Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 18:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20 października 2015, 15:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
Otóż. Wymieniłem pompę oleju i nie chcę juz odpalić silnik s-21 ktos na jakies pomysły. Czy możliwe aby przestawil się zapłon??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 października 2015, 17:30 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Na 100%. Jeśli przed wymianą było dobrze, a po jest źle, to na bank zapłon nie bangla.
Przy wymianie pompy oleju musisz się kierować instrukcjami jej montażu, jak przy składaniu silnika. Ściągnij lub kup książkę naprawy Żuka, znajdź rozdział o ustawianiu kąta wpustu pompy i zrób, jak książka nakazuje :)
Potem sprawdź choćby metodą lampki kontrolnej, czy przy 1 cylindrze, gdy zawory są w pozycji ZZ (oba zmknięte) zapłon następuje z odpowiednim wyprzedzeniem przed GMP.
Wymiana pompy oleju to nie takie plug&play...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 października 2015, 19:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
Szukam w książce i nic nie mogę znalesc o tym mam tylko budowę pompy olejowej i po kilku obrotach. Wali w wydech nie mam pojęcia co dalej


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 października 2015, 13:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2015, 02:11
Posty: 36
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd: fsc żuk a07
Okej poroblem rozwiązany przestawil się zapłon porada dla wszystkich przy wymianie pompy oleju nie obędzie się bez ponownego ustawiania zaplonu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 października 2015, 13:46 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Obejdzie się. Wystarczy sobie przed demontażem ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP, wg kulki w kole zamachowym, potem dokładnie oznaczyć ustawienie zapłonu, zdemontować aparat zapłonowy, zobaczyć, jak obrócony jest wałek pompy oleju (można zrobić fotę przez otwór po aparacie), odkręcić pompę oleju, nie obracając wałka i nową pompę ustawić identycznie i wsunąć do otworu, po czy skontrolować, czy jest tak samo, jak stara. Potem montujemy aparat identycznie z oznaczeniami z palcem ustawionym dla pierwszego cylindra i wio. Nic nie trzeba ruszać :) Choć kontrola i poprawa zawsze dobra :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2015, 14:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
po prostu przy manipulacjach obrócił się wałek aparatu.
zamiast tego wszystkiego wystarczy zdjać kopulke, i zablokować go zanim sie pompe ruszy, albo oznaczyć korektorem położenie palca, nie trzeba aparatu wyjmować, szkoda czasu.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net