Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:34


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 02 maja 2015, 20:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
No kolego... Jak bym miał włożyć w to 4500zł to już bym wolał wsadzić dolniaka, bo taki był w oryginalne, a nie kolejnego parcha dieslowego z andrychowa. Ostatecznie znalazł bym sobie jakąś fajną V6.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 maja 2015, 19:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
czyli jednak warto było nowe szpile wsadzić w ciemno...przestroga dla potomnych. Da radę ją nawiercić i wykrętakiem ruszyć?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 maja 2015, 21:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Urwało się przy samej nakrętce. Spróbuję wykręcić bez zdejmowania głowicy, założyć nową szpilkę i dokręcić wszystko. Ostatecznie zaryzykuję dodatkową robotę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 07:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Może spróbować dospawać i wykręcić ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 09:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak jest do czego,to by dało radę.Przyspawać śrubę m10 i by wykręcił.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 09:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to szczęście,że na górze. ostrożnie ze spawaniem, żeby alu na głowicy nie poniszczyć

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 09:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
To tylko propozycja - jeśli pękają twarde śruby to wykręca się je z reguły palcem - np w stopie korbowodu, natomiast w głowicy? Fiu fiu. Może jedno "kliknięcie" spawarką i lekko wykręcić? Warto się bawić niż zwalać głowicę dla jednej szpili.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 11:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Strucelsw pisze:
to szczęście,że na górze. ostrożnie ze spawaniem, żeby alu na głowicy nie poniszczyć

To nam nie grozi,bo głowica jest przecież żeliwna.Aluminiowa to jest tylko nasada z wałkiem rozrządu i dekiel na niej.Stara dobra technika.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 13:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tego nie wiedziałem,że zeliwna, nie znam andorii. spawać można śmiało. A czy żeliwna to taka dobra? blok żeliwny owszem dobry, ale głowica to tak sobie. Swoją droga wyjaśnia to zalecenie dokręcania na gorąco... tak właśnie dokręcało się żeliwne głowice.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 maja 2015, 20:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
Dospawałem nakrętkę i wykręciłem. Niestety kolejna zaczęła się "ciągnąć" :/ Jeszcze nie zerwana ale widać, że nie ma "klik". Jutro kupię kolejne szpilki...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 maja 2015, 23:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wychodzi na to,że lepiej już wymienić cały komplet,skoro tak się sypią.W życiu bym nie pomyślał,że ten silnik może mieć takie gówniane śruby głowicy :-|


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 maja 2015, 07:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
teraz do wszystkich silników (konstrukcje od końca lat 80-tych)trzeba nowe śruby dawać, czasem są w zestawie z uszczelką.chociaż nawet cinquecento 900, generacyjnie siegajace fiata 850 nie daje rady na starych złozyć, a w silniku 1.4 rovera to ich koszt boli-kiedyś kosztowały 380zł kpl, ale tam dość długie są, skrecają cały silnik do kupy(kadłub warstwowy)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 maja 2015, 20:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wiem,wiem,mam taki silnik w polonezie.Tam śruby wymienia się,jeżeli przekraczają dopuszczalną długość po wkręceniu do oporu w magistralę olejową.Jeśli są dobre,to się zostawia.Ogólnie straszny wynalazek,ale silnik fajny,tylko nie dla idiotów,bo tego młotkiem i przecinakiem nie naprawisz.Różni tacy co się nie znają w tym grzebią,a potem opinia idzie w świat,że awaryjny.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 maja 2015, 20:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
o tak, tam jest konieczna wysoka kultura techniczna

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2015, 18:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
A co sądzicie o śrubach głowicy w S-21? WSZYSCY mechanicy, jakich znam, którzy robią te silniki nie wymieniają śrub głowicy. Mówię o śrubach, nie o szpilkach. Tam się dociąga na 120Nm...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net