Dzisiaj jest 21 października 2018, 01:48


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Post: 05 sierpnia 2007, 10:50 
->PRZEJDŹ DO WPISU NA STRONIE...


Ostatnio zmieniony 09 grudnia 2007, 14:44 przez nysanek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2007, 18:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
problem z przegrzewaniem się mam tylko w lecie jak stoję w korkach. Normalnie wskazówka w innej porze roku jest na 80 albo między 80 a czerwonym polem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2007, 18:09 
to normalka w lecie , mi jeden mechanik mowil zeby niepanikowac jak wskazowka troche zblizy sie czerwonego pola , nieraz te czujniki tez wariowac potrafia albo instrument wskazujacy w desce rozdzielczej dlatego jak sie jest pewnym ze uklad chlodzenia ma sie czysty to niepanikowac :D ja tak dla swietego spokoju wymontowalem termostat jak za zimno silnikowi to podciagne zaluzje chlodnicy :wink: bez termostatu to jednej awarii mniej :D mozna tez zwiekszyc obieg wody otwierajac zawor na tylna nagrzewnice wtedy tez troche lepiej chlodzi


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2007, 18:16 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
nysanek pisze:
ja tak dla swietego spokoju wymontowalem termostat jak za zimno silnikowi to podciagne zaluzje chlodnicy :wink: bez termostatu to jednej awarii mniej :D mozna tez zwiekszyc obieg wody otwierajac zawor na tylna nagrzewnice wtedy tez troche lepiej chlodzi

Ja też używam żaluzji , natomiast w lecie nie mogę ulżyć włączając ciepłe powietrze na nagrzewnicy bo turyści by mi padli :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2007, 18:29 
to znaczy nadmuchu wentylatora niewlanczac tylko tak niech sobie woda ciepla krazy zawsze od dolu powietrze z jazdy troche te weze co do tylnej nagrzewnicy ida ochlodzi :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2007, 18:30 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
nysanek pisze:
to znaczy nadmuchu wentylatora niewlanczac tylko tak niech sobie woda ciepla krazy zawsze od dolu powietrze z jazdy troche te weze co do tylnej nagrzewnicy ida ochlodzi :wink:

w sumie tak, będę musiał spróbować :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 grudnia 2007, 16:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
Tomek-a na zimę zakładać termostat czy też nie??

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 grudnia 2007, 17:15 
niemusisz zaciagnij zaluzje i jedz pomalu az sie rozgrzeje :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 09 grudnia 2007, 12:30 
przegladalem wszystkie katalogi czesci zamiennych jakie mam i zobaczylem rozwiazanie ktore bylo stosowane dla wersji tropikalnych, na obrazku widac pozycje 32 to jest taki lacznik jak trojnik wstawiony miedzy przewod gumowy chlodnicy , z tego trojnika wychodzi krociec/nasadka na waz o srednicy takiej jak do nagrzewnicy ktory byl podlaczony do zaworu cyrkulujacego kanal glowicy przez to byla lepsza cyrkulacja w kanale przeplywowym glowicy , zawor ten mozna sterowac recznie po zdjeciu srodkowej maski silnika :wink: dlatego to rozwiazanie jest praktyczne nawet dla nas w kazdej chwili mozna otworzyc zawor jak bedzie goraco i przeplyw goracej wody w glowicy bedzie szybszy :wink:

Obrazek Obrazek

zaslepka kanalu wodnego ktora sie odkreca i w jej miejsce mozna zawor jedno przeplywowy przykrecic

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 grudnia 2007, 20:40 przez nysanek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 13 grudnia 2007, 20:19 
W bardzo latwy sposob mozna zawor ogrzewania przerobic na jedno przelotowy :wink: z jednej strony wciolem gwint M10 x 1,50 i do tego sruba M10 jeszcze tylko podkladke uszczelniajaca i jest zawor do cyrkulacji :)

Obrazek Obrazek Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 15 grudnia 2007, 14:09 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 grudnia 2007, 14:06
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław
Hm, to ja się jeszcze tak dokleję, czy wpływ na problemy z grzaniem może mieć olej? Niby jest go dość, ale chyba nienajnowszy, poza tym po przejściach...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 grudnia 2007, 19:50 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Juzef pisze:
Hm, to ja się jeszcze tak dokleję, czy wpływ na problemy z grzaniem może mieć olej? Niby jest go dość, ale chyba nienajnowszy, poza tym po przejściach...
mógłby mieć gdyby były zapchane kanały lub filtr . Sam fakt że jest wyeksploatowany nie ma zbytniego znaczenia w temperaturze , tak abyś mógł to zauważyć na wskazniku.

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 grudnia 2007, 14:45 
Juzef pisze:
Hm, to ja się jeszcze tak dokleję, czy wpływ na problemy z grzaniem może mieć olej? Niby jest go dość, ale chyba nienajnowszy, poza tym po przejściach...



w tym temacie pierwszy post jest napisany o przyczynach przegrzewania , przeczytaj bo moze byc duzo przyczyn , przez montaz tego zaworu mozna sie zabezpieczyc w razie jak aparat zaplonowy zacznie szwankowac lub inne przyczyny ktore prowadza do wysokiej temp. w silniku . otwiera sie zawor i juz jest wieksza cyrkulacja.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 16 grudnia 2007, 14:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 grudnia 2007, 14:06
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław
Ta, widziałem co i jak, ale to prawie pewne że aparat do wymiany. Zresztą jutro chwila prawdy, czy pojazd zdoła dotoczyć się na przegląd. I czy go przejdzie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 grudnia 2007, 15:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
Dodaj 50 zeta na litra wódki i przejdzie-w tym kraju za alkohol można wszystko załatwić. niestety albo stety-jak wolisz. Zapłon spróbuj pojechać do dobrego warsztatu nysowo-żukowego i ci wyregulują i może być dobrze i oki wszystko. I po kłopocie 8)

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net