Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 08:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Post: 15 maja 2015, 18:09 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
A jak z pracą na benzynie, kiedy mamy zwężkę przed gaźnikiem?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 maja 2015, 18:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
robi się trochę jak na ssaniu(wzbogacenie), ale na tym mikserze będzie ok

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 maja 2015, 18:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Czyli że warto doregulować gaźnik na benzynę po montażu gazu?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 maja 2015, 20:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
na wolnych w regulacji wielkiej róznicy nie będzie, ale można spróbować dać większe o 10 jednostek dysze główne powietrza lub 2-5 jednostek mniejsze dysze główne paliwa.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2015, 21:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Struclew, wstawiłem mikser który poleciłeś.
Wstępnie jest ok ale chciałbym to wszystko ustawić.
Kojarzysz moźe jakiś wątek z opisem?
Parownik mam taki: http://zmniejszacz.pl/galeria/5564d2ab0dda0/bez-nazwy


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2015, 21:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
kręcisz najpierw śrubką ze zdjecia nr 2(dokrecasz) aż zaczną spadać obroty, pózniej odkrecasz aż przestają rosnąć. zapamietujesz połozenia(dzieli je z reguły 1/2-3/4 obrotu). pózniej znów skręcasz ok 1/4 obr-tak zeby obr. nie spadły. nastepnie ustawiasz śrubką od przepustnicy 2500-3000 obr i bawisz się pokretłem na przewodzie-odkrecasz po pół obrotu powoli, az obroty przestają rosnąć, pózniej uwaznie skręcasz do momentu aż obroty spadną leciutko. Zostawiasz, ustawiasz śrubka od przepustnicy normalne wolne obroty. Jazda próbna, jesli na niskich obrotach po wcisnieciu gazu szarpie, i jest lepszy zryw na zimnym silniku jak na goracym-wkrecasz 1/8 obr śrubkę na parowniku i obserwujesz.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 maja 2015, 19:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Widzę, źe trochę zabawy jest ale chyba ogarnę.
Wielkie dzięki za szybką i konkret odpowiedź.
Dam znać jak poszło.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2015, 08:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Powodzonka. Pamietaj tylko, zeby układ zapłonowy był w idealnym stanie-świece, kopułka, palec, kable.
Swiece polecam Denso wf20tt, jak je masz z kablami sentecha i cała resztę nową to przerwy ustawiasz 0,7mm. jak masz kable węglowe i inne swiece-ustawiasz 0,6mm. Oczywiście dla zapłonu z przerywaczem.
Dla elektronika 0,9mm.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2015, 23:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Dzisiaj trochę powalczyłem ale coś mi się nie zgadza.
Sruba ze zdjęcia nr2 po wkreceniu do samego konca nic nie zmienia.
Dopiero jej wykręcenie powoduje spadanie obrotów.
Jest jeszcze sruba w zagłębieniu wskazanym zieloną strzałką na zdjęciu nr1 i 3.
Podpisana jest Idle minimo i ona działa tak jak napisałeś.
Pytanie za co odpowiadają obie śruby?

Tak czy inaczej pokręciłem i jest lepiej :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2015, 13:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
idle minimo to wolne obroty. w niektórych parownikach np. elpigaz są 2 śrubki. jedna od napiecia membrany(wydatek), druga od ilości wypływu gazu. Ja tam uwazam,że co za dużo, to niezdrowo, jedna starczy;)
cieszę się, że pomogło. możesz jeszcze delikatnie pobawić się zapłonem,gaz ma duzo oktan i lubi nieco wcześniejszy.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 czerwca 2015, 23:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Poskładałem wszystko i śmiga.
Nie wiem jeszcze jak ze spalaniem.
Dzięki za pomoc!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 czerwca 2015, 07:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
do usług

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 czerwca 2015, 20:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Znalazłem o regulacji parownika z dwiema śrubkami; wpisz w Google "Krótki poemat na gazu temat" jest w pdf.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2015, 16:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Z tego właśnie korzystałem.
Po pierwszych testach jestem zadowolony.
Spalanie podobne ale fura jest żywa i reaguje na pedał gazu.

A polecicie kogoś z Warszawy kto zna się na silnikach Żuka i mógłby posłuchać czy wszystko tam ok?
Generalnie wszystko gra, ale chciałbym zweryfikować czy moje ustawienia są prawidłowe.
Robiłem wszystko pierwszy raz i wolę się upewnić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2015, 19:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Wpadaj do mnie, do Pruszkowa, chyba, że za daleko;). Do końca tygodnia jestem na miejscu.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net