Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 00:25


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 07 lutego 2017, 00:38 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
buźka pisze:
A to nie jest jakiś swap? Do uazów to pchali, więc czemu nie tu? Chociaż uazy, to nie miały czasem "fabrycznie"? W sensie, że od nas silniki brali i montowali?

Tylko w Polsce, montowane przez polskiego importera - Tarmot.

Natomiast prototypy (i późniejsze badania nad możliwością zastosowania) były testowane w rozmaitych autach, w tym m.in. w Wołdze GAZ 24, ale i w Polonezach...

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2017, 07:50 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Czyżby to był nasz prototyp wyeksportowany na Ukrainę? Bo ten silnik siedzi w Wołdze Gaz-24 właśnie...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2017, 09:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Z tym, że raczej nie pierwszy tylko kolejny... przynajmniej jeśli przyjąć że 87 to rok produkcji zaś 85 to rok publikacji, którą mam w rękach.
Niemniej jednak jest to wątek bardzo ciekawy.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2017, 14:58 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Dajcie znać jak potoczy się temat, ciekawy jestem.

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lutego 2017, 01:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Do mnie też pisał, poradziłem mu wymiane kół...


Kiedyś o tym słyszałem, nawet pytałem na forum, jak kupowałem rozrząd, że były dwa typy.
Pierwszy typ (ten co kolega ma) jest nie osiągalny w Polsce niestety....

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 15:22 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 lutego 2017, 20:03
Posty: 5
Pojazd: volga-24
Witam, jestem właścicielem dennego silnika. kupiłem pasek rozrządu CT-689, jak pisali koledzy na forum, profil paska pasuje ale jest on krótszy. brakuje długości paska. potrzebny jest taki sam pasek tylko większej długości.


Załączniki:
IMG_03-03-2017_160201.jpg
IMG_03-03-2017_160201.jpg [ 962.58 KiB | Przeglądany 4618 razy ]
IMG_03-03-2017_155906.jpg
IMG_03-03-2017_155906.jpg [ 894.71 KiB | Przeglądany 4618 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 20:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
w mojego taty żuku też jest ten starszy typ paska. Mamy nr silnika 278

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 21:03 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
To daj oznaczenie tego cholernego paska;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 21:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
jestem teraz 1300 km od domu, jak tata będzie miał chwile to go poproszę, choć jak on kilka lat temu pytał się o ten pasek to już gość w sklepie powiedział, że go nie dostanie...
także nie wiem czy oznaczenie potrzebne bo teraz to bardziej jak łańcuch jest do końca silnika będzie służył :lol: przynajmniej u nas bo już nie opłaca się robić tego silnika i zmieniać zmieniać wszystkiego pod pasek
Diesel pisze:
To daj oznaczenie tego cholernego paska;-)

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2017, 22:17 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 lutego 2017, 20:03
Posty: 5
Pojazd: volga-24
Kahn13 pisze:
jestem teraz 1300 km od domu, jak tata będzie miał chwile to go poproszę, choć jak on kilka lat temu pytał się o ten pasek to już gość w sklepie powiedział, że go nie dostanie...
także nie wiem czy oznaczenie potrzebne bo teraz to bardziej jak łańcuch jest do końca silnika będzie służył :lol: przynajmniej u nas bo już nie opłaca się robić tego silnika i zmieniać zmieniać wszystkiego pod pasek
Diesel pisze:
To daj oznaczenie tego cholernego paska;-)

Proszę sprawdzić model pasa, może u mnie w kraju jeszcze takie pasy. Nie polowanie silnik zmieniać, tak jak jest w normalnym stanie. Twój silnik w dobrym stanie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 marca 2017, 07:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 817
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Postaram się sprawdzić, ale nie wiem czy ze zużytego paska się odczyta. Postaram się coś dowiedzieć może w sklepie mają jeszcze numer katalogowy.
Mój silnik to już "zjadł" 3 żuki i mu się bardziej miejsce w muzeum należy ;)

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2017, 19:02 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 lutego 2017, 20:03
Posty: 5
Pojazd: volga-24
Witam. znalazłem podobny pasek rozrządu, kto co może powiedzieć na ten temat. Dziękuję.
https://www.amazon.com/Gates-750H100-Po ... B00CMHT0D2


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2017, 21:15 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 lutego 2017, 20:03
Posty: 5
Pojazd: volga-24
Witam drodzy koledzy. Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi rozwiązać mój problem. Problem został rozwiązany Znalazłem odpowiedni profil pasa rozrządu 563L. Przez ponad 3 miesiące samochód jest w ruchu. Mam pytanie: Powiedz mi, kiedy otwieram nakrętkę na silnik z tudygo gazu, mierząc kompresję w celikach o 25 atmosferach, jest doskonale uruchamiana, co może być? jeśli były złe pierścienie, wtedy nie byłoby kompresji? czy nawet trzeba zmienić tłok w silniku?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net