Dzisiaj jest 28 marca 2024, 23:08


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 08 kwietnia 2020, 20:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
cisnienie jest ok. zuk tak w praktyce nie powinien przekraczać na wyzszych obrotach na ciepło 3,5 bara bo dochodzi do 'wypłukiwania'panewek- tak to okreslali starzy majstrowie. chodzi o zjawiska kawitacyjne tak fachowo ujmując:) taka konstrukcja. a wypadanie zapl to inny temat-zmien swiece na denso wf 20tt wyreguluj zapłon i skład mieszanki na wolnych-prawdopodobnie za bogato, zapłon za wczesny. niektore swiece też maja w tym swój udział

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2020, 20:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
jak silnik jest nowy i dobrze zrobiony to na zimnym ma wychodzic za bande :-)) te cisnienia akceptowalne ale silnik zuzyty dosc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 kwietnia 2020, 20:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 lutego 2020, 08:50
Posty: 39
Pojazd: ŻUK A15B
W sumie te wypadanie zapłonu to może też być od przedmuchów uszczelki głowicy coś tak czuję. Bo sączy się z niej dość mocno już, albo od braku ładowania podczas dzisiejszych testów. Druga sprawa to że zaginęło gdzieś ładowanie po drodze i w ogóle nie ładuje. Podmieniałem regulator napięcia, bo był jeszcze mechaniczny i dawał za dużo prądu, a jak zmieniłem na jezpol 2 to ładowanie było w normie. Tyle że dziś montując ten mechaniczny czujnik oleju przez przypadek wysunąłem z alternatora przewód co idzie na szczotki. Po chwili go wcisnąłem, włączyłem hebel, odpaliłem ale ładowania już nie mam... ;/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 kwietnia 2020, 17:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
na zimnym to i 5 bar moze być

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 kwietnia 2020, 18:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 lutego 2020, 08:50
Posty: 39
Pojazd: ŻUK A15B
No właśnie a u mnie jest 2 na wolnych na zimnym i tym się martwiłem, ale skoro mówicie, że to jest w normie to żuk ruszy w rejs jak tylko będzie można swobodnie się poruszać


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net