Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:20


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26 lutego 2021, 16:41 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 18 lutego 2021, 16:26
Posty: 4
Pojazd: UAZ 469b
Uaz z silnikiem andoria 4CTi90 mam spory problem z odpalaniem
Świece żarowe grzeją . Pompa wtryskowa Boscha
Jak ręczną pompką się naciśnie to ropa sączy się się po pompie, coś pompa jest nie szczelna.
Dodatkowo trzy kable od pompy są połączone w jedno i podłączone do zapłonu
Czy tak powinno być?

Poniżej link do filmu jak ostatnio odpalił po kilkukrotnym kręceniu po 10-15sekund
Teraz już nie chce nawet kręcić tylko słuchać KLIK i przygasają kontrolki.

https://www.youtube.com/watch?v=EI0E5D2 ... e=youtu.be

Elektryk co robił mi rozrusznik powiedział że palą się styki w elektromagnesie jakby nie miał siły zakręcić


Załączniki:
pomp3.JPG
pomp3.JPG [ 3.12 MiB | Przeglądany 6000 razy ]
pompa0.JPG
pompa0.JPG [ 2.89 MiB | Przeglądany 6000 razy ]
pompa.JPG
pompa.JPG [ 3.2 MiB | Przeglądany 6000 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2021, 14:03 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Kolego, możesz tam mieć kilka problemów na raz. Na początek wymień wszystkie elastyczne węże paliwowe. Lubią pękać i układ się zapowietrza, zanim zaciągnie paliwo - to jest taki efekt długiego kręcenia. Druga sprawa, trzeba by sprawdzić ustawienia samej pompy, ale najpierw wężyki. Potem do weryfikacji ustawienie kąta wtrysku, wtryskiwaczy i na koniec samej pompy.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 marca 2021, 13:15 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 18 lutego 2021, 16:26
Posty: 4
Pojazd: UAZ 469b
Szukam kogoś kto zna się dobrze na tym silniku Andoria 4cTi90 z okolic Mińska Mazowieckiego
Będę musiał go dostarczyć na lawecie bo nie chce odpalić a boje się odpalać na zaciąg żeby nie ściąć zebów na pasku rozrządu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 marca 2021, 21:18 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 sierpnia 2016, 23:10
Posty: 1
Pojazd: Lublin
Przewody elektryczne powinny być podłączone równolegle razem, napięcie powinno być podawane po stacyjce.
Jeśli wycieki nie są z przewodów zasilających, to czeka Cię demontaż pompy i jej uszczelnienie. Bardzo ważną rzeczą w andorii do poprawnej pracy jak i rozruchu jest poprawne ustawienie statycznego kąta wtrysku.
Jaki rozrusznik jest zamontowany (bosch, delco remy, elmot, magneton)? Wypalanie może być spowodowane zbyt długą pracą rozrusznika podczas nieudolnego rozruchu ...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 marca 2021, 10:35 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 18 lutego 2021, 16:26
Posty: 4
Pojazd: UAZ 469b
Rozrusznik chyba Magneton. Załączam zdjęcie.

trzy kable od pompy są połączone w jedno i podłączone do zapłonu w stacyjce
Czy tak powinno być?
Zawory od pompy wykręciłem i tak działają jak na filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=fgAuXd1EMic

ten na dole się bardziej grzeje i dłużej wychodzi bolec. Ten na górze bolec nie chowa się do końca.
Czy są sprawne?

Dziękuję za odpowiedź


Załączniki:
rozrusznik.jpg
rozrusznik.jpg [ 11.55 KiB | Przeglądany 5878 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net