Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Tylny most - inne przełożenia http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1752 |
Strona 6 z 8 |
Autor: | Żukpodróżnik [ 23 czerwca 2015, 07:24 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
Most Wołgi xD to mnie zaciekawiło zaraz postaram się zgłębić temat. |
Autor: | zokolic [ 23 czerwca 2015, 07:41 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
Czuję, że to będzie żuk z NASCAR |
Autor: | Żukpodróżnik [ 23 czerwca 2015, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
Strucelsw pisze: sprawdź wytrzymałe mosty hipo od wołgi gaz 24. tam jest 10/41. Jesteś pewien ze to most hipoidalny ? O ich wytrzymałości słyszałem co nieco i jestem zainteresowany zakupem xD mam już nawet coś na oku xD |
Autor: | Kahn13 [ 11 września 2015, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
most z mojego żuka już się wzbogacił o przełożenie 9:41 jak go zamontuje to coś się pochwale co i jak. |
Autor: | zokolic [ 11 września 2015, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
a żuki nie miału 9/43 ? to który jest szybszy 9/41 ? |
Autor: | Kahn13 [ 11 września 2015, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
jak w skrzyni biegów jedynka ma największe przełożenie a piątka najmniejsze także jak mój most ma teraz 4,55 a wcześniej miał 4,77 to teraz jest szybszy |
Autor: | kubamytab [ 11 września 2015, 11:46 ] | |||
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia | |||
W załączniku tabelki jakby ktoś miał wątpliwości
|
Autor: | Kahn13 [ 11 września 2015, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
przy skrzyni V będzie jeszcze lepiej |
Autor: | buźka [ 11 września 2015, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
Kahn,licz się z tym,że na oginalnych gumach i na moście 9/41 silnik dostanie po dupeczce,bo to jednak jest już niezła różnica prędkości.Do tych mostów w lublinach było niższe opony 15' a do 9/43 16' ale też troszeczkę niższe i dlatego u mnie teraz licznik lublinowski oszukuje na prędkości (pokazuje za mało) podczas,gdy jadę szybciej.Na 9/41 będzie przyjemna jazda,bo silnikowi jeszcze sporo spadną obroty i jednocześnie podniesie się prędkość przelotowa,ale np. przy zmianie z 3 na 4 może go bardziej trzymać,niż to ma miejsce teraz.Przedobrzyli troszkę z tym przełożeniami,powinny być lepiej zestponiowane kosztem dłuższej jedynki,która jest zbyt krótka. |
Autor: | zokolic [ 11 września 2015, 14:25 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
Zgadzam się! Za krótka! |
Autor: | kubamytab [ 11 września 2015, 14:29 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
po prostu liczone były na inne realia i tyle. |
Autor: | Kahn13 [ 11 września 2015, 19:38 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
luz w naszym drugim, żuku silnik dopiero dostaje po dupie bo jest przełożenie 10:41 na orginalnych oponach i dużo węgla na sobie i daje radę. mi właśnie zależało na elastyczności bo teraz mogę sobie założyć mniejsze oponki i mieć to co na orginalnych. a jak na pusto w dłuższą trasę to większe opony jest git. teraz opony o oryginalnej średnicy tylko szersze to mi ocierały o plastikowe nadkola i musiałem je zdejmować. ja już się do tej skrzyni V przyzwyczaiłem. |
Autor: | nysanek [ 11 września 2015, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
silnik wogóle niedostaje po dupie z przelozeniem 9/41 lub 10/41. |
Autor: | Strucelsw [ 13 września 2015, 15:41 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
gaz 24 ma hipo, gaz 21 zwykłe, latwo to odróznić-hipo ma nizej (nie w płaszczyźnie przekrojowej) wyjście ataku. 9/41 to optimum na ori kołach a 10/41 na mniejszych. 9/43 nie było w zukach, przełożenie wychodzi 4,77, wolniejsze niż 9/41(4,55) żuk miał 8/41 i rzadko 7/41 |
Autor: | Dziwny Mag [ 13 września 2015, 20:03 ] |
Tytuł: | Re: Tylny most - inne przełożenia |
7/41 w Żuku? Fabrycznie? Znałem to przełożenie wyłącznie z Tarpanów "F" - czyli z silnikiem od 125p... |
Strona 6 z 8 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |