Dzisiaj jest 29 marca 2024, 14:48


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 listopada 2012, 11:08 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2012, 10:56
Posty: 5
Lokalizacja: poznań
mam problem związany z pompą wody do żuka andoria, jest to wczesny model żuka z tym silnikiem i nie ma nigdzie do kupienia takiej pompy, czy ktoś regeneruje itp.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2012, 13:38 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2012, 10:56
Posty: 5
Lokalizacja: poznań
ach, o tym, że nie da się dostać takiej pompy powiedział mi mechanik któremu zleciłem wymianę rozrządu, więc może mi ściemniał


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2012, 15:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 stycznia 2012, 22:50
Posty: 114
Lokalizacja: Bełchatów
http://allegro.pl/pompa-wody-do-lublina ... 05852.html
Czy chodzi Ci o taką pompę wody do 4c90?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 listopada 2012, 22:19 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2012, 10:56
Posty: 5
Lokalizacja: poznań
nie, nie tak lecz bardzo podobna. Dziś oddałem do jednego warsztatu, jutro będe wiedział czy zrobią i za ile...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 listopada 2012, 17:56 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2012, 10:56
Posty: 5
Lokalizacja: poznań
A oto foty pompy:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
PS: w warsztacie powiedzieli, że zrobią do wtorku :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 grudnia 2012, 00:44 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2012, 10:56
Posty: 5
Lokalizacja: poznań
Tak wygląda po regeneracji. W niedziele ją montuje.

Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 kwietnia 2013, 20:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 września 2012, 19:52
Posty: 67
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: 522 '90
Witam.
Postanowiłem zregenerować moją cieknącą pompę.
Zakupiłem zestaw naprawczy.
Mam w związku z tym kilka pytań:
1. Jak wsadzić gumowy simering w mosiężny pierścień? Wydaje mi się, że stary siedzi zbyt mocno żeby można go było wcisnąć w to samo miejsce po wydłubaniu.
2. Nie znalazłem w mojej starej pompie nic co by przypominało tę bakielitową podkładkę z lewej strony zdjęcia. Gdzie ją zamontować?
3. Czy jeśli ta mika jest popękana mam szukać nowej czy można na tej jeździć?
http://images41.fotosik.pl/2016/c03322bf826bbfc3.jpg


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2013, 21:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 10:00
Posty: 154
Lokalizacja: Śmigiel
Niewiele zdziałasz bo to jest zestaw do naprawy pompy wody, ale do silnika m20. Właśnie dzisiaj "zregenerowałem" pompę do s21-niestety bez dokumentacji zdjęciowej. Ta "mika" to wkładka oporowa i ta na zdjęciu to złom. Wałek w miejscu uszczelniacza nie może mieć wżer, jeżeli są-wałek złom. Miejsce osadzenia wkładki też powinno być gładkie-ewentualnie można posiłkować się odpowiednim silikonem. Piasta jest zrobiona z jakiegoś "gównolitu"-nieodpowiednio zdejmowana potrafi się rozpaść. Wirnik da się wsadzić na wałek praktycznie tylko na prasie, młotkowana lubi pękać-najlepiej całą pompę poskładać na prasie, chociaż przy odrobinie "delikatności" reszta(czyli wałek, łożyska, piasta i korpus)współpracują z młotkiem. Wkładkę i uszczelniacz zakłada się paluchami. Co do części to wałki są towarem deficytowym(jeden na pewno jest we Wrocławiu-16zł), reperaturki raczej bezproblemowo-około 25zł komplet, cały zestaw naprawczy wyczaiłem za 65zł, pompy od 60 za niby nową nie używaną do 250-300zł za nową. To tyle czego się dowiedziałem grzebiąc przy mojej pompie :) .Powodzenia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 kwietnia 2013, 21:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 września 2012, 19:52
Posty: 67
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: 522 '90
No tak....coś mi nie pasowało:P
Rozumiem, że to jest zestaw do S21? Bo części jakoś bardziej znajomo wyglądają. Tylko miki tam nie widzę....
http://samter.poznet.pl/component/jshopping/product/view/19/2686
Prasę mam i wszystko sobie ładnie wycisnąłem. Łożyska się dobrze trzymają, obudowa wygląda ok.
Czy wałek w miejscu wżeru można napawać i przetoczyć? Pochodzi to?
Jeśli uda mi się ją złożyć to zrobię dokumentację foto.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 kwietnia 2013, 09:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jak przetoczysz to niebedzie juz wymiaru odpowiedniego do simeringa , mozesz chromowac ale czy to oplacalne :roll: , ja tam bym zawsze kompletna pompe wymienil , co do tego zestawu naprawczego to mozna jedynie zastosowac jak walek jest ok , w innym przypadku wymienic na nowa pompe.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 kwietnia 2013, 09:57 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 10:00
Posty: 154
Lokalizacja: Śmigiel
Reperaturka pompy wody do s21 wygląda tak: http://www.moto-trans.koszalin.pl/produ ... 21/?id=610 . Zestaw naprawczy tak: http://tablica.pl/oferta/kompletny-nowy ... b6475;r:;s: .W Samterze albo mają nie to zdjęcie co trzeba , albo nie wiedzą co sprzedają. Na upartego dobry tokarz jest w stanie dorobić wałek, ale lepiej kupić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 kwietnia 2013, 18:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 września 2012, 19:52
Posty: 67
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: 522 '90
Dzięki za odpowiedzi. Napawam i przetoczę wałek. Zobaczę co z tego wyjdzie a w międzyczasie poszukam nowej pompy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 września 2015, 11:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Pytanie - na kole pasowym pompy (w s21) miałem mocne bicie - po zdemontowaniu śmigła i koła pompa prezentuje się całkiem nieźle - sucha i brak wyczuwalnych luzów, tylko przesmarowałem. Obstawiałem, że ktoś pogiął koło przy ściąganiu i zamówiłem nowe. Koło po wciśnięciu na wałek ma spory luz w otworze centrującym - moletowanie wałka rozwiązało problem, ale po skręceniu dalej jest bicie na kole, zdecydowanie mniejsze, ale jest. Obstawiam, że koło ucieka w momencie dokręcania - jakiś patent jak to spasować? Śmigło nie wraca na swoje miejsce więc powinno być łatwiej, tylko jak :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 września 2015, 20:41 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wymień koło :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 września 2015, 07:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
może ktoś ma do odsprzedania proste? ewentualnie chętnie wymienię się na ładne nowe tylko z biciem ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net