Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 08:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
Post: 24 kwietnia 2016, 22:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Źle to robisz!

TO bardzo proste! Zaczynasz od od środkowych i idziesz ku końcowi.
Naprawiałem to zestawem naprawczym. Oto zdjęcie. Wkładasz sprężynę i miseczkę poczym dokonujesz solidnego wciśnięcia kuli sworznia. Nic więcej. Ten układ działa na zasadzie ścisku sprężyn wewnątrz drążka. Dlatego musisz wykręcić korek z lewej i prawej niemal na minimum!
Korki na duży śrubokręt - o tym mowa, to są te koreczki.
Wymyj go solidnie.Swój drążek kierowniczy (bo jaki inny hihih) wymyłem w zmywarce.
Po czym wymieniłem smarowniki i zaczynałem składać od wykręcenia koreczków.
Po czym wkładam sprężynę i miseczkę. Dla sworznia są dwie miseczki sprężyny.

Wkładasz miseczkę i sprężynę i wciskasz sworzeń trochę na siłę. - Przy rozkręconych koreczkach będzie to dość delikatnie wpadać. Po zakończeniu operacji dokręcasz koreczki po obu stronach i trzyma to jak jasna cholera. Jak coś pisz na pv dam do siebie numer i wyjaśnię o co chodzi.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwietnia 2016, 22:20 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Próbowałem jak piszesz. Strona z dwoma bez problemu, został ten jeden - jest komplet nowych sworzni, sprężyn i miseczek - bez prasy chyba tego nie przeskocze:/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 11:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
kubamytab pisze:
Próbowałem jak piszesz. Strona z dwoma bez problemu, został ten jeden - jest komplet nowych sworzni, sprężyn i miseczek - bez prasy chyba tego nie przeskocze:/


Masz coś źle złożone. Wkręć w imadło przez klocki i przyłóż przez trzonek drewniany i huknij - stanowczo ale nie mocno, młotkiem. Musi iść, jak nie idzie coś masz źle złożone.

Wykręciłeś oba koreczki?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 12:50 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Sprawdzałem kilka razy. Sprężyny są mocne, więc hukanie nic nie da. Koreczek wykręcony, bez koreczka wchodzi, tylko weź go i wkręć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 13:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
kubamytab pisze:
Sprawdzałem kilka razy. Sprężyny są mocne, więc hukanie nic nie da. Koreczek wykręcony, bez koreczka wchodzi, tylko weź go i wkręć!


PRZECIEŻ O TO CHODZI!

Weź to żelastwo, Idź na solidne imadło, wkręć drążek między kawałki drewna - klepki czy coś.


ZRób sobie jakąś przejściówkę, np mój patent na dokręcenie korka.

Duża nasadka 27 wbiłem po przekątnej płaską oszlifowaną stal - resorową idealnie na kanty korka.
Klucz pneumatyczny i dokręcaj. Inaczej nawet nie masz co marzyć żeby to skręcić.

Można na siłę, kręcić kluczem ale po co? Pneumatyczny działa z drganiami - czyli tak jak lubią sprężyny.
Efektywni i mocno.

Jak nie idzie, to wyślij mi pocztą kurierem - zrobię Ci to za friko.

Dodam że swój drążek myłem w zmywarce :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 13:45 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
zokolic pisze:
Dodam że swój drążek myłem w zmywarce :D


Ja to mam tradycyjne gospodarstwo domowe i posiadam ekologiczną zmywarkę - małżonkę ;)
Zbliża się jednak remont domu, przy którym miała nastąpić zmiana ewolucyjna i doposażenie kuchni w tenże wynalazek. Teraz już wiem jakimi kryteriami się kierować przy doborze - ma wejść drążek środkowy ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 14:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
90-stka spokonie wystarczy, ;)
Kolega mył alufelgi w zmywarce. :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 18:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
kurde, ja tłoki do trabanta w przepracowanym oleju 10h na balkonie w bloku gotowałem, ale tego ciulstwa bym do zmywarki nie włożył. Oczywiście udawałem, że nikogo w chacie nie ma.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 19:55 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Poświęciłem prawie cały wieczór i zrobiłem sobie prasę! Sworzeń wskoczył, ale teraz jest kolejny problem- na force maksymalnie wykręcony korek a sworznie stoją jak zaspawane:/ zamowilem kolejny zestaw naprawczy bo i tak brakowalo mi uszczelek, a luzem nigdzie nie znalazłem. Potrzebuje jeszcze jeden korek, ma może ktoś zbędny?


Załączniki:
rps20160425_204816.jpg
rps20160425_204816.jpg [ 42.01 KiB | Przeglądany 4636 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 20:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Coś jest nie tak. Powiedz mi czy pod korkiem nie masz podkładek ?
To bardzo dobrze, ze ciasno, ale dlaczego aż tak?

Nie wyznaję zasady "ile siły tyle kręcimy" Pamiętam jak dzisiaj, że mój zestaw kręciłem pneumatem, którym urywałem szpilki w piastach, a mimo tego szło jak pod górkę.
Weź to wszystko wyciągnij. Połóż drążek połóż obok niego wszystkie elementy i sprawdź czy nie robisz czegoś źle. Nie mogę sobie wyobrazić, co tam poszło nie tak jak trzeba. Mi złożenie mojego zestawu zajęło 1h i śmiga do dziś bez luzów. Daj więcej fotek, pokaż jaki miałeś zestaw, wzrokowo wyhaczę co może być nie tak.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 20:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Wszystko jest stronę wcześniej w tym temacie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 20:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Jak wydłubałeś WSZYSTKIE stare nagromadzone miseczki, - upewnij się, to wyspawaj sobie przejście na śrubę. Wkręć w imadło. Bierz klucz pneumatyczny i kręć tak długo aż wejdzie zawleczka w przerwę od korka. Nic innego nie ma prawa się dziać. Scisk musi być jedwabisty. Tak to działa, najlepiej przesmaruj nim dociągniesz. (Dziwne, ale wczoraj tych fotek nie widziałem)

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 kwietnia 2016, 20:49 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Strona z dwoma sworzniami jest ok, tylko korek słaby, problem jest z drógiej strony. Wszystko wyczyszczone bardzo dokładnie i przesmarowane przed montażem. Nie wiem... Rozbiore to jutro jeszcze raz i zmierze sprężyny - były dużo wyższe niż te wyciągnięte, ale zwaliłem to na zmęczenie i bezmyślnie zacząłem skręcać, bo niby co może być nie tak :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 kwietnia 2016, 19:33 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Kupiłem nowe korki.... I jeden ma otwór od strony sprężyny - stare miałem bez tego otworu, w książce też nic na ten temat. Ktoś wie o co tu chodzi?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 kwietnia 2016, 20:08 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
No i się wyjaśniło. Sprężyny miałem jakieś za wysokie - na nowym zestawie wszystko wskakuje na "klik".


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net