Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:50


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 lipca 2014, 07:43 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Masz na myśli końcówki drążka kierowniczego ? Objemki skręcane, podobnie jak w 126p ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2014, 09:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 czerwca 2014, 21:03
Posty: 23
No właśnie dokładnie nie wiem bo nie widziałem cała kierownica jest luzna z drazkiem to cos powinno chyba trzymac przy desce rozdzielczej


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lipca 2014, 09:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
dziendoberek. mam nurtujące mnie pytanie-który element układu jest odpowiedzialny za to- że koło mi się "kładzie" do środka??
zwrotnica? "saksofon", któryś swożeń czy może to kwestia samej regulacji?
a moze wszystko..?

Pozdrowka

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lipca 2014, 15:39 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
/-\ ? Po części nadmierny luz w zwrotnicach a także może być wygięty "dzwon", ramie, jeżeli nie jest aż tak tragicznie pochylone i inne elementy są w dobrym stanie to można spróbować podregulować kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lipca 2014, 19:03 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Może być wygięty saksofon (w spracowanych autach, które woziły coś cięzszego, to więcje niż pewne), moga byc zużyte sworznie, moze byc (tylko) zła regulacja...a moze tez byc wsyzstko razem.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2014, 11:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
holeraa obawiałem się że piaskowanie nie zda sie na wiele. no ale dzięki wielkie za info!
Nie moge tu znaleścna miejscu żadnego starego speca, sami młodzi, nieznający tematu..

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2014, 22:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Musisz wziąć pod uwagę, że koło zewnętrzne przy skręcie zawsze się trochę kładzie, to wynika z konstrukcji tego zawieszenia o wahaczach nierównej długości.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2014, 09:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
Tego nie wiedziałem -ale ono raczej kładzie się tak jak nie powinno, zalezy jak stane-czasem są prosto ale zazwyczaj prawe się rozkracza. i mogła wozić ciężary, bo zmienili podłogę a fotele są praktycznie nie sfatygowane w porównaniu do przednich.

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2014, 14:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 sierpnia 2012, 15:13
Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
Mam problem. Zamontowałem do Nysy nową przekładnię i kolumnę od żuka. Niestety kolumna jest dłuższa niż w Nysie o ok 14 cm. Pozostaje skrócenie górnego sztywnego odcinka wału, chyba że macie inne pomysły, lub na zbyciu kolumnę od Nysy z łamanym wałem - coś takiego montowano - o ile pamiętam - po 1990 roku. Proszę o pomoc...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2014, 17:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
A nie możesz sobie przełożyć starej kolumny do nowej przekładni? Czy wcześniej miałeś niedzieloną?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2014, 20:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 sierpnia 2012, 15:13
Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
problem w tym że starą miałem niedzieloną (mocno zużytą), a ponadto chcę mieć auto odrobinę bardziej bezpieczne


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2014, 22:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Bezpieczeństwo w nysie-dobre. Tekst roku:) A tak serio to nawet nie wiedziałem, że sa różne w nysie i żuku...

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 grudnia 2014, 12:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 sierpnia 2012, 15:13
Posty: 117
Lokalizacja: Gdynia
to prawda że bezpieczeństwo w Nysie brzmi dziwnie, ale łamana kolumna to chociaż coś...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lutego 2015, 10:17 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
nie wiem czy to dotyczy tematu czy robie offtop, ale przy wymianie całego zawieszenia z nysy i wstawieniu całości z żuka, należy przełozyć przedni drążek kierowniczy ze starego zawieszenia z nysy, ponieważ długości są różne. Nikt na to nie mógł wpaść dłuższy czas nawet mechanicy. Jedno koło sie kładło jakby miały miało wypaść a drugie nie skręcało wcale. Dopiero tata zmierzył oba drążki i sprawa rozwiązana :-)

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lutego 2015, 10:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Tak na marginesie-mam przechył całego auta na lewą stronę-cisnienie w ogumieniu ok, sprężyna całaresor tył i amor też ok. Co moze byc przyczyną.... W żadną dziurę nie wjechałem...

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net