Dzisiaj jest 28 marca 2024, 12:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 03 września 2018, 09:21 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 września 2018, 05:50
Posty: 5
Pojazd: FS Lublin 1999
Witam wszystkich.
Piszę z problemem jaki mnie ostatnio spotkał
Jechałem autem i nagle stracił moc i zgasł, niestety skończyło się holowaniem.
Następnego dnia po otwarciu maski zobaczyłem ze wszystko jest zalane olejem od góry do dołu.
Słyszałem już rożne opinie:
1. uszczelka- i teraz moje pytanie czy jest sens wymiany tylko uszczelki bez remontu silnika
2. ktoś mi podpowiedział ze to może być turbina

Oczywiście nie ma możliwości go odpalić, przy probie odpalania cały bagnet po wyjęciu z prowadnicy jest zachlapany olejem dużo powyżej maksimum.

Ciekawy jestem co myślicie o tym koledzy.
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2018, 09:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Ja bym się zastanawiał, czy nie spróbować zakręcić rozrusznikiem by zerknąć skąd tryska olej

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2018, 09:57 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 września 2018, 05:50
Posty: 5
Pojazd: FS Lublin 1999
Nie jestem orłem z mechaniki.
Czyli zrobić tak: zakręcić a druga osoba patrzy skąd jest wyciek?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2018, 10:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Dokładnie.
Nie pamiętam jak w Dwójce jest z pompą i czy tam jest zabezpieczenie, by przy spadku ciśnienie blokowało dawkę paliwa, czy nie... ale może pierdyknął Tobie jakiś głupi wężyk który po prostu powoduje spadek ciśnienia a reszta to tylko wynik.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2018, 10:56 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 września 2018, 05:50
Posty: 5
Pojazd: FS Lublin 1999
Próbowałem z Plaka odpalić wynik był taki ze na plaku palił ale trzeba było psikac bez przerwy, po przerwaniu gasł.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2018, 19:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Sprawdź kolego, czy przez przypadek nie odkręciła Ci się od bloku pompka paliwa ;) Ja miałem kiedyś taki przypadek - 5l oleju wyrzygał zanim się zapaliła kontrolka. Dokręciłem pompę, dolałem oleju i jeździ do teraz. Też tracił moc, bo pompka paliwa nie chodziła już jak trzeba ;)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2018, 07:26 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 września 2018, 05:50
Posty: 5
Pojazd: FS Lublin 1999
Dzięki koledzy za porady sprawdzę jak najszybciej i dam znać. Pozdro


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 września 2018, 06:59 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 września 2018, 05:50
Posty: 5
Pojazd: FS Lublin 1999
Witam zdemontowalem pompę i faktycznie luźno chodziła ale też uszczelki były w fatalnym stanie w środku były nieczystości. Czekam na nową pompę. Teraz po założeniu nowej pewnie nie należało by odpowietrzyc układ. Może któryś z kolegów podpowie jak to zrobić. Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 września 2018, 19:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Najpierw odpowietrzasz filtr paliwa, a później pompę wtryskową.Na filtrze masz śrubę (wkręt) na płaski śrubokręt, a na pompie śrubę na klucz (chyba) 10 mm, u góry, obok pierwszej sekcji.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net