Dzisiaj jest 28 marca 2024, 22:39


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 19 lipca 2016, 21:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
z blacha bedzie lepiej pod gaznikiem , to wynalazek Opla w latach 60/70 , a ten dodatek zamiennik olowiowy to Ci potrzebny , niemasz twardych zaworów i gniazd do paliwa bez-olowiowego ?

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2016, 19:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 maja 2009, 20:03
Posty: 153
Lokalizacja: Warszawa
Mam akurat dużo wolnego czasu i czytam różne fora n.t. lubryfikatora . Wszędzie czytam że tam gdzie był stosowany , gniazda i zawory są w zdecydowanie lepszej kondycji , i dotyczy to nowych silników już z utwardzonymi gniazdami . Jakie gniazda są u mnie ?? - nie wiem . jakie zawory ?? - od firmy AMP Paradowscy ze Szczecina - firma zapewnia że :

.... Utwardzanie końca trzonka przez hartowanie indukcyjne oraz napawanie stelitem
Zgrzewanie tarciowe
Utwardzanie trzonków poprzez dogniatanie lub impulsowe azotowanie plazmow
e

o samych grzybkach nic nie piszą .
Jeżeli przyjąć , że dozownik kosztuje 70 zł , a litr płynu 110 zł i starcza na 10 000 km , to nic nie ryzykuję .
Byłem niedawno na przeglądzie i diagnosta wspomniał , że od poprzedniego przeglądu przejechałem prawie 8 000 km .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2016, 17:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zawory amp są ze stali stopowej i nie wypalą się. nieodpowiednio traktowane żeliwne gniazda mogą być problemem. wrogiem są temperatura i brak luzów zaworowych oraz brak uformowania na pseudoetylinie.

A palce maczałem i to dosłownie-przy polerce np. kanałów na mokro:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Ostatnio zmieniony 21 lipca 2016, 21:28 przez Strucelsw, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2016, 17:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zaworek w kolektorze-egr jest potrzebny-inaczej bardzo szybko podsycony olejem zostanie wkład filtra powietrza, i gażnik o ile nie całkiem zapluty.
izolacja gaźnika na gazie też ma znaczenie- aby zwiększyc napełnianie ciężarowe. gaz z powietrzem też ogrzewa się od ciepłego gaźnika i później są straty mocy.
a zamiast ceramizera-lepiej Ceratec Liqui Moly, przynajmniej działa dobrze i produkt poważnej firmy

magnes może być na filtrze oleju, albo wciśniety w korek, też działa, żeliwne opiłki nie wbijaja się w panewki.

uszczelniacze zaworów wystarczy dać silikonowe-i będa działać długo. takie są w tym silniku.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 grudnia 2016, 15:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Od czego konkretnie są pasujące uszczelniacze zaworowe? Od jakiego auta zastosowałeś?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 grudnia 2016, 19:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
wziąłem gotowe silikony od żuka. miał je gość na Popularnej w Warszawie, sklep "Adach", może znów je ma.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 grudnia 2016, 00:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
w lublinie na mełgiewskiej był swego czasu dobrze wyposażony sklep do żuka i pochodnych :-) na necie byl kontakt


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 listopada 2017, 20:03 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 listopada 2017, 18:00
Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Żuk A111H
Ciekawe jak przebiegają testy. Zaraz będzie rok od ostatniego wpisu a temat arcyciekawy jest.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 listopada 2017, 20:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Historyk chyba kupił ten silnik. Zbyszek zmarł i nie uruchomił silnika, jedynie umiejscowił go w stanowisku do docierania. za to inne silniki chodzą i mają się dobrze, u Żukostrażaka jeden ma prawie 2 a drugi ponad 6kkm, jednak tam były tylko mody głowicy (bez większych zaworów) i gaźników, bez rowków w tłokach, 3 pierścieni. Moja nysa zrobiła 3,5kkm. licznikowo ok. 125km/h osiąga bez większego wysiłku
Silikonowych uszczelniaczy od tamtej pory już nie było na Popularnej...

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net