Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 20:16


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05 stycznia 2016, 14:04 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Sporo osób pyta o dobrą smarownicę do auta. Ja mam niemiecką Pressol. Coś z tego linku:

http://www.pressol.com/schmiertechnik/#!/c/122

Kupowałem w sklepie Chemia w Warszawie. Koszt ok. 120 zł. Obsługa przez jedną osobę, bo wężyk zatrzaskuje się na kalamitkach. Bardzo solidny wyrób.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2016, 23:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ja pośmiecę;)
macie jakieś źródło dobrych kalemitek żukowych na M10x1? wszystkie te nowsze, nawet z ori zestawu Daewoo-lublin mają wrzecionowate a nie okrągłe łebki i puszczają więcej smaru bokiem, niż do środka, niezaleznie od smarownicy, wężyki z nich spadają:( i wogóle do bani.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2016, 22:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Mam dorobiony wężyk z gwintem M10x1 wkręcam zamiast smarownika.może czasochłonne ale skuteczne nic bokiem nie wychodzi


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2016, 22:44 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Strucelsw pisze:
ja pośmiecę;)
macie jakieś źródło dobrych kalemitek żukowych na M10x1? wszystkie te nowsze, nawet z ori zestawu Daewoo-lublin mają wrzecionowate a nie okrągłe łebki i puszczają więcej smaru bokiem, niż do środka, niezaleznie od smarownicy, wężyki z nich spadają:( i wogóle do bani.


Ponawiam pytanie :P

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2016, 08:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Posiadacie ręczne smarownice.

Dla osób posiadających kompresor polecam smarownicę ADLER -500ML MA295 Smarownica pneumatyczna.

Smarowanie pneumatyczne jest o tyle lepsze od cięgnowego, że efektywniej dotrzemy w każdy zakamarek. Ponadto operacje można wykonać na kolanie, naciskając tylko spust. - Jest opcja by ustawić smarownicę na "strzał" czyli w jednej chwili zbiera powietrza i strzela smarem z większym ciśnieniem niż zwykle.
Średnia cena od 70 do 100 zł , Ręczno-pneumatyczna - czyli ma dźwignię do ręcznego pompowania oraz dogaduje się z kompresorem. Cena już od 90 do 130 zł.

Zaschłe zawieszenie puściło zaledwie po dwóch masowaniach. Wypychając starą maź. Produkt jest solidny. Według znajomego osobnika zajmującego się importem towaru - wyposażenia warsztatowego, nie ma lepszej w tym wariancie cenowym. To powielam info i polecam.


Załączniki:
Komentarz: Smarownica Pneumatyczna
adler.jpg
adler.jpg [ 164.83 KiB | Przeglądany 6033 razy ]

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2016, 17:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
A co powiecie o tej firmie:
http://www.smarowniczki.pl/smarowniczki ... index.html ?

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2016, 19:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
wyglądają korzystnie. łebki okragłe a nie wrzecionowate, nie powinny puszczać bokiem.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net