Dzisiaj jest 28 marca 2024, 21:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 04 listopada 2012, 17:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jak wymieniles serwo i pompe hamulcowa to luz miedzy pompa a serwem wyregulowales (w instrukcji obslugi albo w naprawach nysa podane jest jak ustawic ) , jak bedzie za duzy luz to bolec z serwa który naciska na pompe bedzie na maksa wychodzil ale pompa niebedzie na tyle dociskana tak ze cisnienia starczy na 1 obwód a drugi obwód bedzie niedostatecznie hamowac , i wywal te cylinderki co sie reguluje recznie wstaw sobie z lublina , i czytaj forum bo o hamulcach bylo pisane juz :wink: (serwo z poloneza tez nieraz jest sprzedawane jako zukowe , ale tam w srodku trzeba wymienic ten plastikowy docisk , bo w zuku nysie to dluzsze jest)

http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic. ... sc&start=0

Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 listopada 2012, 18:14 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2012, 13:51
Posty: 15
Lokalizacja: a stąd (Kostrzyn Wlkp.)
Serwo założyłem od żuka, ale tak jak pisałem było ono używane. Luz też ustawiłem. zacznę jeszcze raz od odpowietrzenia tego lewego przodu, żeby wykluczyć łapanie gdzieś powietrza (choć skoro łapie to powinien wyciekać płyn).
Szczęki mam już z tymi regulatorami, ale cylinderki jeszcze stare:)

_________________
Automobil Garaż Mechanika pojazdowa, renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 listopada 2012, 18:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
niech ktos nacisnie na pedal hamulca z calej sily a ty wejdz z lampa pod auto i patrz czy czasem plyn gdzies nieucieka.W warsztatch tu na forum sam sie oferujesz jako mechanik wiec to niebedzie takie trudne :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 listopada 2012, 20:09 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 października 2012, 19:56
Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
A czy ktoś z szanownych forumowiczów próbował przełożyć kompletny układ hamulcowy z Lublina tj. serwo hamulcowe, tarcze, zaciski itd.

_________________
Nałogowy FSOholik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 listopada 2012, 07:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
serwo z pompa lukasa z Lublina w zupelnosci wystarcza. tarcze tez byly ale zaciski trzeba inne ale juz kolega w tym temacie( http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic. ... c&start=15 ) napisal ze z innymi tez sa problmy ze skretem...

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 grudnia 2012, 17:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
zobacze czy pompa hamulcowa niecieknie , co ja 3 lata temu regenerowalem , a jak cieknie , tego sie tez spodziewalem :twisted: mysle sobie ok biore z pólki nowa , patrze a tam syf , i jeszcze raz syf :!: :cry: jakis tawot stary , zapchal wszystkie kanaliki , do tego uszczelniacze zasyfione , brak slów , musialem ja rozebrac wyczyscic , dac nowe uszczelniacze , zmontowalem pasta ate do hamulców. Tak ze zasyfione sa i montaz w takim stanie jest niedopuszczalny, male dziurki i kanaly w korpusie pompy sa zatkane .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 stycznia 2013, 21:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 stycznia 2011, 14:33
Posty: 44
Lokalizacja: Mrągowo
:) ciesz się, że nie zakładałeś "nowych" ruskich cylinderków hamulcowych. Tam podczas sprawdzania palcem gładzi można się skaleczyć o zadziory :lol:

_________________
Pozdrawiam!
Marcin


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 grudnia 2013, 23:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 12 listopada 2013, 00:13
Posty: 33
Lokalizacja: Niedźwiedź
< nysa - service > gratuluje włożonego wysiłku w napisanie poradnika. Na pewno nie jednemu się przyda :)

Ale jedno pamiętajcie - do czyszczenia elementów układu hamulcowego nigdy nie stosujcie benzyny !!! Zastąpcie ją chociażby denaturatem .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2014, 15:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Połączyłem wszystkie tematy związane z niedomaganiem hamulców, ich regulacją, regeneracją pompy czy cylinderków. Proszę o wszystkich problemach tej dziedziny pisać tutaj, a przedtem przeczytać cały wątek, bo prawie wszystkie sprawy zostały już poruszone.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2014, 18:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Witam. Załozylem do swojego żuczka pompe hamulcowa wraz z serwem Lucas z samochodu lublin, zostalo mi podlaczyc przewody hamulcowe i mam pytanie, ktory przewod ma byc gdzie? bo jedna sekcja hamuje tyl a druga przod i nie zaznaczylem jak bylo w zukowskiej pompie i teraz nie wiem, czy ten blizej sciany grodziowej mam podlaczyc do przewodow od tylnych hamulcy czy przednich?

Przeniosłem do tematu o hamulcach! Następnym razem sprawdź, czy nie ma już podobnego tematu. Większość rzeczy była na forum wałkowana wielokrotnie :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2014, 18:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
W zwykłej dwusekcyjnej pompie w Nysie/Żuku przewody bliżej serwa to przednie hamulce, a te bliżej końca pompy to tylne. Podejrzewam, że w Lublinie jest tak samo, ale nie na 100%.
buźka chyba montował Lublinową pompę, niech się wypowie, na pewno wie :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2014, 20:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jestem!! :roll: W lublinie,tak jak i w poldku jest system lucas i tam jest akurat odwrotnie,bo wyjście bliżej serwa to obwód tylny,a to na przodzie pompy,to obwód przedni,tak samo jest w poldku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2014, 21:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Super:) zastanawialem sie czy tak moze byc i jednak:) w tym pies pogrzebany:) terazx wszystko bedzie jasne:) Super wielkie dzieki:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2014, 14:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Witam ponownie. Zainstalowalem w swoim zuku pompe wraz z serwem z lublina. i wszystko gra hamulce bez porownania. Tylko mam jeden problem lewe przednie kolo sbabiutko hamuje i sciaga auto na prawa strone:( dodam ze przed wymiana pompy ciekly cylinderki w lewym kole i zostaly wymienione na inne bo tamte byly w srodku juz wytarte i nawet nowe uszczelniacze nic nie daly, W tych tloczkach co teraz sa zalozone tez sa nowe uszczelnienia i wszystko wyczyszczone a hamulec jakis slaby. dodam jeszcze ze wymienilem szczeki z lewej strony bo tamte sie rozsypaly, Moze musza sie dotrzec zeby lepiej hamowaly? czy co moze byc innego? Widac ze jak sciagne beben to cylinderki pracuja ale ich skok nie jest jakis specjalnie duzy, nie wiem co robic??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2014, 16:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
dodam jeszcze ze cylinderki sa samoregulujace.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net