Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 00:34


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14 sierpnia 2012, 20:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 listopada 2010, 17:44
Posty: 35
Lokalizacja: W-Wa
Mam 3, proste pytania:
- jak zwiększyć dawkę?
- czy to normalne, że na zimnym silniku zdarza się, że po gwałtownym odpuszczeniu gazu silnik gaśnie?
- silnik bierze olej, nie wiem dokładnie ile bo nie miałem okazji wyliczyć ale dymi na niebieskawo, szczególnie przy odpaleniu i jak dłużej jest na niskich obrotach i doda się gazu? Jest zalany Superolem CC30. Podejmować jakieś kroki, czy dolewać tylko oliwe? Bo żadnych innych objawów ze zużyciem silnika nie dostrzegłem, w poprzednim wcieleniu przejechał jedynie 120 tys. km


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 sierpnia 2012, 12:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
nam sie wydawalo przez 20 lat ze to normalne ze tak gasnie ale ostatnio po oddaniu pompy wtryskowej do specjalisty to przestal gasnonc. zapytam sie dokladniej taty jeszcze moze cos wiecej wie natemat tego remontu

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 sierpnia 2012, 22:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Przyczyną gaśnięcia mogą być wypracowane elementy regulatora obrotów,są duże luzy i po prostu po odpuszczeniu gazu regulator ma małą zwłokę,zanim zdąży pchnąć listwę zębatą w celu wyrównania dawki paliwa.Coś podobnego miałem w ciągniku,po remoncie pompy wtryskowej,gdzie były wymienione wszystkie zużyte elementy i pogubione luzy w mechanizmie regulatora obrotów.Wszystko było tak pasowne,że po prostu następowała zwłoka w wyrównywaniu obrotów.Minęło troszkę czasu,zanim się to dotarło i już jest dobrze.Oddaj pompę i wtryski do regeneracji,a jeśli bierze olej,tp może pomoże sama wymiana pierścieni tłokowych,jeśli oczywiście tuleje nie są nadmiernie zużyte.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 sierpnia 2012, 12:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 listopada 2010, 17:44
Posty: 35
Lokalizacja: W-Wa
Mam jeszcze pytanie o tą nieszczęsną dawkę. Czy jedynym sposobem regulacji jest wkrecenie śrubki oporowej od dźwigienki gazu, aby ona bardziej sie wychylała, czy jest jeszcze coś jak w ciągnikach ursus, czyli zaplombowana śrubka z kontrą którą się ruszało aby zmniejszyć lub zwiększyć dawkę?
Bo obejrzałem ta pompę od każdej strony i nie wiem...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net