Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

Tylny most - inne przełożenia
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1752
Strona 6 z 8

Autor:  Żukpodróżnik [ 23 czerwca 2015, 07:24 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

Most Wołgi xD to mnie zaciekawiło zaraz postaram się zgłębić temat.

Autor:  zokolic [ 23 czerwca 2015, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

Czuję, że to będzie żuk z NASCAR

Autor:  Żukpodróżnik [ 23 czerwca 2015, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

Strucelsw pisze:
sprawdź wytrzymałe mosty hipo od wołgi gaz 24. tam jest 10/41.


Jesteś pewien ze to most hipoidalny ? O ich wytrzymałości słyszałem co nieco i jestem zainteresowany zakupem xD mam już nawet coś na oku xD

Autor:  Kahn13 [ 11 września 2015, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

most z mojego żuka już się wzbogacił o przełożenie 9:41 jak go zamontuje to coś się pochwale co i jak.

Autor:  zokolic [ 11 września 2015, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

a żuki nie miału 9/43 ? to który jest szybszy 9/41 ?

Autor:  Kahn13 [ 11 września 2015, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

jak w skrzyni biegów jedynka ma największe przełożenie a piątka najmniejsze także jak mój most ma teraz 4,55 a wcześniej miał 4,77 to teraz jest szybszy

Autor:  kubamytab [ 11 września 2015, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

W załączniku tabelki jakby ktoś miał wątpliwości

Załączniki:
Komentarz: tabela prędkości dla mostu 4,55 dla standardowego ogumienia i przełożeń skrzyni I 3,753, II 2,372, III 1,482, IV 4,55
prze.pdf [94.44 KiB]
Pobrany 385 razy
Komentarz: tabela prędkości dla mostu 4,77 dla standardowego ogumienia i przełożeń skrzyni I 3,753, II 2,372, III 1,482, IV 4,55
przełożenia.pdf [94.45 KiB]
Pobrany 357 razy

Autor:  Kahn13 [ 11 września 2015, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

przy skrzyni V będzie jeszcze lepiej

Autor:  buźka [ 11 września 2015, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

Kahn,licz się z tym,że na oginalnych gumach i na moście 9/41 silnik dostanie po dupeczce,bo to jednak jest już niezła różnica prędkości.Do tych mostów w lublinach było niższe opony 15' a do 9/43 16' ale też troszeczkę niższe i dlatego u mnie teraz licznik lublinowski oszukuje na prędkości (pokazuje za mało) podczas,gdy jadę szybciej.Na 9/41 będzie przyjemna jazda,bo silnikowi jeszcze sporo spadną obroty i jednocześnie podniesie się prędkość przelotowa,ale np. przy zmianie z 3 na 4 może go bardziej trzymać,niż to ma miejsce teraz.Przedobrzyli troszkę z tym przełożeniami,powinny być lepiej zestponiowane kosztem dłuższej jedynki,która jest zbyt krótka.

Autor:  zokolic [ 11 września 2015, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

Zgadzam się! Za krótka!

Autor:  kubamytab [ 11 września 2015, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

po prostu liczone były na inne realia i tyle.

Autor:  Kahn13 [ 11 września 2015, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

luz w naszym drugim, żuku silnik dopiero dostaje po dupie bo jest przełożenie 10:41 na orginalnych oponach i dużo węgla na sobie i daje radę.
mi właśnie zależało na elastyczności bo teraz mogę sobie założyć mniejsze oponki i mieć to co na orginalnych. a jak na pusto w dłuższą trasę to większe opony jest git. teraz opony o oryginalnej średnicy tylko szersze to mi ocierały o plastikowe nadkola i musiałem je zdejmować. ja już się do tej skrzyni V przyzwyczaiłem.

Autor:  nysanek [ 11 września 2015, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

silnik wogóle niedostaje po dupie z przelozeniem 9/41 lub 10/41.

Autor:  Strucelsw [ 13 września 2015, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

gaz 24 ma hipo, gaz 21 zwykłe, latwo to odróznić-hipo ma nizej (nie w płaszczyźnie przekrojowej) wyjście ataku.
9/41 to optimum na ori kołach a 10/41 na mniejszych.
9/43 nie było w zukach, przełożenie wychodzi 4,77, wolniejsze niż 9/41(4,55)
żuk miał 8/41 i rzadko 7/41

Autor:  Dziwny Mag [ 13 września 2015, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Tylny most - inne przełożenia

7/41 w Żuku? Fabrycznie?
Znałem to przełożenie wyłącznie z Tarpanów "F" - czyli z silnikiem od 125p...

Strona 6 z 8 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/