Dzisiaj jest 28 marca 2024, 22:48


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
:D jak ja dam po hamulcach w mojej nysie to wylatuje sie przez szybe albo przykleja sie do niej :wink: bo hamulce to stan ogolny ma znaczenie a nie wymienie szczeki a zostawie stare bebny , to sa czesci ktore ze soba pracuja i razem sie zuzywaja , jak sie wymienia to na nowe wszystko i ma sie spokoj na dlugo , oczywiscie dobrze trzeba odpowietrzyc nato trzeba z litr plynu przeznaczyc na 4 kola

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:12 
maqsz pisze:
Hmmm, calkiem sporo wlascicieli Zukow twierdzi, ze to niemozliwe...


Oj chyba nie sporo :) Ja kiedyś jak na skrzyżowaniu zahamowałem to pisk radialek przechodniów tak wystraszył że była niezła beka :) .To jak pisze Tomek ,wszystko musi pasować , najlepiej naprawiac na nowych częściach i będzie git :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
No to chyba trzeba sie bedzie za to wziac. Z drugiej strony, ja sie juz przyzwyczailem i prawie nie uzywam hamulca :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ale wiesz roznie moze byc na drodze i moze byc potrzebny bardzo szybko , z tym to naprawde jak z luzami w kierownicy trzeba naprawic :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 21:55 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Do luzow tez przywyklem.

Niedobrze! Jestem kopalnia zlych nawykow :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 22:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Przywyknać do małego używania hamulców jest dobrze, pod warunkiem, że w razie potrzeby jak depniesz na hamulec to wiesz, że możesz na nim polegać, a nie, że już jest za późno. No i odruchu nie wolno zatracić :mrgreen:

A luzy - to juz zły objaw :twisted:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 23:09 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Ech, czyli trzeba brac sie do roboty i kupic: komplet cylinderkow, komplet bebnow, komplet szczek... cos jeszcze?

Ale z luzami na kieracie bedzie gorzej. Ktos cos niedawno pisal o kasowaniu luzu na kolumnie kierowniczej - jak sie to robi? Czy moze chodzilo o przekladnie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 04:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Marian15 pisze:
Przywyknać do małego używania hamulców jest dobrze, pod warunkiem, że w razie potrzeby jak depniesz na hamulec to wiesz, że możesz na nim polegać, a nie, że już jest za późno. No i odruchu nie wolno zatracić :mrgreen:

A luzy - to juz zły objaw :twisted:


wlasnie marian tu sie niezgodze z toba , hamowac trzeba , okladziny musza sie scierac to wszystko musi pracowac , mialem tak w przyczepie ciezarowki ze 3/4 okladzin na szczekach bylo dobre a efekt na hamowni podczas przegladu byl fatalny i majster warsztatowy mi to powiedzial ze one musza sie zadymic nieraz , tak ze jak sie malo hamuje to tez niejest dobrze.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:32 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
< nysa - service > pisze:
... ja juz dawno wywalilem ten stary uklad na regulacje reczna mam spokój z ukladem z ostatnich zukow i lublinow 1 , bezregulacyjne.


Co trzeba zrobić i ile zainwestować aby przejść na bezregulacyjne?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mówiłem czytać forum 8)
Tu już Tomek wszystko opisał:
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?t=64

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic. ... sc&start=0

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 19:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
A można zrobić taki "półautomat" - samoregulacja tylko na przodzie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 19:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Można, przecież tylne cylinderki nie wiedzą, że przednie są inne :D
Tylko warto dołożyć trochę i zrobić z tył też :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 19:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Marian15 pisze:
Można, przecież tylne cylinderki nie wiedzą, że przednie są inne :D


Dzięki za informację ;)
Jak będę miał chwilkę to zobacze co jest z tymi chamulcami, jakie zuzycie elementów i zobaczymy może przerobie zgodnie z opisem jaki udostępnił nysanek

Przy okazji pochwalę się, że udało mi się zdobyć jakąś książkę do Żuka, prawdopodobnie instrukcja obsługi - nie ma strony tytułowej i troszke jest "zdezelowana" - przeleżała w garażu u znajomego :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 18:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Jakich kosztów mozna sie spodziewac za przetoczenie bębnów?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net