Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 13:41


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 27 stycznia 2015, 02:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
witam wybieram się na złombol w tym roku i jaki tani i niezawodny silnik wsadzić i jakie wiążą się z tym przeróbki jakie części sa potrzebne :?: :?:


Załączniki:
Komentarz: S-21
10877720_775212419198660_485719032_n.jpg
10877720_775212419198660_485719032_n.jpg [ 110 KiB | Przeglądany 8318 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 stycznia 2015, 07:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
S-21 lub 4C90.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 stycznia 2015, 16:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lutego 2014, 21:35
Posty: 130
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd: Nysa 522T 1983
Najbardziej idiotyczny punkt regulaminu Złombola to ten dopuszczający SWAPy silników...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 stycznia 2015, 20:57 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Bartorg pisze:
Najbardziej idiotyczny punkt regulaminu Złombola to ten dopuszczający SWAPy silników...


Może i tak, ... ale - skoro można całe zawieszenie zmienić, hamulce, elektryke... to już ta zmiana silnika niewiele zmienia ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 stycznia 2015, 23:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
To odpowiadając na pytanie Kolegi - odpowiedź padła od razu - tani i niezawodny - to fabryczne benzynka lub diesel.

Innych tanich i niezawodnych jest też cała masa - po odfiltrowaniu "ideologii" i wizerunku marki :mrgreen: Tylko żaden silnik nie pasuje jak klocki lego - i tu się zaczyna kwestia "taniości" i "niezawodności". Tanie są silniki mocno używane - tzreba tai motor gruntownie pzrejrzeć. Dalej - trzeba wszystko sensownie wsadzić w Żuka i przetestować - jak najbardziej wykonalne - wymaga jednak czasu i zdecydowanie nie można tutaj oszczędzać kasy.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 02:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
a jak włożę 4c90 andoria to jakie zmiany muszę wprowadzić


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 10:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Instalacje elektryczna do grzania świec zarowych, na pewno


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 16:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
a skrzynia biegów mocowanie silnika i długość wału


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 18:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
sam silnik to nie wszystko. generalnie wszysko co swapowane działa gorzej niż seria-a to elektryka a to chłodzenie itd. złóż lepiej s21 jak należy a się nie zawiedziesz, on znosi naprawdę wiele i w przeciwieństwie do nowoczesnych jednostek nie rozsypie sie po paru km po nalaniu bylejakiego paliwa, nie zarżniesz go na oleju klasy lux10, i nie robi problemów z gazem. Po drobnych nawet modyfikacjach odwdzięczy się kulturą pracy, ludzkim spalaniem i nawet niezłymi przyspieszeniami.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 19:47 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
bo mam problem s-21 tego typu że jak kręce rozrusznikiem to nie odpala na zaciąg odpala ale chodzi tylko na ssaniu jak wyłącze ssanie to strzela w wydech i czasami jeden gar nie chodzi chociaż jak fajke sciągam to iskra przeskakuje świece zmieniełem zero poprawy tak jak by paliwa nie dostawał garnek więc nie wiem w czym problem i jeszcze mam dziwny kondensator z dwoma wyjsciami a nie jeden kabelek tylko są 2 piny zmieniłem cewke zapłonową wyregulowałem przerwę na zaworach zapłon elektroniczny


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 22:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Pewnie gaźnik jakiś syfiasty i zamiast rozpylać to leje, a na ssaniu jakoś sobie radzi bo dodatkowa "dysza" od ssania robi robotę za tą główną.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 23:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
jak strzela to zapłon ***** ma, chodziła wcześniej dobrze na tym kondensatorze?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 23:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
żuka mam od 10 dni a wczesniej nie chodził od 4 lat
kupiłem za psie grosze


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 23:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
zacznij od zapłonu-za wczesny bedzie

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2015, 23:25 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wymień kondensator na nowy, oryginalny, przeczyść aparat i styki przerywacza, wyczyść gaźnik i na pewno będzie chodził elegancko.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net