Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 03:25


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 sierpnia 2009, 20:59 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 20:44
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków
Witam.
Pytanko mam jak w temacie.
Jak jest średnica pompy hamulcowej bo nigdzie nie mogę znaleźć info?

Dzięki i pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 sierpnia 2009, 21:02 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
masz na mysli srednice zewnetrzna calego kadluba pompy, tloczka jednego, czy co?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 sierpnia 2009, 21:19 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 20:44
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków
Interesuje mnie wewnętrzna srednica pompy - średnica w którą wchodzi tłok pompy, srednica tłoka pompy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 kwietnia 2010, 15:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 15:11
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiem tylko,że średnica cylindra w PH3-29 wynosi 28,57mm
tłoczków taka sama,a śr zewn.tłoczków gumowych 29,5mm


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 lipca 2010, 12:51 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ze wszystkim poszło gładko, nawet z tym pierwszym tłoczkiem, ale problem był przy tych dwóch zewnetrznych uszczelniaczach... Jak je niby juz założyłem wszystko było ok, to pompa się nie dała wcisnąć. Wogóle. Dopero jak stanąlem nogami na nią to tłoczek przesunał się 1cm i nie chciał wyjsć... Zakładałem to kilka razy, byłem pewien, że robię to dobrze, wszystko ładnie wchodizło, ale po założeniu pierścienia osadczego byla kicha... No to pomyślałem, żeby nasmarować, zmiekczyc jakos te uszczelniacze. Delikatnie zwilżyłem je smarem rozcierając, tak samo bolec tłoczka, który wchodzi w te uszcelniacze. Uszczelniacze weszły gładko jak po maśle, złozywszy wszystko do kupy okazało sie, że pompa chodzi jak nówka, tylko pytanie, czy ta odrobina smaru możetam być, czy ew. nie wejdzie w jakąś reakcję z płynem hamulcowym? co prawda płyn w to miejsce się nie powinien dostać, jak uszczelniacz pierwszego tłoczka jest dobry, ale chciałem się upewnić, czy tak może byc :?: :?:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 lipca 2010, 18:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
nic sie niestanie niepanikuj.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2010, 17:53 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 lipca 2010, 19:54
Posty: 3
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Witam
Wymieniłem pompe , odpowietrzyłem ukłąd .. i dalej to samo ...
Zacz eło się od debowego pedału hamulca ... zmieniłem tłoczki i szczęki .. odpowietrzyłem .. i nic ...
Po wymianie pompy pedał idzie w podłogę .. jak napompuje to trzyma i hamuje .. ale za chwilę trzeba znowu pompowac :? zeby zahamowac . pozdrawiam no co zrobic?

_________________
POZDRAWIAM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 września 2010, 19:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Źle odpowietrzone, albo gdzies ciągną powietrze - nieszczelny układ, posprawdzaj wszyskie węzyki.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2010, 18:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Witam,
Potrzebuję dość dokładnych zdjęć DŹWIGNI hamulca ręcznego starego typu (na wał napędowy). Chodzi po prostu o to, że dźwignę w Żuku Kacpra rozłożył kolega, który robił z nami Żuka, Kacper dźwignię pomalował, a teraz ów kolega już z nami Żuka nie robi i nie wiemy jak to złożyć do kupy... :roll: Jakieś zdjęcie podgladowe załatwiłoby sprawę, bo wiemy jak powinien działać, ale nie pamiętamy, co gdzie ma być ;)
Dzięki,
Pozdrawiam
Marian

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 września 2010, 00:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Obrazek zamieścił PONY007 :wink: TUTAJ


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: brak hamulców
Post: 11 października 2010, 07:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Po wciśnięciu pedału nożnego Żuk bardzo słabo hamuje - jaka może być przyczyna. Jeśli może być kilka przyczyn to jaka jest najbardziej prawdopodobna i od czego należy zacząć aby doprowadzić hamulce do pełnej sprawności.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 października 2010, 12:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Witam,
To zależy od wielu czynników. Jeśli masz miękki pedał - to objaw zapowietrzonego układu, albo którędyś płyn ucieka. Jeśli pedał jest twardy, tzn mimo silnego naciiskania trudno ruszyc pedal i mam maly skok ,to moga byc uszczelniacze w pompie, albo zapieczone cylinderki.

Na pewno sprawdż pod kolami i pod pompą czy nie jest wilgotno od plynu.
Sprawdź też serwo, czy działa, czy przewód podcisnienia jest drożny, nie zagięty nigdzie. To ważne, bo jak przewód jest zagiety - serwo nie działa, czyli musisz omcniej depnąć na pedał, zęby zahamować :)
Możesz też mieć zwyczajnie niewyregulowane cylinderki, jeśli masz te regulacyjne :) Tzn, szceki są za bardzo oddalone od bębna.
Czynnosci regulacyjne sa opisane w ksiazce napraw, a tu na forum tez byly kilkukrotnie poruszane te tematy - poszperaj po forum, bo nie chce mi sie pisać :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 października 2010, 21:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Dzięki za info.
Jutro zerknę czy nie ma wycieków.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 października 2010, 22:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
każde koło do góry podlewaruj i zoba czy lekko ociera przy obracaniu - tak powinny być ustawione bębny.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 października 2010, 12:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
A gdzie znajduje się zbiorniczek na płyn hamulcowy?
Jakiego płynu na ewentualną dolewkę użyć?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net