Dzisiaj jest 28 marca 2024, 22:50


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 21:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
zalerzy kto i gdzie ci to robi , jak jakaś fucha u tokarza to za flaszkę ci zrobi :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 21:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
I ta opcja mi się podoba :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 21:25 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mi przetoczył 2 bębny za jakieś 50zł, niepamietam dokładnie, czy 40zł... jakoś tak,

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 czerwca 2011, 20:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Miałem sporo zajęć i dopiero dzisiaj zerknąłem do Żuka.
Bębny są OK (nie mają rantu). Tarcze też wyglądaja dobrze i nawet cylinderki wyglądaja przyzwoicie. Podregulowałem je troszkę (ta regulacja to niezły patent ;) ).
Zauważyłem, że po testowej przejażdzce jedno z kół ma zdecydowanie wyższą temperaturę od pozostałych. Czy może to być spowodowane za mocnym wyregulowaniem?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 czerwca 2011, 21:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
tak bedzie jak za mocno ustawione , zawsze sie unosi do gory przod lub tyl zeby obydwa kola niedotykaly ziemi , i wtedy sie reguluje , dopuszczalne jest lekkie ocieranie szczek o beben , ale kolo wolno krecac sie niemoze blokowac

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 czerwca 2011, 22:35 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jeszcze a propos recznego hamulca - ostatnio jak przejechałem siękawałek moją Nysą, jechałem pod górkę i pomyślałem - przetestuję ręczny. Jeszcze lekko się toczyłem, zaciągnąłem to opony otarły o piasek, bo koła się zatrzymały w miejscu. Górka była dość stroma, spokojnie na zaciągniętym ręcznym wysiadłem z Nysy otworzyć bramę i jak chciałem wyjechać, zapomniałem spuścić to sobie myślę przy ruszaniu coś mocy nie ma... zdycha... A tu przecież ręczny zaciągnięty - także bardzo dobry ręczny! To, że Nysa nie może mieć ręcznego TO MIT!!!

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 czerwca 2011, 08:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
nobo proste to jest dlaczego te auta niemaja recznego i niemaja wiele innych rzeczy ktore niedzialaja a powinny dzialac : LENISTWO , NIECHEC DO NAPRAWY :!:

3% jest takich ktorzy to sprawdzaja i utrzymuja w dobrym stanie
97% ludzie ktorzy lepiej niech kupia sobie auto niemieckie czy inne , bo nysy zuki inne polskie = robota jest gwarantowana od pierwszej godziny po zakupie takiego auta , i trzeba przeznaczyc wolny czas na te hamulce czy inne sprawy , do tego dochodzi to ze trzeba tez samemu cos kumac z mechaniki.
-----------------------------------------------------------------------

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 czerwca 2011, 12:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Święta racja Tomek, ale z tymi przypuszczeniami procentowymi to byłbym ostrożny :mrgreen: Może zrobimy statysytykę krajową? :lol:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 czerwca 2011, 15:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
te statystyki sa na caly kraj jest plus / minus procentowy tez :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 czerwca 2011, 19:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Przejrzałem wszystko w układzie. Wycieków nie ma.
Dwukrotnie odpowietrzyłem układ i wyregulowałem cylinderki.
Jest poprawa ale szczytu marzeń to raczej nie osiągnąłem :(
I co ciekawe to pierwsze naciśnięcie - pedał wpada mocniej niż przy każdym następnym.
Podciągnąłem też linkę ręcznego ale w zasadzie hamowania nie ma. Podciągać ją jeszcze czy może problem jest gdzieś indziej.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 czerwca 2011, 20:04 
ekmir pisze:
Przejrzałem wszystko w układzie. Wycieków nie ma.
Dwukrotnie odpowietrzyłem układ i wyregulowałem cylinderki.
Jest poprawa ale szczytu marzeń to raczej nie osiągnąłem :(
I co ciekawe to pierwsze naciśnięcie - pedał wpada mocniej niż przy każdym następnym.
podciągnąłem tż linkę ręcznego ale w zasadzie hamowania nie ma. Podciągać ją jeszcze czy może problem jest gdzieś indziej.


No to masz coś nie tak z układem :( napewno masz zapowietrzony układ lub coś z serwem może tez być :( . A byłes u mechanika czy sam to robiłeś?

I które części wymieniłeś ?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 18 czerwca 2011, 20:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
Walczyłem sam.
Ponieważ nie ma wycieków i stan ogólny szczotek, cylinderków, bębnów jest dobry to nic nie wymieniałem .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 czerwca 2011, 20:24 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Może właśnie nie były w dobrym stanie. Musisz pamiętać, że w Żuku, w którym ktoś coś wymieniał na nowe bardzo dawno, albo wcale czasem trzeba coś zainwestować oprócz czasu poświęconego na naprawy. Trudno tu zza komputera zgadywać, co dolega hamulcom w Twoim Żuku. Ja u siebie zacząłem od wymiany pompy, potem wężyki. Nadal nie było dobrze, wymieniłem serwo. Skończyło się na tym, że zrobiłem 100% układu hamulcowego i teraz jestem zadowolony. Tobie też tak radzę. Raz zainwestujesz, jak będziesz dobrze użytkował długo pojeździsz :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 czerwca 2011, 20:28 
Dokładnie jak Marian pisze , uzywane zostawisz to masz taki oto rezultat :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 20 czerwca 2011, 22:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:04
Posty: 103
Lokalizacja: lubuskie
A co może wpływać na taką sytuację, że cpierwsze naciśnięcie - pedał wpada mocniej niż przy każdym następnym.
Czy warto zastosować zestaw naprawczy do pompy?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net