Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 16:49


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 stycznia 2016, 18:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
U mnie w żuku z silnikiem s21 ciśnienie oleju na wolnych obrotach ,na zimnym silniku i na ciepłym dochodzi do 5 ,a na wysokich obrotach wychodzi poza skale .Czy to jest normalne ciśnienie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wymień czujnik i sprawdź, czy dalej tak jest. Albo najlepiej - wkręć prawdziwy miernik w króciec czujnika i zmierz. Te fabryczne wskaźniki są, delikatnie mówiąc, niewiarygodne.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:30 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
wkręciłem inny czujnik i jest to samo,a jakie powinno być ciśnienie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
koło 2 na wolnych na wysokich powinno rosnąć do 5 i nawet troche ponad. moze masz zacięty zawór przelewowy w pozycji zamkniętej.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Książka mówi 0,1-0,54 MPa.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
czyli od ponad 1 do 5,5bara

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
To co muszę zrobić najlepiej ,jak dostać się do tego zaworu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:45 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Na pompie z boku masz taką dużą śrubę. To jest zaślepka tego zaworu. Zawór to po prostu kulka i sprężynka. Mogło się zaciąć, czy coś..

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 stycznia 2016, 18:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
To musze odkręcić śrubę i oczyścić wszystko.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 lutego 2016, 17:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
niestety ten zabieg nic nie pomógł,wykręciłem ten korek ,wyjąłem sprężyne i ten zaworek wszystko wyczyściłem .Ciśnienie jest na wolnych obrotach 5 ,a na wysokich wychodzi za skalę.Nie wiem co jeszcze mam sprawdzić,czy może ten wskaźnik zle wskazuje .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 lutego 2016, 19:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
no raczej zacznij od wskaznika albo kup manometr jakis


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lutego 2016, 16:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
był już jeden tutaj, odwrotnie miał dekiel na pompie załozony i takież objawy.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2016, 10:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 stycznia 2016, 14:35
Posty: 47
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Żuk A07 '96
Kurczę, chyba jednak wolałbym mieć problem w tą stronę. U mnie za to za nisko. Jak silnik się rozgrzeje to spada na biegu jałowym do kreski graniczącej z czerwonym polem (około 0,1). Wtedy zaczyna się już robić głośna klawiatura zaworów. Remontu dołu silnika raczej się nie podejmuję, a to niestety najprawdopodobniejsza przyczyna niskiego ciśnienia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2016, 13:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Zrób pompę-plan pokrywy i korpusu(luz tryby-pokrywa poniżej 0,05mm), wyczyść zawór(moze się z kolei nie domykać, to częstsze jak się syf dostanie).Spadek cisnienia na ciepło, zwłaszcza po szybszej jeździe może być spowodowany zapchanym smokiem, tez częsta sprawa przy słabym oleju(np Specjal), albo coś tam wpadło-silikon, kawałek uszczeki,itp.
jak dalej będzie żle zalej np selenię 20w/60. może olej masz słaby. klawiatura sie głośna robi, bo luzy zaworów rosną z temperaturą, moga stawać od syfu dzwigienki na wałkach, popychacze, moze wałek rozrządu wytłuczony, może zawory i gniazda. Ważne, zeby panewki nie waliły, reszta do ogarnięcia.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2016, 18:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
Dekiel na pompie mam założony prawidłowo ,porównałem to z inną nową pompą.Dziś zamieniłem czujnik na inny nowy i bez zmian,wskaznik też podłączyłem inny i nic się nie zmieniło.Nie wiem czy mam założyć inną pompe ,bo ta może dawać za duże ciśnienie .Cała została wyczyszczona,co jeszcze może być nie tak w tej pompie ?jeszcze zostaję podłączenie manometru i właściwe zmierzenie tego ciśnienia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net