Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 15:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 15 września 2015, 09:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Diesel pisze:
Dzięki za info, zapytam ciut inaczej - czy rozstaw resorów przedniej belki od Lublina będzie pasował do ramy w Żuku 1:1, czy też poza koniecznoscią jej wydlużenia (bo wiem że wyjdą strzemiona resorów z przodu bardzo), będę musiał bawić się z "poszerzeniem" aby pasowały resory?


myślę to wspornikami resorów można zniwelować postaram się zaraz podpytać kolegów i Ci dzisiaj napiszę co i jak.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Generalnie chciałbym to zrobić w miarę prosto - jeśli w przedniej części rama Żuka ma podobny rozstaw co Lublinowa - to nie widzę problemu. Ale jeśli jest szersza, to chciałbym wiedzieć o ile, żebym mógł policzyć z czego i jak zrobić wsporniki do zamocowania tylnych strzemion resorów. Bo że do zamocowania przednich muszę ramę wydłużyć to jest jasne.

Dzięki z góry za info.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
tylko w lublinie wsporniki są pod podłużnicę wspawywane a w żuku jak po skosie podłużnice lecą to będzie troche trudniej no i troska o równy rozstaw osi

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:18 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
W Żuku nie lecą po skosie! Lecą prosto, tylko jedna ma z przodu uskok, żeby się zmieściła przekładnia. Przynajmniej tak mi się wydaje po zdjęciach i łażeniu pod Żukiem.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
taka jest


Załączniki:
IMG_9070.JPG
IMG_9070.JPG [ 819.61 KiB | Przeglądany 6983 razy ]

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:27 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Cholera, nigdy nie zwróciłem na to uwagi;-( No nic, wsporniki i tak trzeba będzie wyspawać.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Diesel, budujesz jakiś prom kosmiczny?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
rozstaw podłużnic po osiach Lublina 840 mm

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:30 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Nie, medytuję nad zmianą zawiasu z przodu przed Afryką. Mogę pojechać na oryginale, ale chciałem mieć prostsze zawieszenie i szerszy rozstaw kół. Jak się nie da prosto tego ogarnąć to nie będę ruszał, ale liczę opcje.

Miałem wstawić ramę z flakami LandRovera, ale nie mam na to czasu niestety.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
żuk ma rozstaw ramy w osi kół przednich 704

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Kahn13 pisze:
rozstaw podłużnic po osiach Lublina 840 mm


Patrząc na rysunek który dałeś - 860 w osiach otworów wsporników, w okolicy wspornika skrzyni, a tam wypadaja strzemiona tylne. Czyli by może i pasowało bez większych czarów;-) A przód to i tak trzeba do ramy dospawać kawałek poprzeczki, więc się na niej ustawi przednie strzemiona.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 11:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
a silnik zostawiasz czy też zmieniasz?
bo jak zostawiasz to może będziesz musiał zmienić miskę olejową na tą z Lublina bo są różne w andorii do Żuka Lublina i Honkera

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 11:33 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Silnik zostaje, czyli ANdoria z miską z wcięciem na Żukową belkę.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 11:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
to tak ostrzegam, żebyś się nie zdziwił a jakby co to wiedz, że miski są różne więc można dobrać lublinowska jest tak jakby odwrócona żukowska tył na przód

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 listopada 2015, 14:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Rana żuka ma 80 cm a Lublina 90 cm wiec belka z Lublina to trudniejsza adaptacja niż z tarpana która zaadaptowalem do swojego żuka, wystarczyło przedłużyć ramę bez jej poszerzania ,


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net