Dzisiaj jest 28 marca 2024, 13:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 19 sierpnia 2015, 11:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Podobno ktoś nalewał oleju, nagrzać i spuścić.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 sierpnia 2015, 11:52 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Sprzedawca pyta mnie jaki miał wymiar ten brok a nie zmierzyłem :/ Dobrze kojarzę że ok 30 mm ?

I dlaczego występuje bez uszczelki skoro coś tam było ? Jest osobno ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 sierpnia 2015, 20:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Broki zawsze są bez uszczelki.
Om ma być szczelny na zasadzie dokładnie wykonanego otworu, dokładnie wykonanego broka i sprężystości blachy z której rok jest wykonany. Uszczelki stosuje się w połączeniach skręcanych, gdzie jest coś (jakiś gwint) co jest wstanie napiąć uszczelkę.

Co do pozbywania się "masła" to tak jak zokolic napisał... tzn. co masz na wierzchu to zdejmij. Możesz też troszkę od góry przeropować aby wygonić to badziewie stacjonarnie. A potem po prostu czeka ciebie kilka "szybkich" wymian oleju, a zwłaszcza filtru oleju.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 sierpnia 2015, 11:25 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Zmierzyłem tego starego broka , ma po zewnątrz dokładnie 30 mm średnicy i jest płaski bez kołnierza. I takiego nie mogę nigdzie dostać :/ Są natomiast broki 30 mm ale z kołnierzem i tu pytanie czy ten brok przypadkiem nie był z kołnierzem i np. przegni i odpadła tylko jego górna część ? Czy na pewno był płaski ?


edycja :)

Okazało się że za miedzą mam super sklep i za 3 PLN dwa broki 30mm wypukłe dostałem od ręki :) Dziś montuję .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 sierpnia 2015, 20:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Zapodaj namiary na ten sklep - może wysyłkowo sprzedają?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 sierpnia 2015, 12:37 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Wczoraj zaklepałem ładnie broka , sprawdziłem kompresorem szczelność ( aż syczało spod opasek na rurach :-p a żaden brok nic nie puścił ) Najwięcej zabawy jest z pozbyciem sie masła :/ Dziś kupiłem już kolejny olej i filtr , przypuszczam ze z trzy szybkie wymiany będą konieczne żeby to wyczyścić .

Co do tego sklepu to bardzo polecam, mają też sklep internetowy: http://cermotor.com.pl/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 sierpnia 2015, 19:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Stara i dobra firma, centrala w Rembertowie

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 sierpnia 2015, 20:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 maja 2009, 20:03
Posty: 153
Lokalizacja: Warszawa
Pamiętam z dawnych lat , że przy wymianie oleju w Nysach i Żukach po spuszczeniu starego , nalewało sie do silnika olej wrzecionowy , na chwilę uruchomiało silnik celem wypłukania i spuszczało się go i dopiero wtedy właściwy olej czyli LUX 10 lub bogatsi EXTRA 15 .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 sierpnia 2015, 20:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
teraz ciężko wrzeciono dostać. ale superol sae30 lub 40 z beki mozna dostać bez kłopotu po 6-7zł za litr

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 20:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Jak postępy temacie? Śmigasz już?

Wynalazłeś jakiś sposób na ewakuację masła?

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 września 2015, 11:29 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Trzykrotnie musiałem zmieniać olej ale już śmigam :) Dzięki za pomoc.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net