Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Post: 27 listopada 2017, 19:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2017, 21:27
Posty: 21
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd: Lublin 3 '01
Dzięki za wyczerpujące wskazówki dot. układu paliwowego. Żeby cokolwiek przetestować muszę zamontować turbinkę która przyjdzie lada dzień z regeneracji. Jutro będę w sklepie i kupię sobie ten zaworek zwrotny. A czy mogę go zamontować przed samą pompką membranową?
Odnośnie grzania świec: czy jest możliwość naprawy/ przestawienia automatu grzania świec żarowych tak żeby dłużej grzał? Czym jest on sterowany? Mój grzeje dosłownie kilka sekund i się wyłącza...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 listopada 2017, 23:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
On jest sterowany sygnałem temperatury z dodatkowego czujnika w obudowie termostatu.Gdy silnik się lekko zagrzeje, to sterownik już nie grzeje świec.Jak chcesz, żeby grzał dłużej, to odepnij kabelek od tego czujnika (powinien być z lewej strony obudowy, taki jak w polonezie) U siebie, jak testowałem, to po odpięciu tego kabelka, sterownik włączał się nawet na gorącym silniku i grzał dosyć długo.Jeśli powyższa operacja nie przyniesie poprawy, to może walnięty sam sterownik.On nawet fabrycznie, powinien grzać dosyć długo, a po odpięciu sygnału z czujnika, jeszcze dłużej.
A co do zaworka zwrotnego, to można go zamontować gdziekolwiek, ale osobiście, polecał bym przy samym zbiorniku.Jeśli wszystko będzie ok i będzie szczelny, to paliwo się nie cofnie.Ja mam na wężykach igielitowych, to dokładnie widzę, co jest grane.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 grudnia 2017, 21:10 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2017, 21:27
Posty: 21
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd: Lublin 3 '01
Złożyłem wszystko do kupy. Wszystko ogólnie jest ok bo autko jeździ całkiem fajnie. Pozostaje tylko kluczowa kwestia palenia zimnego silnika.... Odłączyłem przewód od obudowy termostatu aby dłużej grzały się świece i faktycznie się grzeją dłużej. Niestety nie pomogło też zamontowanie zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym. Wywalać pompę wtryskową i zawieźć do sprawdzenia?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 grudnia 2017, 21:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 593
Pojazd: tarpan239
może odpowietrz układ zasilania raz jeszcze; miałem kiedyś podobnie wyglądające objawy, co prawda nie w andorii, ale odpowietrzenie pomogło.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 grudnia 2017, 19:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2017, 21:27
Posty: 21
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd: Lublin 3 '01
W weekend będę miał więcej wolnego czasu i sprawdzę układ paliwowy pod kątem zapowietrzania. Można jakoś zmienić tytuł mojego tematu? Obecny tytuł chyba się wyczerpał. Może: "Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90 i niekończące się problemy"?.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2017, 15:01 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Jeżeli oddasz pompe to szykuj sie na wydatki. Zawiozłem swoja niby sprawną pompe i wtryski na kontrole i skonczyło sie na 1100zl :) Ale jaka jest różnica.. coś pieknego.

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 grudnia 2017, 17:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2017, 21:27
Posty: 21
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd: Lublin 3 '01
Chyba na razie daruję sobie tak duże wydatki ale muszę wiedzieć na co mam się przygotować. Bądź co bądź Lublinek całą zimę będzie stał bezużyteczny... Wracając do tematu to odpowietrzyłem jeszcze raz układ
(wymieniłem przewody paliwowe na przeźroczyste żeby było widać ewentualne bomble powietrza). Czyli co na 100% pompa winna?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 listopada 2018, 10:43 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2018, 10:40
Posty: 1
Pojazd: Lublin
Panowie ja mam takie pytanie, w Lublinie silnik wyciąga się góra czy dołem?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 listopada 2018, 11:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Trzecia odpowiedz przodem ;) przynajmnie my tak wyciągaliśmy silnik wózkiem widłowym. W Lublinie Ii demontuje się pas przedni oraz przednia poprzeczka ramy przez co można do przodu go wyciągnąć. Na dół chyba nie da rady bo do ramy jest przymocowany. W górę to tez opcja ale chce Ci się budę cała do góry podnosić ?
Może jaszcze ktoś się wypowie co wkładał silnik bo my tylko w jedna stronę wyciągaliśmy :P potem Lublin w stronę huty odjechał...

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net