oszukuje na prędkości (pokazuje za mało) podczas,gdy jadę szybciej.Na 9/41 będzie przyjemna jazda,bo silnikowi jeszcze sporo spadną obroty i jednocześnie podniesie się prędkość przelotowa,ale np. przy zmianie z 3 na 4 może go bardziej trzymać,niż to ma miejsce teraz.Przedobrzyli troszkę z tym przełożeniami,powinny być lepiej zestponiowane kosztem dłuższej jedynki,która jest zbyt krótka.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 14:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Zgadzam się! Za krótka!

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 14:29 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
po prostu liczone były na inne realia i tyle.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 19:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 749
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
luz w naszym drugim, żuku silnik dopiero dostaje po dupie bo jest przełożenie 10:41 na orginalnych oponach i dużo węgla na sobie i daje radę.
mi właśnie zależało na elastyczności bo teraz mogę sobie założyć mniejsze oponki i mieć to co na orginalnych. a jak na pusto w dłuższą trasę to większe opony jest git. teraz opony o oryginalnej średnicy tylko szersze to mi ocierały o plastikowe nadkola i musiałem je zdejmować. ja już się do tej skrzyni V przyzwyczaiłem.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 21:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2801
Lokalizacja: EU
silnik wogóle niedostaje po dupie z przelozeniem 9/41 lub 10/41.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 września 2015, 15:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1774
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
gaz 24 ma hipo, gaz 21 zwykłe, latwo to odróznić-hipo ma nizej (nie w płaszczyźnie przekrojowej) wyjście ataku.
9/41 to optimum na ori kołach a 10/41 na mniejszych.
9/43 nie było w zukach, przełożenie wychodzi 4,77, wolniejsze niż 9/41(4,55)
żuk miał 8/41 i rzadko 7/41

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 września 2015, 20:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2660
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
7/41 w Żuku? Fabrycznie?
Znałem to przełożenie wyłącznie z Tarpanów "F" - czyli z silnikiem od 125p...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net