Dzisiaj jest 29 marca 2024, 03:07


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 03 maja 2014, 00:40 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 02 maja 2014, 19:12
Posty: 6
Witam!
Żuk model A-111B u mnie w rodzinie od nowości tj 92 roku swego czasu stał więcej niż jeździł stąd niski przebieg bo nie całe 60tysięcy! Ostatnio troszkę więcej jeździ od paru lat 8 może i większość przebiegu z tego czasu ale przechodzę do rzeczy jest w nim kilka problemów które chciałbym ogarnąć:
1.Skrzypi sprzęgło diagnoza docisk? mam nowy docisk wraz ze sprzęgłem tylko teraz pytanie wymienię to samemu? nigdy sprzęgła nie robiłem ale ogólnie mechanika samochodowa to no jestem samoukiem i co mogę to robię samemu. coś jeszcze wymienić trzeba żeby no drugi raz nie ściągać?
2.Żuczesław troszkę gubi olej więc postanowiłem wymienić wszystkie uszczelki czy ten zestaw będzie okej? http://allegro.pl/zestaw-uszczelek-uszc ... 39736.html (głowicy nie będę ściągał raczej itp)
3.Ile wchodzi do tego silnika oleju?
4.Ostatnio wymieniłem pływak w gaźniku bo dziurawy był i teraz auto się dławi bez ssania jak wyregulować ten gaźnik?
5. Regenerował z was ktoś resory? czy jest to gra warta świeczki?
Na razie tyle problemów jak coś nowego dojdzie dam znać z góry dziekuje za odpowiedzi! :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 maja 2014, 21:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
1. Nasmaruj wszystkie przeguby pedałów, może skrzypi sam pedał lub cięgna/linka. Wymiana sprzęgła jest prosta, trzeba tylko odpiąć sprzęgło, ściągnąć skrzynię biegów i wymiana to bodajże 6 czy 8 śrub docisku do koła zamachowego. Montujesz w kolejnosci odwrotnej. Przy wyciąganiu warto wymienić łożysko w kole zamachowym, takie małe, w które wchodzi końcówka wałka sprzęgłowego.

2. Wygląda, że pasuje, po prostu komplet uszczelek do silnika S-21.

3. 5 litrów