Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Kilka pytań o remont silnika 4CT90 http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=3845 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Khazar [ 17 października 2017, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
drugie podejście, może teraz coś będzie widać ? |
Autor: | zbiegusek [ 18 października 2017, 06:12 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
No... Mnie to nadal nic nie mówi. Ile to, to ma biegów? W jakim układzie? LDV były montowane dość dawno - na pewno nie będzie to KIA. Nie masz żadnych info, co było wsadzane w fabryce? |
Autor: | Khazar [ 18 października 2017, 06:28 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Pięć biegów, jedynka lewo do przodu, wsteczny w prawo do tyłu. Kupiłem to auto bardzo niedawno i nie wiem zbyt wiele na jego temat. |
Autor: | phinek [ 18 października 2017, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Na Tczew mi to nie wygląda ... zerknij na link: http://www.fhu-rymarczyk.pl/stronka/ind ... t&Itemid=5 |
Autor: | Khazar [ 18 października 2017, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
O tak, to chyba ta skrzynia. "Skrzynia biegów LDV z silnikiem Andorii R380." czy to jest skrzynia Rovera ?? |
Autor: | Khazar [ 20 października 2017, 08:20 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Wygląda na to że problem jest ze sprzęgłem. Jak przy zgaszonym silniku wrzucę bieg, wcisnę sprzęgło i zapale silnik, to jest wysprzęglone. Ale wystarczy że tylko odrobinkę podniosę nogę, to auto od razu wyrywa do przodu. Najprawdopodobniej sprzęgło nawet po wciśnięciu na maxa nie wysprzęgla całkowicie i dlatego nie da się wrzucać biegów. Skrzynia to praktycznie na 100 % R380 od Rovera Jest szansa że da się to załatwić regulacją jakiejś linki itp. czy trzeba zrzucać skrzynię i tak ? |
Autor: | phinek [ 20 października 2017, 09:59 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Może tak być, że linka się wyciągnęła i po prostu nie wysprzęgla - Daj znać w jakim rejonie stacjonujesz, to może ktoś z kolegów Tobie pomorze |
Autor: | Khazar [ 20 października 2017, 10:07 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Olsztyn, Warmińsko-mazurskie. |
Autor: | Khazar [ 20 października 2017, 17:35 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Ale jazda. Okazało się że linka była luźna. Wystarczyło dokręcić nakrętkę przy łąpie i działa. Dzięki wszystkim za pomoc i informacje i przepraszam za kłopot. Zapewne linka była za długa bo przy łapie są 2 duże nakrętki, fabryczna i na końcu jeszcze jakaś jedna mała. |
Autor: | phinek [ 22 października 2017, 12:13 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
ta druga to "kontra" czyli do zblokowania ustawienia |
Autor: | Khazar [ 25 listopada 2017, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Witam. Zabrałem się za wymianę uszczelki pokrywy zaworów. Zdjąłem popkrywę i okazało się że jest w niej rowek w który wciska się uszczelkę ( myślałem że jest płasko). Uszczelka którą kupiłem nie daje się wcisnąć w ten rowek, pozatym jest korkowa (albo przynajmniej tak wygląda ), natomiast stara jest gumowa ( ale mocno sztywna ). Co w takiej sytuacji robić ? Zostawić starą i tylko posmarować ją tym rozonsilem ? Nie jest tak że powinny być dwie ? Ta stara nie wystaje chyba w ogóle ponad płaszczyznę (chowa się w rowek praktycznie na równo ). Może zostawić starą i na nią dać tą nową ? Czy to głupi pomysł ? |
Autor: | Strucelsw [ 25 listopada 2017, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
wywalasz starą wycierasz do sucha i dokręcasz korkową małym dynamometrem na 5Nm, aż przestanie osiadać(dokręcać się) ale skoro była gumowa, to powinieneś dać taką samą |
Autor: | kyzer [ 02 grudnia 2017, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytań o remont silnika 4CT90 |
Nie dawno robiłem remont, pierwszy szlif, nie ma problemu z czesciami. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |