Dzisiaj jest 29 marca 2024, 15:03


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Po odpowietrzeniu należy wyregulować cylinderki?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no tak , i caly czas jezeli bedzie ci samochod na jedna strone sciagac przy hamowaniu to np. jak sciaga kierownice przy hamowaniu w prawo to prawy bardziej hamuje od lewego , to moze byc walka w nieskonczonosc z tym , i jak wyregulujesz ze wszystkie rowno biora to przed przegladem hamuj specjalnie zeby hamulce byly cieple i z takimi jedz na przeglad bedzie o wiele lepszy wynik , kup sobie jak niemasz naprawa zuka albo instrukcje obslugi tam opisana jest regulacja cylinderkow , i zawsze z cieplymy bebnami hamulcowymi na przeglad.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:57 
< nysa - service > pisze:
kup sobie jak niemasz naprawa zuka albo instrukcje obslugi tam opisana jest regulacja cylinderkow , i zawsze z cieplymy bebnami hamulcowymi na przeglad.


od biblii się zaczyna :) ,no zrób jak mówi Tomek , dziwę się że nawet z ciekawości nie zbiłeś bębnów 8) . Warto też wymienić płyn hamulcowy bo diabli wiedza ile to ma już latek :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 07:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Podepne sie pod temat.

Niedawno wyszlo mi, ze jedno z tylnych kol hamuje z sila 1/3 pozostalych. Samochod nie sciaga na bok i generalnie hamuje niezle - jak na Zuka.

Ruszac, nie ruszac? Wyciekow zadnych nie mam, a boje sie, ze jak zaczne dlubac w hamulcach to jedno naprawie, drugie pier*****, i tak w nieskonczonosc :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 08:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ty masz napewno te nowe cylinderki bez regulacji , one tez potrafia sie zapiec , to znaczy ze po nacisnieciu na pedal nieodbija spowrotem tloczek , tam jest taki O-ring jako uszczelniacz jezeli on zaczyna sie rozpuszczac to te farfocle blokuja prace tloczka. Ale to jest zwiazane ze staroscia tych cylinderkow po jakims czasie i one wysiadaja , jezeli po jezdzie bez hamowania jedno z kól jest gorace to tloczek nieodbija i to kolo bedzie bardziej hamowac to logiczne , dla cylinderkow ktore trzeba regulowac recznie stary typ , najczesciej po regulacji moze byc tak ze jedno z kól moze sie bardziej grzac , podczas regulacji tych starego typu trzeba uniesc auto do gory zeby obydwa kola jednej z osi niedotykaly ziemi i wtedy pokrecac srubokretem plaskim regulatory cylinderkow ,obracac kolem dopuszczalne jest lekkie ocieranie szczek o beben, z przodu sa po 2 regulatory na jedno kolo do regulacji z tylu 1 podwójny cylinderek, w tarczach kotwicznych da taki podluzne dziury i zaslepki gumowe zdjac je wtedy mozna widziec regulator

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 09:32 przez nysanek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 09:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
u mnie ostatnio reczny nie dzialal wiec tata zajrzal do hamulcow. pierwszy raz rozbieralismy nowy most z nowym typem i po wymianie linki na ta w teflonie i wymianie okladzin przy podciaganiu linki jedno kolo tzymalo na recznym a drugie nie i okazalo sie ze ten mechanizm samoregulacji sam nie chcial sie przesunac zeby sie dopasowaly okladziny w lewym kole (trzeba bylo mu pomoc) oczywiscie zostal wczesniej nasmarowany

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 09:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
zawsze trzeba rozebrac i sprawdzic dokladnie , tutaj na forum mozna pisac ale to auta nienaprawi trzeba rekawy zakasac i do roboty.Hamulce w tych autach nienaleza do mocnych i jakosciowo dobrych i grzebanie w tym musi przejsc w krew uzytkownika takiego pojazdu.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 13:51 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
A propos recznego - najdziwniejsze jest u mnie to, ze reczny hamuje mocniej niz pedal...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 14:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
bo pedal rozdziela sile na wszystkie 4 kola a reczny dziala mechanicznie na 2 kola.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 15:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Jakich mogę sie spodziewać cylinderków w Żuku A11B z 1990 r.?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 16:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
stary typ na regulacje reczna, chyba ze ktos wymienil na nowe

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Nie sądze aby ktoś wymieniał.
Może Ktoś z forumowiczów dysponuje skanem dot. regulacji cylinderków?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 13:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
A jaka jest prawidłowa siła hamowania dla Żuka?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 17:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Taka, że na pusto jadąc koła się zblokują i będzie pisk i hebel.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:08 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Hmmm, calkiem sporo wlascicieli Zukow twierdzi, ze to niemozliwe...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net