Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 23:24


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19 czerwca 2016, 09:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 marca 2010, 19:19
Posty: 60
Lokalizacja: PL
Witam. Chciałem się poradzić starych wyjadaczy jakie uszczelki najlepiej kupić aby uszczelnić silnik w żuku. Zdaję sobie sprawę, że bez sylikonu się nie obejdzie, ale nie chcę kupić jakichś tandetnych uszczelek.
Co polecacie? Może jakieś sprawdzone linki do sklepów/aukcji?

_________________
Chojnickie Muzeum Motoryzacji i Techniki

https://www.facebook.com/Chojnickie.Muz ... .Techniki/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2016, 09:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie szukałbym tu większej filozofii. Kup po prostu zestaw uszczelek do silnika i tyle. W tej kwestii nie ma za bardzo w czym wybierać. Do tego silikon Reinz i będzie git. Jedynie możesz zwrócić uwagę na uszczelkę kolektora, żeby otwory miały krawędzie obrobione blachą.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2016, 11:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
na 100% tego silnika nieuszczeli sie ale próbowac mozna :wink: jedyne co mi nieodpowiada wogóle w tych uszczelkach to jest to ze niedali tulejek metalowych ograniczajacych dociag uszczelki miski olejowej :-|

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2016, 14:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ople mają te tulejki a i tak ciekną. chyba, ze juz oliwy nie ma.

a jesli masz uszczelki z korkogumy, pamiętaj żeby je na odtłuszczoną i suchą powierzchnię stosować, wtedy nie "transmitują" oleju na zewnątrz

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2016, 15:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
"Stary mechanik" pokazywął mi kiedyś, jak robił silniki Żuków - używał tylko korkowych uszczelek (sam korek), które przed założeniem namaczał w bardzo gorącej wodzie, aż "napuchły". Jego silniki były zawsze suche.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2016, 16:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
korek we wrzatku mieknie i puchnie-więc chyba dobra metoda

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net