Dzisiaj jest 29 marca 2024, 15:06


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 20:12 
ekmir pisze:
Chociaż tyle dobrego - żeby tylko jeszcze odpalał :cry:


no to mowie ci jak masz zrobic , wezmiesz odplaisz na paliwie jak jest zimny , najpierw podpompujesz recznie i sprobujesz jak odpali , jezeli lepiej odpali bedzie poprawa to masz w pompie paliwa nieszczelne zaworki nietrzymaja paliwa przez noc ucieknie paliwo , jezeli niebedzie poprawy to wykrec jedna swiece i zobacz iskre czy jest silna taki ma niebieski kolor czy tez taki zoltawy to wtedy jest slaba , i sciagasz kopulke aparatu zalponowego sprawdzasz lub wymienisz zuzyte czesci , kup sobie ksiazke naprawa zuka albo instrukcje obslugi tam opisane jest ustawianie przerywacza.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 20:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Dzięki za cenną podpowiedź jutro postaram się zastosować Twoje wskazówki i o efektach powiadomię.
Mam zamiar zmienić przy okazji świece zapłonowe. Aktualnie są ISKRA F75S - chcę je zastąpić odpowiednikami NGK B6HS.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 20:23 
aparat wyglada na dobry , widze nowa plytka przerywacza jest , tam na tym palcu rozdzielacza jest taka metalowa blaszka kwadratowa niewyleciala ona czasem ? jezeli wyleciala to bedzie gdzies w aparacie lezec , wez ustaw pierwszy tlok w cylindrze w pozycje ZZ , wiesz oco chodzi :) , ja ci bede pisac wiecznie co masz zrobic , najlepiej kup ksiazke naprawy zuka tam opisane jest jak sie ustawia zaplon jak mierzy sie szczeline miedzy stykami przerywacza szczelina powinna wynosic 0,4 miedzy stykami

no niejestem na miejscu zebym mogl to zobaczyc tez to musisz zrozumiec :? ale sa inni co tez naprawiaja takie auta i znaja sie natym :wink: na zywo takie cos ocenic jest latwiej


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 20:25 
no NGK sa dobre swieczki :wink: to zastosuj to co ci powiedzialem z ta pompa paliwa najpierw przy aparacie narazie niegrzeb.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 20:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Przyznam Ci się, że jak już do niego zajrzałem to papierem ściernym (drobnoziarnistym) przeczyściłem styki i potraktowałem je WD40.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 20:58 
:shock: :shock: :shock: na stykach niemoze byc ani grama tlustego :!: niemoga byc tez zaolejone , wtym momecie bedzie sie robic zwarcie , styki musza byc czyste przeczyscic mozesz papierem i przedmuchac sprezonym powietrzem i to wszystko , pod kowadelko przerywacza sie daje troche smaru odpornego na wys. temp. i nic wiecej

tu masz czytaj sobie , na tym forum wiele sie znajdzie technicznych porad :wink:

http://forum.polskiedostawczaki.pl/temat-vt27 ... sc&start=0


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 21:30 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Ten środek to dokładnie KONTAKT 61 - mam nadzieję że aż tak bardzo nie narozrabiałem.
Pompę paliwa znalazłem - jest po przeciwnej stronie silnika niż aparat zapłonowy (dojście od strony pasażera). O dziwo pod spodem jest nawet specjallna dźwignia, którą można to paliwo podpompować.
Chyba się nie mylę.
Ten link, który mi podałeś jest super - dzięki :D
Jutro z rana podłącze AKU do ładowania a następnie podłącze go w aucie i podpompuje paliwka. Wcześniej przeczyszczę styki aparatu zapłonowego.
Zobaczymy jakie to przyniesie efekty. Wcześniej przeczyszczę styki aparatu zapłonowego.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 marca 2009, 21:49 
wlasnie o ta dzwigienke mi chodzi mozesz podpompowac :wink: no i staraj sie dojsc do usterki :D

na stykach przerywacza niema byc zadnych zanieczysczen lub smarowidel , maja byc czyste i nic wiecej :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 20:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Witam.
No niestety ciągle NIC.
Napompowałem paliwa tą dzwigienką przy pompie i nie odpalił. Więc wymieniłem również zakupione dzisiaj świece i dalej NIC.
Zauważyłem przy tej okazji, że na dole silnika następuje przeskok iskry - ale czy to może mieć coś wspólnego z brakiem odpalania.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 21:09 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jesli gaźnik w porządku, pompa paliwa i aparat też, to sprawdz czy na pewno masz dobrze ustawione luzy zaworów. Czy silnik wogole kreci? Może masz zasyfiony silnik w cylindrach, z tym gazem lub jakas kiepska benzyna duzo syfu moze isc... :/

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 21:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
To iskrzenie to z okolic rozrusznika.
Jak się temu bliżej przyjrzałem to rozrusznik trzyma się tylko na dolnej śrubie (przez to jest lekko wysunięty u góry) - górnej brak.
Czy tu może tkwić problem?
Jaka tam powinna być śruba?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 21:30 
jak nadole przeskok iskry ? aparat zaplonowy z aparatu? rozrusznik jest mocowany 2 srubami M10 x 1,5 x 4 cm o ile sie niemyle codziennie tez tego nierozbieram zeby wiedziec ale M 10 x 1,5 napewno , to sprawdz chociaz czy masz wogole iskre na swiecy , swiece do bloku silnika musisz przylozyc ( masa) a ty wszystkie kable zaplonowe na raz sciagnoles ze swiec ?

rozrusznik kreci wiec jest ok nawet jak przymocowany na 1 srubie ale jak 2 sruby brak to wkrec !


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 21:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Ten przeskok iskry to jakby z rozrusznika - w kazdym razie w jego okolicach.
Przewody ściągałem pojedynczo, a poza tym rozrysoawłem sobie który - gdzie.
Brakuje górnej śruby mocującej rozrusznik do bloku silnika.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 21:40 
teraz zrob tak: wykrec 1 swiece z glowicy przystaw do bloku silnika ale trzymaj za izolacje fajki, inaczej ciebie jebnie zdrowo :D wlacz zaplon i krec rozrusznikiem sprawdz jaka masz iskre na swiecy czy wogole ja masz, jezeli niema to sprawdz pomiarowka czy wogole masz prad na przerywaczu moze jakis kabel do przerywacza co idzie jest zerwany , prad na przerywaczu masz wtedy jak zaplon wlaczysz kluczyk tylko raz przekrec zeby sie kontrolki swiecily w desce rozdzielczej , i wetdy patrz mierz czy jest prad na przerywaczu


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 02 marca 2009, 22:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Ale wtedy nie odpalałby też jak jest ciepły prawda?

A on jak go się weźmie na "pych" i odpali to potem już jak pochodzi to można go było wyłączyć i pali.

Śruby jednej brak - została ścięta.
Tymczasowo ściągnąłem to opaską metalową i iskrzenia w tych okolicach już nie widać.
Ale nadal się nie odzywa.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net