Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 08:26


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20 czerwca 2015, 08:43 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 czerwca 2015, 08:24
Posty: 2
Pojazd: lublin ii straż
Witam wszystkich na forum. Mam taka mała zagwostke dostalem do strazy osp lublina ii bez turbo pompa sekcyjna . Problem jest taki auto nie ma siły bardzo cieżko wkręca się na obroty rozpedzic go do 80 km/h to duży wysiłek.
Pali przytym delikatnie jadąc 14l a (alrmowo) :lol: 17l 18l . Dodam jescze ze auto ma przebieg od nowosci 46tys ale wiekszosc tych km jest pchana z wiertarki dla korzysci paliwa w poprzedniej jednostce państwowej. Moze ma z 27tys maks . Mialem kiedys lublina na firmie i pamietam ze był szybki i palił 14l ale jak dostal 2t i pedał w podłodze.
Pomózcie co z tym zrobic. Dowiedzialem sie od starych fachowców państwowych firm ze te lubliny mialy jakas fabryczna blokade i tak sie zachowywały ale nic wiecej nie doradzili.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 czerwca 2015, 22:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Sprawdziłbym w kolejności:
1 - czy chodzi równo na niskich - jeśli nie to wtryski do roboty... częściowo można samemy, ale lepiej dać fachowcom
2 - czy w pompie jest z olejem OK
3 - czy regulacja pompy OK - to już niestety wyspecjalizowany warsztat
4 - czy wtryski pracują poprawnie - ew. wymienił na nowszy typ

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 czerwca 2015, 09:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Sprawdź ustawienie rozrządu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 czerwca 2015, 13:24 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Kompleksowa regeneracja wtrysków i regulacja (z naprawą i konserwacją) pompy to ok. 700 zł w Warszawie. Robiłem rok temu - maszyna chodzi jak złoto.

Obstawiam że pompa ma jakiś problem.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 czerwca 2015, 23:12 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 czerwca 2015, 08:24
Posty: 2
Pojazd: lublin ii straż
Rozrzad jest raczej ok lublin przestawiony o zombek jest praktycznie nie do zapalenia na zimnym znam ten temat
Wiem że czeka mnie zabawa z ustawianiem zapłonu (pompa) wtryski tez dam do regulacji
czekam czy ktos cos wie moze o tej niby fabrycznej blokadzie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net