Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 05:50


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 14 października 2010, 12:56 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jeśli masz pompe dwuobwodowa (a zapewne tak jest) to powinieneś mieć dwa zbiorniczki koło siebie - prawdopodobnie na ścianie za fotelami przednimi lub gdzieś w tej okolicy - pomiedzy fotelami.
Jaki dolać - to zależy jaki miaęłs wcześniej. JEśli R3 to musisz wlać R3, a jeśli DOT4 to dolac takze musisz DOT4. Nie można mieszać tych dwóch płynów. Jeli chcesz wymieniac plyn w calym ukladzie na inny to powinno się wymienic wszystkie elelmetny gumowe (wężyki, uszcelniacze tloczkow itd.. bo stara guma nasiaknieta jednym plynem moze spuchnąć po wlaniu innego.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 października 2010, 14:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Wielkie dzięki. Zbiorniczki są tak jak napisałeś - nie sprawdzałem ale pamiętam, że sa przy fotelach.
Niestety nie wiem jaki płyn jest w tym układzie. Szczerze powiedziawszy nie chciałbym mocno w niego inwestować. Może zaryzykować, który z tych płynów z większa prawdopodobnością może występować w układzie hamulcowym tego pojazdu?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 października 2010, 22:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ekmir pisze:
Wielkie dzięki. Zbiorniczki są tak jak napisałeś - nie sprawdzałem ale pamiętam, że sa przy fotelach.
Niestety nie wiem jaki płyn jest w tym układzie. Szczerze powiedziawszy nie chciałbym mocno w niego inwestować. Może zaryzykować, który z tych płynów z większa prawdopodobnością może występować w układzie hamulcowym tego pojazdu?


jestes tym gosciem co duzo pisal otym ze zuk nieodpala a jak sie potem okazalo zbiornik paliwa mial dziure i paliwa niemiales , ja pie.. :shock: :D

wlej plyn DOT 4 , najlepiej przepompuj stary plyn z ukladu kompletnego i jednoczesnie zalewaj swiezym DOT 4

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 października 2010, 22:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Nie każdy musi się znać na mechanice pojazdowej :)
W każdym razie staram się.
Dziękuję za wszelkie informację.
Przy okazji mam jeszcze pytanie - jaka ilość płynu jest w tym układzie hamulcowym (ile potrzeba)?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 października 2010, 17:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
0,4 l , taka flaszke 0,5 l kup

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2010, 15:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
dot-3 śmierdział będzie dość intensywnie, ale zmień na 4-kę. Na każdym CPN go kupisz.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2010, 15:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
R 3 / dot 3 to polbiedy ale DA 1 to dopiero trucizna i smierdzi 3 krotnie bardziej niz wszystko inne :D z DA 1 to w rekawicach gomowych podchodzic do tego :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2010, 15:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Dolałem płyn DOT 4 (K2). Pedał odrazu poszedł w górę i "odbija".
Odpowietrzanie układu postaram się wykonać zgodnie z opisem znajdujacym sie na tym forum
http://forum.polskiedostawczaki.pl/temat-vt54 ... amulcowego.
Ponieważ prace te muszę wykonać na ulicy (pod gołym niebem) bardzo proszę o podpowiedzi dotyczące średnicy wężyka do odpowietrzenia, który zakłada się na odpowietrznik cylinderka?
jaki klucz jest potrzebny do odpowietrznika?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2010, 16:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
wezyk 5 mm przezroczysty , klucz oczkowa 10 ka

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 października 2010, 21:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Dziękuję za podpowiedź.
Dzisiaj udało mi się "położyć" pod Żukiem.
Przy pompie nie widać wycieków. Zacząłem odpowietrzanie od tylnego koła (tego najdalej od pompy) - niestety chyba końcówka cylinderka jest zapchana (próba nieudana). Pozostałe koła w kolejności (odległościod pompy) odpowietrzyłem.
Pedał hamulca "stoi znacznie wyżej" i hamowanie jest lepsze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2010, 12:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Przetestowałem hamulce w trakcie jazdy i jest OK.
Mam jeszcze pytanie dotyczące hamulca ręcznego. Hamowanie jest bardzo słabe i to pod koniec naciągu dźwigni.
W jaki sposób można to poprawić?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2010, 16:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
wejdź pod auto i w przed mostem masz cięgno - pręt od ręcznego. Na końcu masz nakrętki na nim, i nimi właśnie regulujesz naciąg dźwigni. Nie pamiętam w którą stronę musisz kręcić by dźwignia brała bardziej od dołu, ale pokręcisz to zobaczysz sam - jak nie w tą to w drugą 8) A reczny w nysie będzie zawsze słaby - tak było, jest i będzie. I najlepiej go wcale nie używaj, zwłaszcza zimą.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2010, 18:39 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
u mnie JUŻ jest dobry :) wcześniej nawet na maksa zaciągnięty nie był w stanie zatrzymać pustej Nysy na górce :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 października 2010, 07:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Marian15 pisze:
u mnie JUŻ jest dobry :) wcześniej nawet na maksa zaciągnięty nie był w stanie zatrzymać pustej Nysy na górce :)


Jak Ci się udało do tego doprowadzić?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 października 2010, 16:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
bębny dałem do przetoczenia, założyłem kompletne hamulce samoregulacyjne z Lublina I, wszystko na nowych częściach, wcześniej na zaciągniętym ręcznym dało się ciężko obracać kołem, teraz się nie da :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net