Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 07:20


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 sierpnia 2015, 00:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
W powrót go.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 07:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
W powrót to ja wiem. Pytam czy mogę bo zaślepić, bo nie chce mi się trójnika małego szukać i tego wpinać...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 07:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jeśli nie idzie tam żadne paliwo,to można zaślepić,ale jeśli idzie,to trzeba połączyć z przelewem,jak kolega pisze.Nie kojarzę jak wygląda sprawa tego powrotu w pompach zetorowskich,bo tam przecież jest inna pompa zasilająca,jak pisałem.Tutaj taki dziwny patent zastosowali,że wracało to w króciec ssący pompy zasilającej.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 15:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Diesel w którym miejscu zamontowałeś tą elektryczną pompę?
Jak rozwiązałeś sprawę jej zasilania? Jakiś przekaźnik i po stacyjce czy jakiś inny patent? :D

Jak wygląda sprawa, po przekręceniu stacyjki pompa od razu rusza? Co w przypadku nieodpalenia silnika? Pompa podaje paliwo i jak ciśnienie wzrośnie to się wyłącza czy jak?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 15:26 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Cenię prostotę;-) Dlatego pompa wisi obok lewarka zmiany biegów, oczywiście od dołu. Zasilanie wziąłem wprost z akumulatora, z przelotowym bezpiecznikiem i pstryczkiem w podstawie fotela pasażera. Nie ma żadnego czujnika ciśnieniowego i temu podobnych cudów. Przekręcam kluczyk na zapłon, włączam grzanie świec, po chwili włączam pompę i jazda. Jak gaszę silnik to wyłączam pompę.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 15:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
No powiem szczerze, że znając Ciebie to masz to na jakimś programowanym przekaźniku zrobione, a tutaj taka prostota? :)

A powiedz mi co się dzieje w przypadku, kiedy gasisz silnik i nie wyłączysz pompy? Będzie pompowała cały czas i czym to będzie skutkowało? Na przelew będzie szło do baku czy jak?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 19:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Możesz zrobić przekaźnikiem przez stacyjkę. Wówczas nie ma kluczyka - pompa nie działa. W przypadku niewyłączenia pompy teoretycznie będzie tłoczyć w kółko. To znaczy w Waszych maszynach, bo w mojej nie;-) Wyjęcie kluczyka zamyka bowiem zawory paliwowe;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 19:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Ta pompa niewiele amper pobiera więc po co przekaźnik-żeby się skleił w upał i zesmrodził?
Prostota najważniejsza, popieram:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2015, 19:52 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj dorobiłem odprowadzenie przelewu tego cienkiego z wtryskowej. Obróciłem króciec na pompie do tyłu, wężyk prawie sięgnął filtra. Na filtrze też obróciłem ten cieniutki króciec, do którego powrót z wtrysków jest wpięty. Tenże powrót zapiąłem razem z powrotem z wtryskowej do małego trójniczka i trójniczek kawałkiem wężyka do filtra. Temat zakończony.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2015, 18:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Szerokiej drogi!

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2015, 20:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Diesel nie było by dobrze zasilania pompy dać po kluczyku w obecnym układzie pompę masz na sztywno z aku ,zawory po kluczyku a przepływające paliwo chłodzi pompę


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2015, 20:52 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Owszem, wiem. Ale celowo pompę dałem na osobny włącznik i ręcznie nią steruję. Po wyłączeniu silnika pompę zatrzymuję i spokój. Może po powrocie to zmienię, dodam ciśnieniowy wyłącznik, albo inne cuda, ale na razie jadę na czystej ręcznej kontroli;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2015, 21:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Wystarczy pod stacyjkę. Nadmiar przelewem poleci, a prawdę mówiac cisnienie z tej pompki jest tak małe, że u mnie na gaźnikach i bez przelewu cisnienie nie daje rady otworzyć zamkniętych zaworków iglicowych, paliwo nie wylewa się nigdzie przy włączonej pompce i niepracującym silniku

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 września 2015, 19:16 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Pompa przetrwała jakieś 5500 km i została zmielona nocą w Rumunii. Wymieniłem na nową i pojechałem dalej, ale następnego dnia okazało się że jej szczątki doczesne zapchały filtr paliwa. Wymieniłem i dojechałem do Polski;-)

W sumie lepiej wstrzymajcie się z zakupem tego czegoś. Chyba lepiej poszukać na szrocie porządnej używki od uznanego producenta.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 września 2015, 20:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No widzisz,to właśnie nazywam uczeniem się na błędach innych.Dobrze,że byłeś przewidywalny i wziąłeś zapas,bo to kawał drogi przez obce kraje.Jednak najwidoczniej taka pompa nie nadaje się do tego układu paliwowego,bo jednak opory tłoczenia są chyba ciut większe,niż w silniku gaźnikowym.Ja,jako że mam zbiornik z poldka,zastosuję sobie może pompę od poldka na wtrysku jednopunktowym,bo ma mniejsze ciśnienie i wydajność.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net