Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 00:17


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 05 lutego 2016, 20:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
raczej. jakby było takie ogromne ciśń. to wypycha uszczelki spod filtra oleju.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lipca 2016, 07:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 stycznia 2016, 14:35
Posty: 47
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Żuk A07 '96
Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że ciśnienie jest ok. Nie na pewno, ale podejrzewam tulejkę metalowo-gumową łączącą wałki popychaczy zaworów. Za wiele gumy to już w niej nie było. Tak dla potomnych.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2016, 19:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 lipca 2016, 18:58
Posty: 27
Pojazd: Gaz691971
Panowie, potrzebuje pomocy. Posiadam gaza69 z zacnym silnikiem s21. Przed normalnym użytkowaniem tego auta blokuje mnie kilka spraw.
1. Jakie macie u siebie ciśnienie oleju? Zegar mi pokazuje ok. 0.2MPa. Czy mam przejmować się takim ciśnieniem? dodam że miałe zalany silnik lotosem 15w40 i zmieniłem na selektor 20w40. Ciśnie praktycznie się nie zmieniło.
2. W bloku pod alternatorem na wysokości czujnika ciśnienia oleju jest kanał olejowy. Turz przy obudowie rozrządu mam wkręconą szpilkę od korbowodu. Miałem z niego wyciek i wkręciłem na teflon i przestało lecieć ale raczej nie poiwinna być szpilka a jakiś korek. Możecie mi podpowiedzieć po co jest tam ten korek, jakie moźe mieć przeznaczenie.
3. Reszta spraw dotyczy gazu ale z tym to sobie poradzę.
Dziękuję z góry za pomoc.
Maciek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2016, 20:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
na obnrotach to cisnienie ma zamykac szafe


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2016, 20:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wskaźnik lub czujnik mogą być walnięte. Uszkodzenia tych czujników są dosyć częste.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2016, 21:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 lipca 2016, 18:58
Posty: 27
Pojazd: Gaz691971
Właśnie na obrotach wskazówka rusza się może i swoją grubość.
Jeszcze jedno pytanie. Mierząc ciśnienie manometrem zewnętrznym muszę wkręcić się w miejsce czujnika czy mogę wkręcić się w korek co znajduje się od góry podstawy filtra?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lipca 2016, 21:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
mechaników w czasach PRL to malo interesowalo i praktycznie nikt niewymienial pompy oleju , mozna to sprawdzic czy jest cisnienie prostym sposobem , poluzowac lekko polacznie rurki która doprowadza olej do klawiatury glowicy , jak olej leci z cisnieniem to i z pompa wszystko ok . Teraz te oleje sa o 100% lepsze od tych komunistycznych zlewków zadkich jak scieki.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2016, 06:51 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Możesz się wkręcić w korek. Pomiar manometrem to najlepsze wyjście w Twojej sytuacji ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2016, 20:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Dymek pisze:
Panowie, potrzebuje pomocy. Posiadam gaza69 z zacnym silnikiem s21. Przed normalnym użytkowaniem tego auta blokuje mnie kilka spraw.
1. Jakie macie u siebie ciśnienie oleju? Zegar mi pokazuje ok. 0.2MPa. Czy mam przejmować się takim ciśnieniem? dodam że miałe zalany silnik lotosem 15w40 i zmieniłem na selektor 20w40. Ciśnie praktycznie się nie zmieniło.
2. W bloku pod alternatorem na wysokości czujnika ciśnienia oleju jest kanał olejowy. Turz przy obudowie rozrządu mam wkręconą szpilkę od korbowodu. Miałem z niego wyciek i wkręciłem na teflon i przestało lecieć ale raczej nie poiwinna być szpilka a jakiś korek. Możecie mi podpowiedzieć po co jest tam ten korek, jakie moźe mieć przeznaczenie.
3. Reszta spraw dotyczy gazu ale z tym to sobie poradzę.
Dziękuję z góry za pomoc.
Maciek

selektol tylko zaszkodzić może. poprawę da Ci lubro 20w/50 lub lepiej platinium classic 20w/50. selektol nie nadaje sie do niczego, moze tylko zmniejszyc przebieg, zaszlamić silnik i zblokować klawiaturę.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net