Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

Kilka pytań o remont silnika 4CT90
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=3845
Strona 2 z 2

Autor:  Khazar [ 17 października 2017, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

drugie podejście, może teraz coś będzie widać ?

Autor:  zbiegusek [ 18 października 2017, 06:12 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

No... Mnie to nadal nic nie mówi. Ile to, to ma biegów? W jakim układzie? LDV były montowane dość dawno - na pewno nie będzie to KIA. Nie masz żadnych info, co było wsadzane w fabryce?

Autor:  Khazar [ 18 października 2017, 06:28 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Pięć biegów, jedynka lewo do przodu, wsteczny w prawo do tyłu.
Kupiłem to auto bardzo niedawno i nie wiem zbyt wiele na jego temat.

Autor:  phinek [ 18 października 2017, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Na Tczew mi to nie wygląda

... zerknij na link:
http://www.fhu-rymarczyk.pl/stronka/ind ... t&Itemid=5

Autor:  Khazar [ 18 października 2017, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

O tak, to chyba ta skrzynia.

"Skrzynia biegów LDV z silnikiem Andorii R380."

czy to jest skrzynia Rovera ??

Autor:  Khazar [ 20 października 2017, 08:20 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Wygląda na to że problem jest ze sprzęgłem. Jak przy zgaszonym silniku wrzucę bieg, wcisnę sprzęgło i zapale silnik, to jest wysprzęglone. Ale wystarczy że tylko odrobinkę podniosę nogę, to auto od razu wyrywa do przodu. Najprawdopodobniej sprzęgło nawet po wciśnięciu na maxa nie wysprzęgla całkowicie i dlatego nie da się wrzucać biegów.

Skrzynia to praktycznie na 100 % R380 od Rovera

Jest szansa że da się to załatwić regulacją jakiejś linki itp. czy trzeba zrzucać skrzynię i tak ?

Autor:  phinek [ 20 października 2017, 09:59 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Może tak być, że linka się wyciągnęła i po prostu nie wysprzęgla - Daj znać w jakim rejonie stacjonujesz, to może ktoś z kolegów Tobie pomorze

Autor:  Khazar [ 20 października 2017, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Olsztyn, Warmińsko-mazurskie.

Autor:  Khazar [ 20 października 2017, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Ale jazda. Okazało się że linka była luźna. Wystarczyło dokręcić nakrętkę przy łąpie i działa.
Dzięki wszystkim za pomoc i informacje i przepraszam za kłopot.

Zapewne linka była za długa bo przy łapie są 2 duże nakrętki, fabryczna i na końcu jeszcze jakaś jedna mała.

Autor:  phinek [ 22 października 2017, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

ta druga to "kontra" czyli do zblokowania ustawienia

Autor:  Khazar [ 25 listopada 2017, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Witam.

Zabrałem się za wymianę uszczelki pokrywy zaworów. Zdjąłem popkrywę i okazało się że jest w niej rowek w który wciska się uszczelkę ( myślałem że jest płasko). Uszczelka którą kupiłem nie daje się wcisnąć w ten rowek, pozatym jest korkowa (albo przynajmniej tak wygląda ), natomiast stara jest gumowa ( ale mocno sztywna ).
Co w takiej sytuacji robić ? Zostawić starą i tylko posmarować ją tym rozonsilem ?
Nie jest tak że powinny być dwie ? Ta stara nie wystaje chyba w ogóle ponad płaszczyznę (chowa się w rowek praktycznie na równo ).
Może zostawić starą i na nią dać tą nową ? Czy to głupi pomysł ?

Autor:  Strucelsw [ 25 listopada 2017, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

wywalasz starą wycierasz do sucha i dokręcasz korkową małym dynamometrem na 5Nm, aż przestanie osiadać(dokręcać się)
ale skoro była gumowa, to powinieneś dać taką samą

Autor:  kyzer [ 02 grudnia 2017, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90

Nie dawno robiłem remont, pierwszy szlif, nie ma problemu z czesciami.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/