Porobiłem trochę pomiarów i wychodzi na to , że tam jest za mało miejsca , aby coś nowego wymyślać .
Wydaje mi się , że jednak trzeba skoncentrować się na wyszukaniu dobrego jakościowo sznura . Moim zdaniem w latach 70 - 90 nie było takich dobrych materiałów jak obecnie , a współcześni producenci tzw." komplet uszczelek do S-21 " robią to z możliwie najtańszych materiałów .
Zastanawia mnie tylko taka rzecz : do panewki olej dostaje się środkowym otworem z wału korbowego . Po wykonaniu swojej roboty wysącza się z jednej strony do skrzyni korbowej , a z drugiej do tego kanału odbierającego i przez pokrywę panewki wraca do miski . Ewentualne resztki oleju powinien zebrać odrzutnik , który też w swoim kanale ma otwory wypuszczające olej do miski . Dlaczego więc olej dochodzi i przesącza się przez ostatnie uszczelnienie jaki jest sznur ? Zastanawiam się , czy nie należy zwiększyć średnicę otworów w pokrywie panewki oraz w kanale odrzutnika ? .
P.s. znalazłem jeszzcze ciekawy tekst z 2007 r.:
http://www.syrena.nekla.pl/forum/printv ... 1ae0c146da