Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=3864
Strona 4 z 4

Autor:  koo_jot [ 27 listopada 2017, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Lublin - Co ta za silnik?

Dzięki za wyczerpujące wskazówki dot. układu paliwowego. Żeby cokolwiek przetestować muszę zamontować turbinkę która przyjdzie lada dzień z regeneracji. Jutro będę w sklepie i kupię sobie ten zaworek zwrotny. A czy mogę go zamontować przed samą pompką membranową?
Odnośnie grzania świec: czy jest możliwość naprawy/ przestawienia automatu grzania świec żarowych tak żeby dłużej grzał? Czym jest on sterowany? Mój grzeje dosłownie kilka sekund i się wyłącza...

Autor:  buźka [ 27 listopada 2017, 23:28 ]
Tytuł:  Re: Lublin - Co ta za silnik?

On jest sterowany sygnałem temperatury z dodatkowego czujnika w obudowie termostatu.Gdy silnik się lekko zagrzeje, to sterownik już nie grzeje świec.Jak chcesz, żeby grzał dłużej, to odepnij kabelek od tego czujnika (powinien być z lewej strony obudowy, taki jak w polonezie) U siebie, jak testowałem, to po odpięciu tego kabelka, sterownik włączał się nawet na gorącym silniku i grzał dosyć długo.Jeśli powyższa operacja nie przyniesie poprawy, to może walnięty sam sterownik.On nawet fabrycznie, powinien grzać dosyć długo, a po odpięciu sygnału z czujnika, jeszcze dłużej.
A co do zaworka zwrotnego, to można go zamontować gdziekolwiek, ale osobiście, polecał bym przy samym zbiorniku.Jeśli wszystko będzie ok i będzie szczelny, to paliwo się nie cofnie.Ja mam na wężykach igielitowych, to dokładnie widzę, co jest grane.

Autor:  koo_jot [ 04 grudnia 2017, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Lublin - Co ta za silnik?

Złożyłem wszystko do kupy. Wszystko ogólnie jest ok bo autko jeździ całkiem fajnie. Pozostaje tylko kluczowa kwestia palenia zimnego silnika.... Odłączyłem przewód od obudowy termostatu aby dłużej grzały się świece i faktycznie się grzeją dłużej. Niestety nie pomogło też zamontowanie zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym. Wywalać pompę wtryskową i zawieźć do sprawdzenia?

Autor:  sukiennik68 [ 04 grudnia 2017, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Lublin - Co ta za silnik?

może odpowietrz układ zasilania raz jeszcze; miałem kiedyś podobnie wyglądające objawy, co prawda nie w andorii, ale odpowietrzenie pomogło.

Autor:  koo_jot [ 07 grudnia 2017, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Lublin - Co ta za silnik?

W weekend będę miał więcej wolnego czasu i sprawdzę układ paliwowy pod kątem zapowietrzania. Można jakoś zmienić tytuł mojego tematu? Obecny tytuł chyba się wyczerpał. Może: "Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90 i niekończące się problemy"?.

Autor:  kyzer [ 10 grudnia 2017, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90

Jeżeli oddasz pompe to szykuj sie na wydatki. Zawiozłem swoja niby sprawną pompe i wtryski na kontrole i skonczyło sie na 1100zl :) Ale jaka jest różnica.. coś pieknego.

Autor:  koo_jot [ 15 grudnia 2017, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90

Chyba na razie daruję sobie tak duże wydatki ale muszę wiedzieć na co mam się przygotować. Bądź co bądź Lublinek całą zimę będzie stał bezużyteczny... Wracając do tematu to odpowietrzyłem jeszcze raz układ
(wymieniłem przewody paliwowe na przeźroczyste żeby było widać ewentualne bomble powietrza). Czyli co na 100% pompa winna?

Autor:  siwy01 [ 26 listopada 2018, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90

Panowie ja mam takie pytanie, w Lublinie silnik wyciąga się góra czy dołem?

Autor:  Kahn13 [ 26 listopada 2018, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Lublin 3 - wymiana silnika 4C90 na 4CT90

Trzecia odpowiedz przodem ;) przynajmnie my tak wyciągaliśmy silnik wózkiem widłowym. W Lublinie Ii demontuje się pas przedni oraz przednia poprzeczka ramy przez co można do przodu go wyciągnąć. Na dół chyba nie da rady bo do ramy jest przymocowany. W górę to tez opcja ale chce Ci się budę cała do góry podnosić ?
Może jaszcze ktoś się wypowie co wkładał silnik bo my tylko w jedna stronę wyciągaliśmy :P potem Lublin w stronę huty odjechał...

Strona 4 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/