Dzisiaj jest 05 maja 2024, 11:06


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 listopada 2011, 20:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Kurde :/

Zeszlej simy mialem taka akcje z Zukiem: zaczal sie dlawic, tracic moc, nawet gasnac... Podejrzewalem wszystko, od awarii pompy wtryskowej po atak kosmitow, ale wystarczylo wymienic filtr paliwa i wszystko przeszlo.

Tej zimy po pierwszych nocnych przymrozkach mam powtorke z rozrywki. W poniedzialek musze grzebnac, bo sie nie da jezdzic. Znowu sie dlawi, nie ma mocy i przygasa. Myslicie, ze znow filtr...

Ale powiedzcie - jak to jest, ze inne diesle jezdza, a w Andorii od razu robi sie korek parafinowy na filtrze paliwa?
W baku zadnego opalu ani rzepaku nie ma - tylko dobra ropa "przejsciowa" plus 10% benzyny i Skydd (depresator)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 listopada 2011, 21:30 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
śmigam w pracy fordem connectem i jak przyszła niższa temperatura też zaczyna mi słabnąć i tracić moc przypuszczam że to filtr w poniedziałek bedzie wymiana (zeszłej jesieni było to samo )


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 listopada 2011, 22:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no pewnie ze filtr , wiecznie nie bedzie czysty :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 listopada 2011, 22:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
< nysa - service > pisze:
no pewnie ze filtr , wiecznie nie bedzie czysty :wink:


Ale od zeszlej zmiany wkladu filtra Żul zrobil zaledwie 4,5 tys. km.
Nadal mnie dziwi, czemu w tym zukowym sloiku krystalizuje parafina, a w tzw. normalnych autach :) nie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 listopada 2011, 09:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
paliwa w polsce sa slabej jakosci , to zalezy gdzie zatankujesz , ja kiedys w Kolobrzegu zatankowalem nyse to myslalem ze aparat zaplonowy sie przestawil o kilkanascie stopni , szrpanie brak mocy , chodzila jak sieczkarnia :x wez ten filtr zabuduj czyms zrob ze steropianu taka skrzynke i zobacz czy bedzie lepiej , tak nieraz w traktorach robili nieraz pomagalo.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 listopada 2011, 19:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Może parafinowanie filtra wynika z tego, że Żuki zasysają paliwo z baku przez filtr zaś współczesne auta pompują paliwo z baku do filtra (pompa zanurzona w baku) i przy okazji tego tłoczenia paliwo delikatnie podgrzewa się na pompie... no i filtr zazwyczaj bardziej schowany jest przed zimnem.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 listopada 2011, 21:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
dlatego jezeli by to zaizolowal bylo by lepiej :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 listopada 2011, 21:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
proponuje podgrzewacz paliwa

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2011, 11:31 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Elektryczne przeplywowe kosztuja od 200-300 zl w gore, a podgrzewanie od plynu chlodzacego nie ma sensu w przypadku ropy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2011, 11:56 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
zawsze cos mozesz sam pokombinować
odsyłam tutaj : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic438775.html

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2011, 12:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Najpierw wymień filtr paliwa,
potem dolej do zbiornika środek do oczyszczania oleju napędowego i zapobiegający jego parafinacji...
:wink:
np.:
http://www.autokosmetyki.pl/diesel_skyd ... f5055788c0
lub
http://www.autokosmetyki.pl/moje_auto_d ... p1408.html
Używam pierwszego od kilku lat i nie mam problemów z porannym odpaleniem :)

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2011, 14:49 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Wujek dobra rada :lol:

Jakbys przeczytal watek od poczatku, to bys wiedzial, ze filtr zmieniam, a w baku jest wlany depresator (sprawdzony) i 10% benzyny...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 listopada 2011, 09:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Czytaj ze zrozumieniem.
Może o tą benzynę mi chodziło :wink:
Jeśli lejesz despresator to nie dolewaj benzyny,cały proces "uszlachetniania ON" może w ten sposób szlag trafić.

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 listopada 2011, 09:50 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Nie moze, bo depresator to nie zadne cuda na kiju, tylko kilka lekkich frakcji ropy naftowej. "Uszlachetnianie" to moim zdaniem mit.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 listopada 2011, 09:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 819
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
u mnie co roku trzeba wymieniac w andorii ostatnio po niecalych 2 tys km sie zapchal... tankuje zawsze na stacjach z logiem Orlenu ale jak widac to nic nie znaczy

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net