Dzisiaj jest 29 marca 2024, 16:23


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 03 lutego 2016, 22:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
U mnie w żuku przy dodawaniu gazu silnik dziwnie się dławi i niepłynnie wchodzi na obroty.Trzeba dodać więcej gazu żeby lepiej wszedł na obroty.Myśle ,że to coś z gaźnikiem ,mam gaznik jkov silnik s21,tylko nie wiem co może być ,jaka może być przyczyna?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 lutego 2016, 22:59 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
wyciągaj go z auta i wyczyść, przyczyn może być masa. Wypadają zapłony, strzela w rurę, albo w gaźnik - czy tylko muli?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lutego 2016, 12:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
Tylko dławi się przy ruszaniu ,normalnie odpala,nie strzela z gaźnika i z rury.W czasie jazdy nie ma problemu na wyższych biegach.Tak myślałem ,że może za mały poziom jest ustawiony w komorze pływaka.czy to może być to?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lutego 2016, 12:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
Już go czyściłem ,wymieniłem uszczelki ,dysze też czyściłem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lutego 2016, 15:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
źle ustawiony skład na wolnych lub nieszczelna iglica-czeste w tych gaźnikach. załozyć iglicę z amortyzatorkiem sprężynowym i ustawić poziom paliwa, później wyregulować wolne.
zakladam,że zapłon ok, regulatory działają, kable i swiece porządne. nie ma w dolocie nieszczelnosci.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2016, 18:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
Tak kable ,świece mam nowe ,kopułka i palec też jest ok.zapłon dobrze ustawiony,uszczelki pod gaźnikiem wymienione na nowe.jeszcze nie zaglądałem do tej membrany co jest z boku,może jest uszkodzona.Rozmawiałem z mechanikiem starej daty i on powiedział ,że pod jedną z dysz jest taka kulka przezroczysta i jak ona wypadnie to mogą być takie objawy .Muszę jeszcze to sprawdzić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2016, 20:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
kulka jest pod rurka od pompki przśpieszającej-jak kapie z niej paliwo w czasie pracy na wolnych lub tuz po wylaczeniu to nie ma kulki.
przy uszkodzonej membranie od pompki przyśp. mozna ziuka spalic-paliwo leje się na zewnątrz.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2016, 17:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 stycznia 2016, 18:05
Posty: 23
Dziś jeszcze raz wyczyściłem wszystkie dysze,sprawdziłem czy jest ta kulka i okazało się że jest na miejscu.Język pływaka trochę podkręciłem na większy poziom paliwa .Na pewno membrana przyspieszacza jest sparciała i do wymiany .Złożyłem wszystko i odpaliłem i okazało się silnik lepiej pracuję ,nie ma już tego dławienia .Tak naprawdę nie wiem do końca jaka była przyczyna,ważne że teraz jest lepiej.Czy można gdzieś dokupić taką membranę do gaźnika jikov.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2016, 18:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
http://www.eter-mot.info/

http://www.agsiedlik.pl/warsztaty,napra ... orpat.html

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2021, 11:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Odgrzewam kotleta bo mam zbliżony problem - u mnie wogóle nie chce wchodzić na obroty, czy to na ssaniu czy po zagrzaniu bez ssania - po wciśnięciu gazu nieco się silnik rozpędza ale już powyżej 1/3 obrotu przepustnicy dusi się i gaśnie jeżeli nie zdejmie się nogi z gazu. Gaźnik Jikov po regeneracji - odpala na nim bez problemu, trzyma ładnie wolne obroty.

Jak tak się dusił po wciśnięciu gazu to psiknąłem mu w dolot zmywaczem - odwzajemnił się ładnym strzałem i ogniem z gaźnika. Próby cofnięcia czy wyprzedzenia zapłonu nie dawały widocznej różnicy (tylko pogorszenie jak się przegięło w jedną lub drugą stronę).

Jakieś pomysły co z tym począć?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Ostatnio zmieniony 07 marca 2021, 16:51 przez Drewniany, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2021, 16:31 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 593
Pojazd: tarpan239
brakuje paliwa? pływak? poziom paliwa? może też regulator wyprzedzenia zapłonu nie jest w porządku?

zacząłbym jednak od czyszczenia całości i sprawdzenia kalibracji dysz ( chociaż jak piszesz gaźnik jest po regeneracji )

Piszę o czyszczeniu bo nie tak dawno kupiłem fabrycznie nową głowicę do mojego Tarpana. Taką, jak to w ( dobrym ) sklepie mówili "Panie, bier Pan, tylko uszczelka, montować i jeździć" Coś mnie tknęło i postanowiłem ją przed montażem umyć/ wypłukać. Okazało się, że głowicą dostałem w gratisie " pół wiaderka" wiórów stalowych różnych kolorów i gabarytów :-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2021, 20:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
za mała lub przypchana dysza główna. zapchany osczędzacz. bardzo niski poziom paliwa. no i kondensator oraz świece do sprawdzenia, klient miał tak na 2 kpl ngk. szukałem usterki 2 tyg (bo przecież swiece nowe) i wkrecenie denso od niechcenia rozwiazało problem

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 marca 2021, 21:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
W tygodniu przyjrzę się dokładniej gaźnikowi (choć wcześniej zadzwonię do gościa co robił tą regeneracje, bo teoretycznie jest gwarancja).
Jeżeli chodzi o świece to jakie macie sprawdzone? Tabele zamienników nie są jednoznaczne.
Samo Denso podpowiada mi takie:
DENSO TR20
DENSO W20FSR-U
DENSO W20FS

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2021, 16:11 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 593
Pojazd: tarpan239
Iskra F 75 - z nimi jednak żuk czuje się najlepiej :-)

Po co szukać zamiennika dla zamiennika :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 marca 2021, 20:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja mam Denso W20FS . Odkąd mam Denso nie mam problemów z odpalaniem, jestem mega zadowolony. I nie jest to reklama tej konkretnej firmy, tylko świec, które w żuku po prostu super funkcjonują :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net