Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 06:52


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
Post: 08 maja 2016, 21:08 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
nysanek pisze:
oplacalne jest wszystko wymienic cylinderki , pompe oraz rurki hamulcowe na miedziane wymienic , zalac DOT 4 i po zabawie :wink:

weź znajdź teraz na to czas :-|

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 04:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
na plukanie starego ukladu tez potrzebny czas.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 05:10 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Po doświadczeniach z DA1 z innych aut jestem zdania, ze im wiecej wymienisz na nowe tym lepiej. W trabancie zalanym tym rodzajem płynu pompa hamulcowa pociekla zaraz po plukaniu. Jesli juz płukanie po da1 to najlepiej zrobicpo kawalku. Lac denaturat do zatkanego przewodu sztywnego, zostawic a potem dmuchac kompresorem. Cylinderki rozłożyć, umyc i poskladac z nowym smarem. Przewody elastyczne wymienić.
Dużo pracy, ale hamulce to podstawa.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 10:48 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
nysanek pisze:
na plukanie starego ukladu tez potrzebny czas.

Tak, Tak ale szukanie, orientowanie się, zamawianie-CZEKANIE.
W przypadku nowych przewodów tak będzie. Wiadomo oczywiste jest to ze zakupienie nowych przewodów jest o WIELE lepszym wyjściem, ale w tej chwili żuk jest samochodem firmowym a wiadomo firmowy musi szybko wrócic do pracy I musze iść po małej lini oporu( zachowując zdrowy rozsądek, po prostu co trzeba to trzeba a czego na daną chwile niepotrzeba to niepotrzeba) dlatego też że chodzę do szkoły I niemam za dużo czasu. :?

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 11:42 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
I zaczynam myśleć o DA 1

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 16:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nieraz było tak że przelałem da dotem i po tygodniu znów płukanie, bo trochę rosołu wyszło. raz czy dwa pociekł cylinderek, widac lichy był. więcej negatywnych efektów nie było

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 20:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Lepiej, prościej, szbciej i TANIEJ wymienić WSZSTKO na nowe i zalać DOT 4 niż płukać i testować lub nie daj Boże lać DA1, który jest żrący dla wszystkiego...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 21:40 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
jeden przewód ukręcił się, jak się zarabia przewody to skąd się bierze te główki dociskające z gwintem? są uniwersalne? w sensie podajesz rozmiar gwintu i masz?

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2016, 07:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Poszukaj tutaj:

http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=pro&f=del

czy są uniwersalne to nie wiem, ale wszystkie wyglądają podobnie (poza gwintem który może być różny).

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2016, 08:35 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 307
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
A tak bardziej przyziemnie? W motoryzacyjnym niebędzie?

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2016, 09:16 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Kiedyś kupowałem w motoryzacyjnym, weź na wzór i śmigaj sprawdzić.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2016, 12:06 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
W dobrych motoryzacyjnych mają. Razem z wężykami miedzianymi z metra ciętymi. Gwinty mogą się różnić. Sprawdź wcześniej i nie wkręcaj na siłę, jak nie wchodzi..

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2016, 23:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
jeśli wkręcasz palcami - bez przewodu na sucho, to trafiłeś, jeśli nie inny skok.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 maja 2016, 07:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
najlepiej wziąć ze sobą kostkę trójnika, czy przewód gumowy... czy jakiś inny element w który ma końcówka być wkręcona i na miejscu upewnić się sposobem podanym przez zokolic

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 maja 2016, 11:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Żuk ma te same gwinty co np Opel Kadett, Fiat Brava BMW e46, podejrzewam, że to wszystko na przysłowiowe "jedno kopyto"

Pamiętaj, wkręć paluchem, dociągnij kluczem. Miękko wchodzi kluczem a później cuda wychodzą.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net